Komunikaty

Forum w nowej odsłonie

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Joanna 82

Joanna 82

hehe to po co ta opcja z odpłatnymi pytaniami?
Ja juz sie pogubiłam:P

--

http://kobietaintymnie.pl/suwaczek/cache/4c6b8f58.gif

29854 joanna-82 Kobieta, 37 lat, nice
~Inkaaa

~Inkaaa

Pytam po raz czwarty - dlaczego w moim profilu nie ma opcji "wyloguj/zaloguj" i "wiadomości" czy ktoś mi w końcu powie???

Redakcja

Redakcja

Joanna a gdzie Ty widzisz taką opcję?

Inkaaa - sprawdź prawy górny róg klikając na swój nick, ewentualnie odśwież stronę. Jak nie działa, sprawdź na innej przeglądarce, te opcje powinny działać OK.

20243 redakcja Kobieta, 32 lata, Lublin
mosia

mosia

Redakcja
Joanna a gdzie Ty widzisz taką opcję?

Inkaaa - sprawdź prawy górny róg klikając na swój nick, ewentualnie odśwież stronę. Jak nie działa, sprawdź na innej przeglądarce, te opcje powinny działać OK.

jest w regulaminie
też widziałam

--

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

5692 mosia Kobieta, 35 lat, góry świętokrzyskie
~Inkaaa

~Inkaaa

Nic takiego tam nie ma... sprawdzam od wczoraj i nie ma nie ma nie ma..... więc co teraz ma zrobić?

~Inkaaa

~Inkaaa

Specjalnie mam sobie założyć nową przeglądarkę? hehe lol!

Redakcja

Redakcja

Owszem jest w regulaminie, ale po pierwsze nie ma jej na Parentingu, a po drugie, w regulaminie jest zapis:
Właścicielem Serwisu i jego administratorem jest Nextweb Media Sp. z o.o. (...)
A Nextweb Media posiada wiele innych stron www na których jest opcja pytań płatnych, np. Kardiolo:
http://www.kardiolo.pl/

Zanim więc posypią się zarzuty, warto dokładniej przeczytać regulamin i nie szukać na siłę dziury w całym, bo ja na forum nie widzę opcji pytań płatnych.

20243 redakcja Kobieta, 32 lata, Lublin
Redakcja

Redakcja

Inkaaa
dziękuję za pomoc...

Inka, ja napisałam co zrobić - sprawdzić na innej przeglądarce, bo może jest to błąd wynikający z braku aktualizacji, albo np. trzeba wyczyścić ciasteczka, a jeśli moje rady nie są pomocne i nie chcesz z nich skorzystać, to niestety, ale ciężko znaleźć przyczynę na odległość. Musimy wiedzieć czy to się naprawiło na innej przeglądarce czy nie, bo nikt inny nie zgłaszał z tym problemu. Jeśli na innej przeglądarce będzie ok, będzie to świadczyło że problem jest po stronie obecnej przeglądarki.

20243 redakcja Kobieta, 32 lata, Lublin