Skocz do zawartości
Forum

Wyjazd mamy karmiącej piersią

Rekomendowane odpowiedzi

Dziewczyny moja córka ma 1,5 roku, jest na piersi, ssie kilka razy dziennie, ale ma już dobrze rozszerzoną dietę i je wiele produktów stałych, ładnie pije wodę i soczek, czasem popija też mm, więc wiem, że ona w czasie mojej trzydniowej nieobecności sobie poradzi, ale co ze mną? Dziecko ssie pierś, która po przerwie 3 godzinnej zbiera, nabrzmiewa i boli, co powinnam zabrać ze sobą na wyjazd, laktator oczywista sprawa, ale boję się odciągania, bo nie mam w tym doświadczenia, nie wiem, co ile godzin powinnam odciągać, aby pierś mnie nie bolała (pisze pierś, bo karmię jednym cyckiem) i jakie rzeczy poza laktatorem powinnam mieć ze sobą? Będę wdzięczna za wszelkie rady.

Moja kuzynka na weekendy wyjezdzala i pamietam ze odciagala w porach gdy dziecko przypuszczalnie by jadlo. Np o 12,16,20 godzinie.Po to by nie zaburzyc laktacji i gdy wracala do domu nie bylo problemu. Ale jesli troche wczesniej czula ze robia sie piersi ciezsze niz zazwyczaj to odrazu odciagala by nie bylo wlasnie bolu.Jesli chcesz mleko zachowac to wez sobie pojemnik czy woreczek do zamrazania. A tak to nic wiecej nie trzeba.

http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlclb15ksjtmsj.png

na kilka dni no to faktycznie problem ale nie niemożliwe - moja koleżanka pół roku odciągała pokarm a jej synek przez ten czas cały czas był w szpitalu i ona nie zaburzyła laktacji mam nadzieję, że w twoim przypadku dobrze byłoby mieć lodówkę samochodową by przewieźć mleko a jak nei ma takiej potrzeby to zwyczajnie odciągać w stałych porach karmienia a na kilka dni nic sie nie stanie a ty spokojnie będziesz mogła na nowo karmić piersią no chyba że wolisz wykorzystać ten czas na odstawienie córci od piersi

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wq3e5en5kuzrs6.png

http://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5eqgubclqa.png

Gość Marta_2606