Maluchy

Grudniówki 2016

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Megs

Megs

Maszkaron ja zaglądam ale nie będę pisać posta pod postem...

Co u was mamuśki peggi, Aga, ang, magda13, Magda, Ewelina hop hop!

--

http://www.suwaczki.com/tickers/1usaanlis1yvcr1e.png

52002 megs Kobieta, 32 lata, toruń
Maszkaron

Maszkaron

Megs to napisz co u Ciebie ;)) jak bylo na weselu ;) takie gwiazdy wystrojone ;) jak Dawidek dal rade zasnac bez mamy??? Moja to czeka az mama wroci zeby isc spac ;)

55472 maszkaron Kobieta, 32 lata, Piękne Miasto
PeggiSu

PeggiSu

Hey dziewczyny.
Mega wyglądasz jak Bogini na tym zdjęciu:)) i core masz ładna;)
Maszkaron współczuję kleszcza,te się ich boję brrrrr.
A u mnie odkąd poszłam do pracy to dni lecą jak szalone. Ledwie był poniedziałek a już jest piątek. W pracy super. Dosłownie odpoczywam. I na serio w domu się dużo więcej narobiłam. Tu siedzę sobie w biurze sama,muzyka gra,ogarnę co mam ogarnąć i mam luz bluz i jeszcze mi za to płacą. w domu jednak ciągle coś jest do zrobienia. Matylda zostaje z babcią i nie ma z nią żadnego problemu. Nawet mnie wygania i mówi: mama idź już do pracy;)) generalnie u nas Matylda tak się rozgadala teraz że składa już zdania. i gada cały czas;) nawet przez sen.
powiem wam,że jest tak ogarnięta że jestem w szoku. jak chce sikać idzie do łazienki ,bierze nocnik i sama robi,na potem bierze ten nocnik i idzie to wylać do kibla;)))) sama się ubiera , z małą pomocą,sama się rozbiera. no z niczym nie ma problemu. z każdym zostanie nawet z sąsiadka;) w przyszłym roku zapisuje ją do przedszkola bo w domu się nudzi zwłaszcza jak brat idzie do szkoły.
piszcie co u Was.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09df9hsaytum47.png

51533 peggisu Kobieta, 31 lat, okolice Wrocławia
Megs

Megs

Peggi dziękuję za komplement! :))
U nas też się dziecię rozgadalo i ciągle coś mówi czasem jeszcze ciężko zrozumieć o co mu chodzi ale dogadujemy się. Też mam w planach dać Dawida od września przyszłego roku do przedszkola i szukać pracy. U nas jest takie darmowe co prawda od 8 do 13 ale to wystarczy żeby babcia ogarnęła obiad i odebrała młodego. Niestety nocnik stoi i kurz zbiera a jak sądzie to 5 sekund i wstaje i nic nie zrobi. Ostatnio była kupa śmiechu bo osikal core w wannie, stanął i na nią skinął he he ta się darla młody się cieszl.

Maszkaron na weselu tak w miarę było, odwylkam już od imprez trochę potancowalismy trochę pogadaliśmy i jakoś zleciało.

Jutro mam bratanice 3 letnia na noc tak że będzie wesoło chyba od rana będę sączyc meliske żeby nie wykończyć się nerwowo :))

--

http://www.suwaczki.com/tickers/1usaanlis1yvcr1e.png

52002 megs Kobieta, 32 lata, toruń
Megs

Megs

Aha maszkaron z tym zaśnięciem bez mamy całkiem sprawnie poszło. Powiem Ci ze czasem robi gorsze jazdy jak np jestem w domu i idę się prędzej wykąpac to potrafi wyć pod drzwiami a tak to nie widział mnie nawet nie pytał za dużo jakoś z babcią usunął

--

http://www.suwaczki.com/tickers/1usaanlis1yvcr1e.png

52002 megs Kobieta, 32 lata, toruń
Maszkaron

Maszkaron

Hejo ;))
Peggi super sie wszystko poukladalo ;) a Matylda to wymiata, az jestem pelna podziwu jak piszesz co potrafi. Fajnie ze jestes zadowolona z pracy ;) sciagnelam Cie myslami bo ostatnio zastanawialam sie co u Ciebie i jak tam godzisz dom i prace ;)) ale same pozytywy takze dobrze sie czyta

Megs u nas tez cyrk jak ide pod prysznic, ryczy i stoi pod kabina ;) ale ostatnio jej sie troche odmienilo bo jak tatus wraca z pracy to nie moze usiasc spokojnie bo mloda ciagnie go za reke i mowich "odz" ;))

