9 miesięcy, ciąża

Antykoncepcja - ile daje procent?

~Helkamelka

~Helkamelka

Witajcie dziewczyny, mam pytanie bo dostałam zapisane od lekarza tabletki antykoncepcyjne Vines i czy działają 100% jezeli zaczęłam je brać w 2 dniu po okresie ? Słyszałam że przez tydzień jeszcze dodatkowo trzeba się zabezpieczać gdy się weźmie je po okresie a nie w 1 dzień miesiączki .. i teraz nie wiem czy mam czekać ten tydzień i się zabezpieczac jeszcze dodatkowo czy jak.. dziewczyny a wy co o tym myślicie może, któraś z was coś wie na taki temat. Buźka ;*

Odpowiedzi znajdują się poniżej

MadziaK83

MadziaK83

Jeśli wzięłaś je w drugim dniu okresu czyli spóźniłas się jeden dzień to zatrzymana owulacje, jeśli spóźniła się tydzień to uważaj do kolejnej miesiączki bo owulacja może wystąpić, wtedy ja bym już nie brała tych tabletek tylko od 1 dnia kolejnego cyklu.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zud3dqk3c4q16tbz.png
https://www.suwaczki.com/tickers/dqprj44jr7rdz2pr.png

52759 madziak83 Kobieta, 36 lat, Kraków
Dziubala

Dziubala

Helkamelka, żadne tabletki antykoncepcyjne nie chronią w 100% ;)

--

2005 :), 2007 :), 2014 :)

39 dziubala Kobieta, 107 lat, Kraków
~Helkamelka

~Helkamelka

Byłam u położnej powiedziała mi, że muszę poczekać i dodatkowo się zabezpieczać przez ten tydzień dwa dalej nie muszę bo tabletki zatrzymają owulację i dostanę okres szybciej :) ale czy w to wierzyć to nie mam pojęcia. Aktualnie jestem na 10 tabletce.

~Helkamelka

~Helkamelka

A no i u mnie są cykle nieregularne nieraz nie posiadam miesiączki przez 3,4 miesiące dlatego ginekolog zapisał mi Vines, żeby wyregulować mam 3 opakowania i wtedy zobaczymy co dalej.

MadziaK83

MadziaK83

Ja brałam tabletki wiele lat i u mnie się sprawdzaly, ale różnie to bywa i nie mozna zapominać o tabletce.
Myślę że powinnaś cały miesiąc uważać aż do kolejnengo cyklu, oczywiscie jeśli zdecydowanie nie chcesz ciazy.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zud3dqk3c4q16tbz.png
https://www.suwaczki.com/tickers/dqprj44jr7rdz2pr.png

52759 madziak83 Kobieta, 36 lat, Kraków
~Helkamelka

~Helkamelka

Witajcie dziewczyny 15 tabletka a ja od 3- 4 dni mam dziwne bóle w brzuchu i mdłości, czyżby tabletki trzeba było zmienić ? Nie wiem co o tym myśleć są to dwuskładnikowe i od czasu jak jest faza z tym drugim składnikiem zaczęły się te problemy ... Nie wiem czy iść z tym do ginekologa żeby przepisał inne albo odstawić, nie mam pojęcia :(

MadziaK83

MadziaK83

Wiesz co na musiałam brać tabletki z większą ilością hormonu, bo jak brałam te z m e jzza nowej generacji to było za mało hormonu i zaczynałam plamic już od około 15 tabletki. Nie moalam natomiast żadnych skutków ubocznych. Po ciąży nie chciałam już tabletek i zaopatrzylam się w krążki nuvaring, czułam się jakbym miala umrzeć, było mi słabo, mialam kolatania serca, strasznie mnie mdlilo i bolał brzuch. Nie jestem wrażliwa na bol, w ciazy nawet mdłości nie miałam, a po krążkach była masakra, potem dostałam krążki innej firmy, 3 miesiące było dobrze i znów się zaczęło, wiec odstawilam i uwazalismy z mężem, ponieważ i tak planowaliśmy druga ciąże wiec wpadka nie byłaby i nie jest tragedia i radością, bo po roku takich praktyk okazało się że jestem w ciazy.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zud3dqk3c4q16tbz.png
https://www.suwaczki.com/tickers/dqprj44jr7rdz2pr.png

52759 madziak83 Kobieta, 36 lat, Kraków
Dziubala

Dziubala

Helkamelka, ja lata temu brałam tabletki antykoncepcyjne, na które mój organizm bardzo źle reagował. Dostałam potem inne tabletki. Znów to samo. Tak się zraziłam, że nawet nie chciałam kolejnych pastylek. Od tamtej pory nie biorę żadnych tabletek i złe samopoczucie się skończyło :)

--

2005 :), 2007 :), 2014 :)

39 dziubala Kobieta, 107 lat, Kraków
~Sensa

~Sensa

Wcale nie musisz brać tabletek, jak je źle tolerujesz. Możesz przecież zmienić antykoncepcję np. na krążek pola ring i po problemie.