Skocz do zawartości
Forum

Jak to jest z zajściem w ciąża?

Gość Anonim7677

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonim7677

Witam, z góry przepraszam za poziom słownictwa w mojej wypowiedzi, po prostu nie znam się na tym i fachowe nazwy są dla mnie obce, po prostu jestem facetem.
Nie wiem od czego zacząć, więc po prostu krok po kroku opiszę mój problem, o ile można nazwać to problemem.
Otóż, jestem z dziewczyną już prawie dwa lata w związku, od dawna uprawiamy ze sobą seks. Z antykoncepcji używamy prezerwatyw i mojej, że tak powiem zręczności ( na wszelki wypadek ), po prostu nie chcę skończyć w partnerce mimo tego, że mamy prezerwatywę, nie używamy tabletek, nie do końca tego chcę, ponieważ ze względu na to że osiągnęła dopiero wiek pełnoletności nie do końca mogłoby jej dobrze to służyć na zdrowie.
Jej okres za zwyczaj był regularny, ale nie zawsze, czasami spóźnił się 2,3 dni i nie zwracaliśmy na to jakiejś większej uwagi, ale ten ostatni, który właśnie powinien się kończyć jeszcze nie przyszedł, spóźnia się ok. 7 dni.
No i tutaj pojawiają się moje pytania:
1) Czy jeżeli podczas uprawiania seksu prezerwatywa nie pęknie, a ja zawsze i tak zdążam wyciągnąć (przepraszam za kolokwializmy, po prostu nie wiem jak to nazwać) to czy jest w ogóle jakaś szansa zajścia w ciąże?
2) Czy jeżeli gumka obsunęłaby się nieco (bo tak czasami się zdarzało), ale podkreślam niewiele, po poprawieniu jej i dalszym kontynuowaniu rozkoszy, a na końcu jak wyżej napisałem nie skończyło by się w środku jest szansa na zajście?
3) Czy nawet gdyby gumka pękła (choć nigdy tak się nie zdarzyło), ale ja nie skończyłem w partnerce to czy wtedy mogłaby zajśc w ciąże.
4) Czy z samej wydzieliny, chodzi mi o tą co powoduje "naturalne nawilżenie", nie wiem jak to się nazywa po prost przeczytałem tak w internecie, można zajść?
Dziękuję za zrozumienie mojego języka fachowego i proszę o szybką, wyrozumiałą odpowiedź.
Pozdrawiam.

Gość millkaa