U nas dzis boska pogoda sie zapowiada wiec zaplanowany rodzinny spacer w stylu " cudze chwalicie swego nie znacie" po atrakcjach starego miasta ;))

Udanego dnia ;)) a gdzie reszta ;) ??
Ewelichien, Magada, magda13, Agga, ang81 odezwijcie sie ;)

55472 maszkaron Kobieta, 32 lata, Piękne Miasto
Maszkaron

Maszkaron

Dziewczyny napiszcie cos bo cicho i smutno ;))

My spacerujemy codziennie i mloda jest zachwycona, pozniej spi jak susel ;))

Jakie macie foteliki bo musimy zmienic a dalej nie mam pojecia jaki bo wybor jest mega.

55472 maszkaron Kobieta, 32 lata, Piękne Miasto
Magada

Magada

Cześć dziewczyny. Zaglądam tu do was, ale nie pisze, bo młoda jak tylko widzi tel. to wyje bo chce bajke. A nie chce jej ciagle puszczac. Czasem musze bo inaczej dom zarósłby brudem. Mam strasznie absorbujące dziecko....wiecie cos o tym pewnie. Nie mam problemu sie z nią dogadac. Mówi super, całymi zdaniami. Opanowala kolory. Troche jej sie myli jeszcze niebieski I zielony. Lubi ukladac puzzle, budowac z klockow I rysowac( bazgrac) kredkami. Jak jest pogoda to moglaby ciagle siedziec w piaskownicy. Uwielbia dzieci. Nocnik lezy I sie kurzy, nadal karmie ja w nocy I do drzemki popoludniowej. Chyba to sie nigdy nie skonczy.
Boi sie prawie kazdego halasu. Dalej brakuje trójek I piątek. Z jedzeniem tak sobie. Raz je raz nie. Na zaglodzoną nie wyglada wiec sie nie martwie. Wszedzie gdzie sie pojawia jest wesolo I smiesznie. Jak znika zostaje sajgon. Roboty z tym mam ze szkoda gadac.
Megs super tatuaze. Peggi fajnie ze z robotą dobrze trafilas. Maszkaron co do fotelika ja mam taki zwykly przypinany pasami z auta 15-'36 kg. Zaden tam wypasiony. Staram sie jezdzic bezpiecznie. Gdyby byl zły to przeciez by go nie dopuscili do obrotu. Mloda ma troche ponad 13 kg, ale jest dosyc wysoka wiec pasy nie przeszkadzają. Wlasnie sie obudzila. Dawno nie spala tak dlugo.
A u mnie normalka. Robilam porzadki w szafach z ciuchami. Nie wiem skad sie to wszystko bierze. Wywalilam ze cztery wory do kontenera. CIuszki po Marysi dostal znajomy meza bo ma miec wnuczke w lutym. Szkoda mi tych ubranek bo ladne, a w bliskiej rodzinie juz maluszkow nie ma. Tzn jest ale chlopczyk wiec rozowe chyba odpada. Teraz tez zaangazowalam sie w seminarium odnowy wiary w parafii wiec tez z tym mam troche roboty. No I mysle o wyjazdach na wszystkich swietych, jak to zorganizowac. Starsze dzieciaki maja duzo zajec wiec caly czas cos sie dzieje. We wrzesniu bylo duzo imprez urodzinowych to pobalowalismy. Waga u mnie stoi I nic nie drgnie. Jeszcze 4 kg na plusie. Bylo mniej ale na wakacjach sobie pofolgowalam.... Tyle u mnie. Buziaki.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/w5wqjw4zniq8um2d.png

55623 magada Kobieta, 42 lata, Zeze:)
~ang81

~ang81

Witajcie, zaglądam często, ale podobnie jak u Magdy, Oliwier jest fanem telefonów, ciągle by oglądał bajki. Wieczorami siedzę i ogarniam dokumenty do pracy (nie wiem czy pisałam, ale pod koniec wakacji okazało się, ze mam pracę w przedszkolu tym co ostatnio. Oliś coraz więcej mówi, jest bardzo kochany, ale dziewczyny Z tym zaprzestaniem karmienia to masakra, pije jeszcze więcej niż kiedyś. Ostatnio ma słaby apetyt, może przez to, ze opije się mleka i zupełnie nie ma apetytu, chyba ze lizaki by zjadal tonami. Tyle u nas, piszcie co u Was?