Skocz do zawartości
Forum

Noworodkowe Mamulki Październik 2007


Anulka

Rekomendowane odpowiedzi

no baba mi wtedy gadała, że do 14 dni roboczych...
ale poprzednio było tak samo, ale że nie mieli jakiejś części to się przedłużyło, telefon dostałam po prawie 2 miesiącach i ani przepraszam ani nic...
idąc do salonu ludzi jest w 3 i trochę... ostatnio godzinę stałam...
a telefonu nie odbierają...

http://www.suwaczek.pl/cache/d5066d5042.png

http://www.suwaczek.pl/cache/23092ff0ff.png

Odnośnik do komentarza

Naina
no baba mi wtedy gadała, że do 14 dni roboczych...
ale poprzednio było tak samo, ale że nie mieli jakiejś części to się przedłużyło, telefon dostałam po prawie 2 miesiącach i ani przepraszam ani nic...
idąc do salonu ludzi jest w 3 i trochę... ostatnio godzinę stałam...
a telefonu nie odbierają...

zażądaj ZWROTU GOTóWKI albo nowego aparatu i postrasz sądem...:ocochodzi:

Odnośnik do komentarza

Izabelin
.
Numer popisowy Cysorza to kaszelek. Gdy w towarzystwie nikt nie zwraca na Niego uwagi to Młody zaczyna kaszleć a robi to tak komicznie, że Wszyscy mają ubaw i tjutjają do Niego a On wtedy jest przeszczęśliwy.

hahahah Izabela skad ja to znam...Tomek to juz sie smieje z niego, jak tylko mu cosik nie pasuje to kaszelek taki wymuszony...hahahah smieszne te nasz dzieciaki sa:smieszne:

Odnośnik do komentarza

Obiadek podszykowany :) Ja dziś ziemniaczki i pulpeciki, Luby spageteria (farciarz)... Mnie też nie chodzi nasza-klasa :(

Aga zazdroszczę Ci tych 2 lat z dziećmi... bardzo...

Monia nie martw się na zapas pokarmem, stresy to są wszędzie w pracy, u mnie tez nierzadko kolosalne, ale mam nadzieję, że damy radę :)

Piotruś mi się obudził, zaraz Go przewinę, potem cycanie i fruu pędzimy na spacerek :)

Aha, wiecie co się dzieje z Żancią? I co u Dorotki (z Nią się tylko smski noworoczne wymieniłyśmy)? Na Kasiulkę czekamy, mam nadzieję, że szybko naprawi kompa... Ale Żancia niet kontaktu :(

Pozdrawiam

http://suwaczki.maluchy.pl/li-27827.png

Odnośnik do komentarza

no a u nas katarek była pani doktór
przepisała Nasivin i kazała oklepywać no i cebion przepisala nam
dobrze ze nic nie ma w gardziolku ani w pluckach
takze jak maz wroci to idziemy na zakupki bo malej mleczko sie konczy no i do apteki

pytalyscie się o avatarek to ja jestem na tym zdjeciu
to zdj ze slubu :) no i jestem zgrabniejsza ladniejsza i umalowana :P

http://fidoo.pl/php/img2-18102007004_1068863569_Zuzia_4.jpg
http://www.suwaczek.pl/cache/ed54db1f04.png
Handmade Joasi
http://parenting.pl/galeria/data/978/thumbs/IMG_6137_resize.JPG"]http://parenting.pl/galeria/data/978/thumbs/IMG_6137_resize.JPG[/url] zagłosujcie proszę :)

Odnośnik do komentarza

joasiah
mamusia wcale nie taka ladna :D
słuchajcie bo nie wiem co wykupic bo napisala mi Nasivin a chcialam Euphorbium (homeopatyczne)
tylko w tym nasivinie pisze ze moga stosowac niemowleta ale jak ukonczą 3 mce malej troche brakuje
no i nie wiem

Asiu jeśli katarek jest duży i żółty lub zielonkawy to daj małej nasivin...działa silniej...Miki miał miesiąc jak mu podawałam...

Odnośnik do komentarza

Monia, te 14 dni robocze to juz nie obowiązuje w przypadku gwarancji(zazwyczaj starają się naprawiać duzo szybciej), pozostał zapis z tego co pamiętam ze w możliwie najszybszym terminie, ale jeśli nie ma części i trzeba czekać aż sprowadzą zza granicy to czas praktycznie nieograniczony. Oczywiście to nie jest wina salonu bo oni telefon wysyłają do serwisu autoryzowanego i czekają aż im odeślą.I tu macie odpowiedz z czego wynikają stresy u mnie w pracy: bo telefon się zepsuł, bo za długo w naprawie, bo rachunki za wysokie, bo zablokowali konto, a ja oczywiście wszystkiemu temu winna. Klienci potrafią być "troszkę" niemili. Ja oczywiście rozumiem ich nerwy, ale ja NA SERIO nie mam na to wpływu. Trzeba dzwonić do serwisu i ich molestować, a sprawami w sądzie, opisaniem w gazetach etc. też byłam straszona, to na serio nie działa bo wszystko odbywa się zgodnie z procedurami i prawem, taki sprzedawca to wie i takimi słowami się nie przejmie. Niestety wiatr w oczy klientowi, sama się o tym przekonałam wiele razy ale marne szanse zeby coś z tym zrobić.
Można pisać reklamacje do operatora o obniżenie albo nie naliczanie abonamentu za okres kiedy telefon był w serwisie i u nas operator praktycznie zawsze starał się to jakoś rekompensować

Martynka
http://lilypie.com/pic/080806/yZs3.jpghttp://b4.lilypie.com/H1nap2/.png
Nadia
http://lilypie.com/pic/080806/WccG.jpghttp://b1.lilypie.com/JpRDp2/.png

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...