Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

asica :)

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Zawartość dodana przez asica :)

  1. ach no i jak mogłam-czesc Guniu
  2. czesc Basiu.biedactwa wy nasze,ucałuj Julinkę od ciotek,niech szybko wraca do zdrowia.a ty do przespanych nocy. edziu dzieki za stronkę,bo co w jakąś wchodziłam to jakieś totalne porażki te babki miały na głowach,ze mój mop już lepiej wygląda niz ich ''fryzury''.
  3. ooo jestescie.cos mi sie przyblokowało i postów nie wyswietlało...ale juz dobrze ufff.
  4. asica :)

    Irlandia

    juz jestem-wygrałam batalię o drzemkę z moja zołzą.a co lepsze to ona próbowała mnie jeszcze uspać wciskając mi butle do buzi. Olimpijka-Olivkę urodziłam tu w Irlandii,a Limerick to dziura totalna i nie bezpieczne miasto strasznie.co chwila słychać o jakichś morderstwach,bójkach,napadach.a dlaczego twoja córa to Irlandka?
  5. asica :)

    Irlandia

    ...tzn o różnych sprawach nie o ludziach...
  6. asica :)

    Irlandia

    generalnie przywędrowałam do Was z wątku mamuśki z Polski i nie tylko-chyba nie pokręciłam nazwy... oj kawka tak tak ale ja jeszcze poczekam jak moje Balbiniątko (moja Olivcia) pójdzie spać,wtedy lubie usiąść sobie spokojnie przed kompem z kawką i poplotkować o tym i tamtym.
  7. asica :)

    Irlandia

    czesc Małgosiu trochę podczytywałam co pisałyście i widze ze zadomowiłaś sie tu więc nawet nie odpowiadam na twoje pytanie:^^: bo co to za róznica w sumie z Irlandii czy ze stolicy
  8. asica :)

    Irlandia

    czesc dziewczyny mam na imię Aśka,mieszkam od prawie 3lat z mężem i 13miesieczna córką Olivką w Limerick. z chęcią porozmawiałabym czasem z mamusiami z Irlandii...przyjmiecie mnie do swojego grona pozdrawiam
  9. dziewczyny mam pytanie czy znacie może jakąś stronkę fajnymi fryzurami?dziś wybieram się do fryzjera i chce coś ''wymodzić'' na głowie bo już mam dość tej samej nudnej fryzury.... czy wiecie co z Agą i Tuśką?
  10. dzień dobry...o widzę że ja dziś pierwsza
  11. ja tak na sekundke przed kąpaniem Oliśki zagladam jaki ruch dziś był na forum. edzia,gabalas,moniqouette i renatko mam nadzieje że się będziemy tu wszystkie dobrze bawić i cieszę sie ze jesteście ,bo czym nas wiecej tym lepiej...
  12. ooo a jednak suwaczek mi sie udało wstawić
  13. próbowałam rozpracować wstawianie zdjątek i suwaczków ale mój szanowny m przyjechał na przerwe do domu i obudził mi Oliśke tak wiec nie wiem kiedy teraz powsatwiam wszystko.ale mi nerwa podstroił normalnie Guniu gratuluje ruszenia sie sprawy z działką.ja chyba sie nigdy nie doczekam swojego domku
  14. halo halo!jestescie dziewczyny? Oliśka własnie poszła spać,a ja siedze przy kawce...chce któraś???
  15. zgłaszam się i ja zwarta i gotowa dopisania trochę się gubię co i jak na tym wątku ale mam nadzieje ze zaraz rozpracuję wszystko a jak wasze dzisiejsze nastroje?
  16. asica :)

    witam

    witam wszystkie mamy jestem nową foremką lecz myślę że szybko się u Was zadomowię i odnajdę na nowym forum. mieszkam obecnie w Irlandii z mężem i 13miesięczną córką Olivią.jest kochanym,roześmianym i wszędobylskim wspaniałym dzieckiem. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...