Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
bloomoo

Kwietniowe Mamulce 2009

Rekomendowane odpowiedzi

AgulaMamula
Ja też mam chwilkę luzu. Mała śpi.Igor z psem na podwórku szalej. Dzisiaj byłam po niego bez Karoli, bo ta zasnęłą. Leciałam prawie biegiem w tą i z powrotem, bo bałam się, że się obudzi i będzie wrzeszczeć, ale na szczęście się nie obudziła. Do szkoły mam bliziutko, dwie minuty drogi w jedną stronę:o_master2:.
Idę kończyć obiad, u mnie dzisiaj gołąbki. Wyszedl mi cały gar, więc chętnych zapraszam:smile_move:

Agula ales mi smaka narobiła na te gołąbki, chyba sama sie dzis zabiorę za gołąbki


http://suwaczki.maluchy.pl/li-58579.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72525.png
http://s9.suwaczek.com/20070526560114.png
http://s6.suwaczek.com/200411132441.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość AgulaMamula

Hejka:in_love:
Ja już na nogach od 5:30:o_master2: bo karola sie obudziła. A że odstawiam ją od cyca, to go nie dostała, więc nie zasnęłą spowrotem tylko wypiła kilka łyków mleka z kubka, i zabrała się za zabawę:o_master2:. Ale po jakiś 45 minutach zjadłą pół słoiczka musli z jogurtem , zapakowałam ją do łóżeczka i śpi, tyle że mi się nie chce, więc kawka z rana:kawa:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam się i ja!!!

W głowie tylko mam myśli o pracy ... jeszcze dwa miesiące na przemyślenie , gdzie chce pracować - Gniezno czy Trzemeszno????

Hmmm...

Wczoraj Haneczka sama siedziała w wannience , ogólnie już siedzi na kilka minut sama ... zależy też jak usiądzie - jak "pewnie" to nawet dłużej :) ...aż się popłakałam jak zobaczyłam Hanie jak we wannience dumnie siedzi ...a jak śmiesznie wyglądała - na brzuszku same oponki hihi :36_2_25:

Miłego weekendu!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam sie sobotnio przy :kawa:
Natalka dzis o 4:30 zrobiłam nam pobudkę i nie miała zamiaru spac dalej w swoim łóżeczku tylko chciała koniecznie do nas, maltretowałam ją jeszcze 30 minut bo chciałam że by usnęła u siebie ale nic z tego w koncu musiałam ja wziąć do nas.

Jak pisałam popijam kawkę piszę z wami i robię gołąbki, AgulaMamula wielkiego smaka mi narobiła.


http://suwaczki.maluchy.pl/li-58579.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72525.png
http://s9.suwaczek.com/20070526560114.png
http://s6.suwaczek.com/200411132441.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gosia80
Dziewczyny, jak ja kocham gołąbki, ja też chcę!!:))

Gosiu zapraszam serdecznie do mnie na gołąbki daleko nie masz, jakieś 100 km hihi 2 godzinki i jesteś u mnie.


http://suwaczki.maluchy.pl/li-58579.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72525.png
http://s9.suwaczek.com/20070526560114.png
http://s6.suwaczek.com/200411132441.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stysiapysia
Witam się i ja!!!

W głowie tylko mam myśli o pracy ... jeszcze dwa miesiące na przemyślenie , gdzie chce pracować - Gniezno czy Trzemeszno????

Hmmm...

Wczoraj Haneczka sama siedziała w wannience , ogólnie już siedzi na kilka minut sama ... zależy też jak usiądzie - jak "pewnie" to nawet dłużej :) ...aż się popłakałam jak zobaczyłam Hanie jak we wannience dumnie siedzi ...a jak śmiesznie wyglądała - na brzuszku same oponki hihi :36_2_25:

Miłego weekendu!!!
Brawo brawo brawo dla małej gwiazdeczki


http://suwaczki.maluchy.pl/li-58579.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72525.png
http://s9.suwaczek.com/20070526560114.png
http://s6.suwaczek.com/200411132441.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiki13
Gosia80
Dziewczyny, jak ja kocham gołąbki, ja też chcę!!:))

Gosiu zapraszam serdecznie do mnie na gołąbki daleko nie masz, jakieś 100 km hihi 2 godzinki i jesteś u mnie.

Kurcze, gdyby nie ten samochód to już bym jechała:)))) A i szybciej by się pewnie udało:)
Dziękuję, już mi ślinka poleciała:)


http://suwaczki.maluchy.pl/li-38135.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-60537.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość AgulaMamula

No u mnie jeszcze dzisiaj gołąbeczki-odsmażane, mniam:smile_move:
Karola śpi, bo dzisiaj jakoś późno wróciliśmy z miasta, przez ten deszcz. Akurat słonko wyszło, zdecydowałam się wyjść z dzieciakami, po drodze padało i świeciło słonko:lup:. Dziwna ta pogoda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Gołąbki już się parkoczą w garczku, pranko się pierze, mieszkanko jako tako posprzątane a Natalka obok mnie siedzi i sprawdza wytrzymałość nowych skarpetek taty hihihi


http://suwaczki.maluchy.pl/li-58579.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72525.png
http://s9.suwaczek.com/20070526560114.png
http://s6.suwaczek.com/200411132441.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

BETI jasne chcialam sie tak zalogowac ale niestety bylo zajete:(

narobilyscie mi smaka na golabki i chyba jutro zrobie o ile dzisiaj dostane kapuste gdzies:P

a zdjęcie drgiego urwisa....prosze bardzo:)

http://images42.fotosik.pl/219/ac7abb69497ab93fmed.jpg


http://www.suwaczki.com/tickers/iv09df9h6v4vfx1i.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09cwa1tbxmvhll.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nnisiaa
witam

