Skocz do zawartości
Forum

Żelazna Warszawa - Wasze doświadczenia


Malinkova

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

jestem w 19tc, termin porodu to początek czerwca, pierwsza ciąża więc jestem zupełnym laikiem, który zastanawia się gdzie rodzić..

Z obiegowych informacji wiem, że szpital na Żelaznej ma dobre notowania. Czy któraś z Was ma bezpośrednie doświadczenia z tym szpitalem? W jaki sposób zagwarantować sobie miejsce właśnie tam? Czy warto "wynająć" położną? W jaki sposób wybrać odpowiednią położną?

Będę bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki!

Odnośnik do komentarza