Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Mummy

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Zawartość dodana przez Mummy

  1. Mummy

    Darmowe próbki

    w dalszym ciągu cisza na street Ale na pocieszenie wczoraj dostałam butelkę z aventu:)
  2. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    alez się najadłam...uuff...słonca nie widac, wiatr powiewa..tak o jest. Odpieluchowywanie trwa...mała zaczyna informowac jak juz popusci,wtedy biegiem na nocnik. Ale sama jeszcze nie potrafi uprzedzic ze juz chce. Poza tym w poniedziałek wybieramy sie w Bieszczady..tak na 2-3 noce... póki pogoda względna, i to bedzie ostatni wyjazd w te wakacje.
  3. Mummy

    Darmowe próbki

    a u mnie ze street ciszaaaaaaaaaaaaaa, głuuucha ciszaaaaaaaaa..a szkoda
  4. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    A ja przezyłam wczoraj chwile grozy. Mianowicie: siostra od 2 dni miała straszne bóle głowy, a wczoraj nasiliły sie tak bardzo,ze nie była w stanie wstac z łózka, kreciło jej sie w głowie, była osłabiona i senna.Wieczorkiem postanowiła pójsc na pogotowie. Lekarz z marszu wręczył jej skierowanie do szpitala do Lublina na neurologie (!). KOlega męza zawiózł ją i mojego tatę, a ja wraz z mamą czekałysmy przy telefonach na jakąkolwiek informację. I dopiero ok. 23 usłyszałam,ze tomografia nic nie wykazała, i ze jest to prawdopodobnie zapalenie błędnika. Otrzymała kroplówkę, po czym moj mąż mogł ją zabrac do domu. Ja nie dopuszczałąm do siebie najgorszych scenariuszy, ale strach był...na szczescie wszystko dobrze sie skonczyło.
  5. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    dziewczyny!! watek cos ucichł...... pisac tu raz dwa co sie tam dzieje !!
  6. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    kotlety z cukinii, ziemniaczki, mizeria
  7. Mummy

    Darmowe próbki

    u mnie mala buteleczka plynu do soczewek + pudelko na soczewki ;) na butelkę z aventu czekam
  8. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    obiad u tesciów :)))
  9. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    na szybko krem z brokułów
  10. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    z tym sikaniem to i my jakos w plecy...postanowilam uprac dywan,zwinąć i czekac na wolanie za potrzebą ...bo nie mam siły czyscic i suszyc non stop. Raz sie uda, raz nie...
  11. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    piers z indyka z cukinią,papryką,pomidorami,ogorkami kiszonymi,cebulką.. jednym słowem misz-masz;]
  12. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    pomidorowa pstrąg smazony, frytki wlasnej roboty, kapustka kiszona lub ogorek kiszony do wyboru
  13. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    I wróciłysmy!! odpoczęłam, opaliłam się, Tosia w 7 niebie, wyszalała się w baseniku, pojadła malin i porzeczek z krzaka- istny raj :)
  14. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    i znów pada... bblleeee.. A ja z małą wyjezdzam na weekend do Kozłówki...miałam nadzieję poopalać się.. Mimo wszystko zyczę wszystkim słonecznej aury !!!
  15. Mummy

    Darmowe próbki

    i ja znalazøam sie w gronie wygranych z Avent Philips:)
  16. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    zupa fasolkowa sos miesny z papryką, ziemniaczaki, mizeria
  17. Mummy

    Darmowe próbki

    u mnie nic ..przez tydzien.. buuu
  18. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    Pogoda typowo jesienna, za oknem raptem 15 st, mgła, siąpi...czy ja napewno nie pomyliłam miesięcy?to sierpien czy listopad???;/;/
  19. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    wielowarzywna zupka
  20. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    joannab i u nas bardzo podobnie z bilansem, wazenie, mioerzenie, osłuchanie, ząbki, zdolność chodzenia i mówienia.Pani doktor przepytała ją z czesci ciała, i tyle, wiec jak dla mnie to zaden bilans Dziewczyny, zwoływac do nas słonce!!! ;eje od rana, ja musze wyjsc po reszte zakopów, a jutro wyjazd na urlopik...eehhh... chce upałów !!!1
  21. pizza "ostre starcie" z mojej pizzerii , a co ! :P:P
  22. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    spaghetti bolognese ze swiezych pomidorów
  23. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    Justi24 hahahah ćpun smoczkowy heheheh dobre okreslenie:) pasuje i do Antoski. Ja ze smokiem jeszcze zaczekam, bo chce jednoczesnie butelki odstawic.. po powrocie z urlopu planuję zakupic drugi niekapek, by mała mogła pic mleko wieczorkiem własnie z niego. To moze ułatwi rozstanie ze smokiem... a dzis 4 razy siku do nocnika, raz na dywan u rodziców Na dwór nadal nakłądam pieluchę ale tylko rano jak na zakupy z córą lecę.. po południu jak siedzimy na placu, albo spaqcerujemy są majteczki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...