Skocz do zawartości
Forum

Rusza kampania ,,Mamo, tato, wolę wodę!"


Rekomendowane odpowiedzi

Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” zostanie przeprowadzona w 40 miastach w Polsce i obejmie swym zasięgiem 110 tys. przedszkolaków i 165 tys. dzieci w wieku 7 – 9 lat. Na specjalnych zajęciach dzieci będą mogły poznać zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej o właściwościach wody, jej pochodzeniu, zastosowaniach i o tym, jak ją oszczędzać. Podczas zajęć dzieciom towarzyszyć będzie Zdrojek – sympatyczna wodna postać. Więcej informacji o kampanii edukacyjnej znajdziesz na: www.MamaNaCzasie.pl.*

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...