Skocz do zawartości
Forum

Rekomendowane odpowiedzi

juz kiedys o to pytalam ale na innym forum no i prawde mowiac nie mialam zbyt duzego odzewu.....
wiec zapytam Was tutaj...
zblizaja sie swieta i poza "zwyklymi" prezentami, chcemy kupic Natankowi konsole PS.
dokladniej rzecz biorac zastanawiamy sie nad PS2 albo nad v smile (vtech). jestem zupelnie zielona w temacie bo sie na tym nie znam. ale wiem ze v smile jest dla dzieci do chyba 7/8 lat i gry sa strasznie drogie i nie ma ich duzo.sama konsola kosztuje tutaj kolo 80euro
a PS to wiekszy zakup ale dla calej rodziny, jest mnostwo gier dla dzieci, czesc gier z PS1 podchodzi i pod dwojke, koszt okolo 150 euro

z pracy na gwiazdke dostajemy bony i za nie chce kupic ktoras z tych dwoch konsoli.

czy macie jakies zdanie na ten temant? czy moze ktoras z Was posiada w domu jedno albo drugie i moze mi doradzic, co lepsze?? czy w ogole sie oplaca to kupic?? a moze to zbyt wczesnie?? dodam ze Natanek lubi gry na komputerze wiec na pewno spodobalaby mu sie i konsola... tylko ktora??

Odnośnik do komentarza

Ponieważ to temat mi bliski, to może odpowiem:Oczko:

Z dwóch wymienionych - zdecydowanie PS2. O drugiej w ogólnie słyszałem. Playstation to potęga - miliony sprzedanych konsol, gigantycznych katalog gier (około 6000) i akcesoriów dowolnego rodzaju. Na aukcjach można kupić za śmieszne kwoty praktycznie wszystko do tej konsoli. Gwarantuję zdecydowanie większą satysfakcję.

Trzeba natomiast pamiętać, że PS2 to już dość leciwa konstrukcja - na rynek weszła w 2000 r., czyli za chwilę będzie miała 8 lat.

W tej chwili konsole "na topie" to PS3 oraz XBox 360 - ale oczywiście ich ceny są kilkukrotnie wyższe. Ich zaletą jest to, że obecnie na tych konsolach skupia się cała uwaga firm tworzących gry i inne oprogramowanie - na starą PS2 nowe gry już praktycznie nie powstają (a jeżeli nawet, to są to bardzo niszowe produkcje).

Mam nadzieję, że to trochę pomoże :-)

Odnośnik do komentarza