Skocz do zawartości
Forum

Wzór na obliczanie konwersji


Rekomendowane odpowiedzi

Są ty jacyś znawcy od e-marketingu?!? Ciekawi mnie, na jakich zasadach wylicza się dokładną wartość konwersji z reklam internetowych. Bo okazuje się, że w jednej usłudze tego nie ma i trzeba porównywać dane z kilku systemów Google, żeby to wszystko wyliczyć. Kojarzy ktoś, jak wygląda taki wzór, stosowany przez różne agencje?!? Nie wiecie o co mi chodzi z tymi konwersjami w Google?
Popatrzcie na https://afterweb.pl/google-ads-adwords/ i przeczytajcie dokładnie. Jest tam taki fragment "Łącząc konto AdWords z Google Analytics możemy z powodzeniem mierzyć konwersję" - czyli jedna usługa ewidentnie nie wystarczy

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...