BETI jasne chcialam sie tak zalogowac ale niestety bylo zajete:(

narobilyscie mi smaka na golabki i chyba jutro zrobie o ile dzisiaj dostane kapuste gdzies:P

a zdjęcie drgiego urwisa....prosze bardzo:)

http://images42.fotosik.pl/219/ac7abb69497ab93fmed.jpg
Jaka śliczna, a jaka minka fajna


http://suwaczki.maluchy.pl/li-58579.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72525.png
http://s9.suwaczek.com/20070526560114.png
http://s6.suwaczek.com/200411132441.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wieczorko witam się.
Natalka przed 20:00 usnęła, mąż kima obok na kanapie a ja oglądam "Mam talent" śiurbie piwko i z wami klikam.


http://suwaczki.maluchy.pl/li-58579.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72525.png
http://s9.suwaczek.com/20070526560114.png
http://s6.suwaczek.com/200411132441.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam poniedziłkowo.

Natalka dopiero pierwszą drzemkę łapie a ja ogarnęłam mieszkanko i siadłam przed kompem z kawusią.
Dziś rano ogromnego stresa miałam bo mała miała kleszcza wlazł jej na klatkę piersiową, pędem do przychodni i wyciągnęli jej, posmarowali jakimś mazidłem i wylazł w całości. Teraz tylko mamy obserwować czy rumień się nie powiększa i czy temperatury nie ma.

MIŁEGO DNIA


http://suwaczki.maluchy.pl/li-58579.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72525.png
http://s9.suwaczek.com/20070526560114.png
http://s6.suwaczek.com/200411132441.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiki o matko kleszcze wrrr jak ja nie cierpię tego paskudztwa

nnisia Zuza śliczna a jaka duza juz panna

a ja sie witam poniedziałek
odliczam czas juz do powrotu meza jeszcze ten tydzien w niedziele na obiadek juz bedzie

ja w zyciu nie robilam sama gołąbków jedynie te bez zawijania i one mi sie rozlecialy wiec za ta tradycyjne sie nie zabieram :36_19_3:


http://s4.suwaczek.com/200904061762.png
http://s1.suwaczek.com/200607145365.png
http://s4.suwaczek.com/20040731310114.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość AgulaMamula

Ło matko, Stysia to Hania już tak ślicznie siedzi????:smile_jump::brawo:
Kiki kleszcze to jest to czego brzydzę się najbardziej:alajjj: Dobrze, że cały wylazł. jaK byliśmy pod namiotami to ja złapałam 3, Igor 2 a po karoli jeden latał ale nie zdążył siuę wczepić. A nie przypomniałąm sobie, ze jednego miałą na udzie, ale sami wyjęliśmy i nic się nie działo:o_master2:
Karola właśnie wstałą, więc już niepopiszę:Real mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość AgulaMamula

Oj dorasta mi dziecko dorasta:lup: Karola wprosiła się w gości do mojej siostry. Pojechała na noc do nie sama z włąsnej woli:smile_move:. Wlazłą jej do samochodu, zrobiła papa i tyle ją widziałam. Więc nocka bez maleństwa:smile_move:. Ciekawe czy nie będę po nią jechać:sofunny::lup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nnisiaa
witam

Tak z Asia znamy sie wirtualnie....juz 2 lata dokladnie jak Asia pisala..:)

Stysia niby isc nie musze ale po co mam placic za badania jak ze skierowaniem beda za darmo:)...

eh jakos sie musze na nowo organizowac przedszkole sie zaczelo pewnie znowu bede biegac za wszystkim hehe..a to moj mały przedszkolak :D
http://images45.fotosik.pl/335/9fb3b0c97db0e0e0med.jpg

Cudna Królewna!!! :Kiss of love: A jaka z niej modeleczka :I love you1:


http://cap30.caption.it/10259/captionit0150750735D37.jpg :36_3_1:

http://miloszek.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nnisiaa
witam

BETI jasne chcialam sie tak zalogowac ale niestety bylo zajete:(

narobilyscie mi smaka na golabki i chyba jutro zrobie o ile dzisiaj dostane kapuste gdzies:P

a zdjęcie drgiego urwisa....prosze bardzo:)

http://images42.fotosik.pl/219/ac7abb69497ab93fmed.jpg

No proszę... druga modeleczka :36_1_1: Słodka jest :Kiss of love:


http://cap30.caption.it/10259/captionit0150750735D37.jpg :36_3_1:

http://miloszek.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AgulaMamula
Oj dorasta mi dziecko dorasta:lup: Karola wprosiła się w gości do mojej siostry. Pojechała na noc do nie sama z włąsnej woli:smile_move:. Wlazłą jej do samochodu, zrobiła papa i tyle ją widziałam. Więc nocka bez maleństwa:smile_move:. Ciekawe czy nie będę po nią jechać:sofunny::lup:

Obyś nie musiała po nią jechać :36_1_1: :Kiss of love:


http://cap30.caption.it/10259/captionit0150750735D37.jpg :36_3_1:

http://miloszek.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stysia Dziecko podmieniłaś?:) Hania już tak pięknie siedzi!!!!Nie, no przecież nasza Hania to takie maleństwo jeszcze niedawno było:) Niedługo będzie biegać za naszymi szkrabami:)

Nnisiaa Śliczne masz córeczki:)


http://suwaczki.maluchy.pl/li-38135.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-60537.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka dziewczynki.

U nas znów deszczowo, no tak jesień coraz większymi krokami się zbliża, więc czemu się dziwić....
Amelka dzisiaj trochę marudna z rana, ale potem dała mamie nawet zupę zrobić;)

Miłego dnia wszytskim!!I więcej słońca!!


http://suwaczki.maluchy.pl/li-38135.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-60537.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...