Skocz do zawartości
Forum

Mamusie w 2021 r.


Gość Gabri

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Czy Wy także planujecie dzidziusia na 2021 rok? O którym miesiącu myślicie bądź na kiedy macie już termin? O jakich imionach myślicie? A moze juz jestescie w ciazy, dlugo trwaly Wasze starania? Piszcie, jak się do tego przygotowujecie. Planowałam dzidzie na grudzień 2020, ale koronaświrus trochę popsuł nam plany... 

Odnośnik do komentarza

Jestem studentką Wyższej Szkoły Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Żywienie Człowieka i Ocena Żywności. Piszę pracę magisterską, której tematem jest "Analiza i charakterystyka składu wybranych preparatów zawierających kwas foliowy przeznaczonych dla kobiet w okresie ciąży". Zwracam się do Pań z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w badaniu, którego celem jest analiza suplementacji kwasem foliowym wśród kobiet ciężarnych. Badanie ma charakter anonimowy, a wyniki posłużą wyłącznie do celów naukowych.

Dziękuję za poświęcony czas

https://docs.google.com/forms/d/1EBrUIlnf97j1ogTYNkLpMtMalomrWl74pv6rM_aEI3w/edit

 

Odnośnik do komentarza

Planuje starania od pażdziernika.Jeslinsie uda to by było 2dziecko.Corka ma 4latka zaraz.Chcialabym córkę, imię Ilona. Z imion dla chłopców podobają mi się Aleksander, Karol I Piotr.Tez planowałam w maju i też wirus popsuł plany..I boję się jak będzie teraz na jesień...A mam już 38lat , więc ostatni dzwonek I nie chce już odkładać...

Odnośnik do komentarza
Gość Planowaczka-2021

Cześć :) 

Planuje drugiego dzieciaczka. Córka w styczniu skończy 4 lata i to pragnienie spłynęło na mnie niespodziewanie...Myślałam, że córka bedzie jedynaczką. Mam 30 lat. Zostało mi ostatnie opakowanie tabletek i myślimy zacząć starania od stycznia 2021, ale może zaczniemy szybciej. W sumie chciałabym urodzić (tak jak córkę) w zimie, ale wiadomo...plany jedno, a życie drugie :) 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto