Skocz do zawartości
Forum

samotna matka pieniądze


Rekomendowane odpowiedzi

Dziewczyny składałam na samotną matkee i rodzinne.Dostałam 170 i 68 zł niby.Wczoraj wybierałam i jednarozowo dostałam cos 700z groszami.Zastanawiam sie dlaczego tak?? Za 3 miesiace może??\
Wczesniej miałam faktycznie jednorazowo bo składałam w ssierpniu i miałam zaznaczone ze mam ktoregoś tam przyjść i konkretnego miesiaca.A Teraz mam napisane Każdego miesiaca to skąd sie u nich 700 wzielo??Pomyliło im się coś???Ja nie znam się w tych sprawach wogóle.

http://www.suwaczki.com/tickers/zem3e6yd5sexzyv2.png

Odnośnik do komentarza

czeska
Pysiu powiedz mi proszę, jak to jest z tym zasiłkiem dla samotnych? Ja mam dwójkę i jestem samotna. Już się kilka razy wybierałam ale ciągle brakuje mi czasu. Czy to zależy od dochodu? czy każdej samotnej się należy? dostaje się na każde dziecko? gdzie to się załatwia?
Pozdrawiam

pójde się zapytać własnie bo nie chce potem oddawać jak wydam:D.Nie, nie zalezy od dochody kazda samotna matka dostaje 170zł plus rodzinne 68 ZŁ(ZALEZY ile dizecko ma lat,to kwota się zmienia czym starsze tym wiecej)dostaje się na kazde dziecka,od pazdziernika do pazdziernika.Składa się papiery w opiece społecznej.WIem że mozna brac jeszcze jak dizecko idzie do szkoły tez.Proszę składać bo miesiecznie Pani najamniej będzie miala koło 500zł!a jak dizeci starsze to wiecej! Proszę wydrzec od nich to co się Pani nalezy.

http://www.suwaczki.com/tickers/zem3e6yd5sexzyv2.png

Odnośnik do komentarza