Skocz do zawartości
Forum

Prośba o pomoc - Strata Dziecka


Gość babe2k

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Postanowiłam i na tym wątku napisać mam nadzieję że nikt nie będzie mi miał tego za złe ale bardzo potrzebuję pomocy. Od początku postanowiłam napisac prace licencjacka na temat nas mam po stracie Dzieci,przez to co przeszłam czuje ze chce aby inni ludzie dostrzegli nas, nas Rodziców wyjątkowych zeby zobaczyli ze sa tacy ludzie jak my którzy doswiadczyli tak bolesnej straty, tego co czujemy kiedy spotyka nas cos najgorszego w naszym zyciu. Bardzo prosiłabym o wypełnienie kilku formularzy- są one anonimowe. Ankieta została ułożona przeze mnie.byłabym ogromnie wdzieczna gdybyscie były wstanie mi pomoc każda z was przyblizy mnie do tego najwazniejszego czyli ukonczenia jej. dziękuje wam z góry sciskam mocno!

Odnośnik do komentarza

Witam wszystkich, zarówno mamy jak i tatów

jestem studentem Polityki Społecznej i piszę pracę magisterską na temat doświadczeń ojców na urlopach ojcowskich. Poszukuję ojców, którzy skorzystali z prawa do urlopu ojcowskiego w celu przeprowadzenia trwającego ok. 20 min. wywiadu. Badania przeprowadzam w Warszawie lub okolicach.

Wiem, że na forum aktywne są głównie mamy, dlatego wielka prośba. Jeśli wasi mężowie lub partnerzy skorzystali z prawa do urlopu, albo znacie takich mężczyzn, to proszę, skontaktujcie się ze mną.

Można się ze mną skontaktować pod adresem: ark.marek@gmail.com

Będę bardzo wdzięczny za pomoc,

Arkadiusz M

Odnośnik do komentarza

Witam wszystkich..jestem studentka i interesuje się tematem ciąży urojonej..jeśli ktoś słyszał cokolwiek na temat tego zjawiska i chciałby mi pomóc wypełniając ankietę..to bardzo prosze o wiadomość: sta.katarzyna@gmail.com lub o kontakt gg 31713320

to dla mnie bardzo ważne by poznać waszą opinię i przeżycia, .a badania są anonimowe I posłużą mi do pisania pracy magisterskiej.. liczę na waszą pomoc:)

Odnośnik do komentarza