9 miesięcy, ciąża

Oczekiwanie na usg genetyczne

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Caro84

~Caro84

Chciałam dobrze a wyszło jak wyszło. Dobrze, ze miałam możliwość wykonania Nifty i ze się na nie zdecydowalam inaczej byłabym teraz w czarnej d... ;).
Gorzej kiedy kobieta nie może sobie pozwolić na taki wydatek i jest skazana tylko na amnio.
Wiem, ze często się takie sytuacje nie zdarzają, ale jednak. Nie wyobrażam sobie, ze miałabym pójść na nakłucie jeszcze raz po mimo tego, ze wcale nie bolało. Po prostu za bardzo bym się bała o dziecko.
Mam wyjątkowego pecha od początku tej ciąży. Pozostaje mi wierzyć, ze teraz będzie już tylko lepiej...

~Domi123

~Domi123

Xyza, dzięki za odpowiedź:) To moja pierwsza ciąża, więc jestem zielona w temacie. Mam tylko nadzieję, że na badaniu wszystko będzie ładnie widać, bo jak na złość brzuch mam tlustawy, mimo że ogólnie jestem szczupła ;)

~xyza

~xyza

Domi nie martw sie na zapas ;)
Jesli slabo widac to z tego co wiem bada sie tez przezpochwowo ale wiecej nie wiem na ten temat. Grunt to zeby dr mial uprawnienia do wykonania tego badania bo wtedy wiadomo ze dobrze wszystko zobaczy a nie bedzie straszyl nie wiadomo czym. Z tego co wiem w Polsce jest mniej niz 1000 lekarzy ktorzy moga wykonywać badania usg poszczegolnych trymestrow. I co roku musza odnawiac swoj certyfikat.

~Caro84

~Caro84

Zgadza się. Ja miałam w 12 tygodniu usg przezpochwowe i takie normalne przez brzuch. Trwało to dość długo, ale mam pewność, ze lekarz wszystko dokładnie obejrzał i pomierzyl.

~Caro84

~Caro84

U mnie bez zmian. Dziękuje za pamięć :). Właśnie zaczął się 19 tydzień a za dwa tygodnie mam wizytę kontrolna. Mam nadzieje, ze nadal będzie wszystko Ok na usg.
Na początku marca czeka nas echo i okaże się, ze czy wszystko z serduchem w porządku. Trochę się denerwuje bo jednak zwiekszona przeziernosc może być związana również z wadami serca, ale staram się o tym nie myśleć bo chyba bym oszalała.