Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Ewa

Niskie libido

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ewa

Podjęliśmy decyzję z partnerem o rozpoczęciu starań o dziecko. 5 lat brałam tabletki, po konsultacji z lekarzem odstawiłam je. Pragnę mieć dziecko, ale po odstawieniu pigułek nie mam ochoty na seks. Kocham się z partnerem tak jakby z musu, no bo chcemy dziecka, ale sam stosunek nie sprawia mi przyjemności. Tak trwam już 4ty miesiąc i zastanawiam się co jest nie tak. W trakcie brania pigułek też nie było z mojej strony wielkiej ochoty, ale nie aż tak jak teraz. O co chodzi? czy to jakiś "przeskok" hormonów? Ureguluje się to? Co robić, by to zmienić?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość anita

Rozmawiałaś z lekarzem? Poziom hormonów warto zrobić. Ja lh badam w domu na testerze afrodyta, ale to musisz i tak resztę zrobić, tak myślę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A może nie odczuwasz satysfakcji w trakcie stosunku i dlatego nie masz na niego ochoty? Może warto pomyśleć o wlasnej przyjemności? Nie mówię od razu o jakichś wielkich eksperymentach, ale może sama mogłabyś znaleźć dla siebie odpowiednią pozycję, w której będziesz mogła osiągnać orgazm i dzięki temu, Twoja przyjemność spowoduje, że będziesz miała większa ochotę na seks?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...