Skocz do zawartości
Forum

Stosunek przerywany

Gość Kamila94

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kamila94

Witam. Przychodzę z takim problemem. Mimo, ze mam tyle lat nadal jestem zielona w tych sprawach. Zacznę od tego, ze mam bardzo nieregularne miesiączki, miesiąc temu miałam 14 kwietnia, a wcześniej dopiero w listopadzie. U ginekologa byłam 3 tygodnie temu i stwierdził, ze lewy jajnik jest bardzo mały, a drugi w normie. Przepisała mi tabletki, wapno i luteinę. Przestałam brać. Tyle wstępu, a przechodzę do rzeczy.

Otóż w sobotę 14 maja powinnam miec okres, powinnam jednak w ten dzień był u mnie chłopak i tak sie złożyło, ze skorzystaliśmy ze stosunku przerywanego, dopiero gdy poczuł podniecenie wyciągnął i na moich oczach musiał sobie pomóc po czym wytarł dobrze w chusteczkę i potem zaczęliśmy od nowa jednak niedługo. Następnego dnia pojawił mi się brązowy śluz, dwa dni potem jasnożółty i doszło do tego ból prawego jajnika i w południe dostałam krwawienia jak przy okresie, ale pod wieczór okres zanikał aż do dzisiaj, nie mam nic, boli mnie podbrzusze, ciągle wychodzę do ubikacji żeby sie wysikać i po tym boli mnie pochwa i do tego mam apetyt na słodkie rzeczy. Mam pewne obawy co do ciąży jednak po takim czasie ciężko o jakiekolwiek objawy. Chciałabym zasięgnąć porady.