Skocz do zawartości
Forum

Krwawienie w 5 tyg pomocy

Gość Paula

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was moze któraś mi pomoże wesprze. A więc jestem w ciąży według lekarza 5-6tydz. Początek ostatniego okresu miałam 01.03. Bete mialam zrobić dopiero po świętach. 

Od dziś rana zaczęłam krwawiec, odrazu pojechałam do gimekologa prywatnie pierwszego lepszego ktory zgodził się mnie przyjść o 9 rano bo dzwoniłam do szpitala to karz stwierdził ze jak. Chcę to mogę przyjechać ale jak to powiedział co ma być to będzie. 

Ginekolog zrobił USG i stwierdził ze jest pęcherz ciążowy czy jakos tak ale bez zarodka i stwierdził 3 opcje. 

1.ciąża obumarla we wczesnym stadium i nie widać zarodka. 

2.(najbardziej prawdopodobne) ciąża pozamaciczna) chociaż nie znalazł w jajnikach czy cos zarodka. 

3. Najmniej prawdopodobna ciąża jest za wczesna żeby ja zobaczyć

Moje pytanie czy któraś z Was tak. Miala czy mogę jeszcze myśleć pozytywnie? 

Lekarz nie przepisał mi żadnych leków kazał czekać przyjść w poniedziałek na oddział do niego to zrobi jeszcze raz usg i gdy będzie to możliwie czyli we wtorek żebym zronilam bete. Zwariuje do. Poniedziałku. Do tego nie mam żadnego bólu jestem tylko bardziej osłabiona. 

Gość Paulina 28

A krwawienie dalej masz??? Ja kiedyś mialam taka sytuacje ze bylam w ciazy 4-5 tydzien i dostalam krwawienia odrazu do szpitala i samoistnie poronilam. W tak wczesnej ciazy jak jest krwawienie raczej nic nie zrobia lekarze. Daj znac koniecznie jak twoija historia potoczyla się. 

41 minut temu, Gość Paulina 28 napisał:

A krwawienie dalej masz??? Ja kiedyś mialam taka sytuacje ze bylam w ciazy 4-5 tydzien i dostalam krwawienia odrazu do szpitala i samoistnie poronilam. W tak wczesnej ciazy jak jest krwawienie raczej nic nie zrobia lekarze. Daj znac koniecznie jak twoija historia potoczyla się.