Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Mummy

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Zawartość dodana przez Mummy

  1. kanapeczki z zoltym serkiem, szyneczką, serkiem plesniowym, ogoreczkiem kiszonym :)
  2. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    sos z dzika , ziemniaczki, salatka z roznych rodzajow salat, kapusta kiszona i ogorki kiszone d wyboru
  3. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    smazony pstrąg, ziemniaczki, surówka z kiszonej kapusty i ogorek kiszony
  4. Mummy

    Darmowe próbki

    a mi dzis na maila przyszla informacja o aktualizacji moich danych na street...to zapewnie dotyczy oswiadczenia któro wkoncu odesłałam. Do tego miałam 2 krótkie ankiety o alkoholu i papierosach. Moze to cos da :)
  5. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    kontynuacja rybnej, i ratatuj
  6. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    zupka rybna, pierogi ruskie
  7. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    a u nas glut;/;/;/ Toska gdzies złapała.. gorsza noc przred nami...ale nic. jakos damy rade. A w sobote wesele u rodziny R.Mała do dziadków, a my w tan:)
  8. Mummy

    Darmowe próbki

    a ja czekam na paczkę z tic tac z fb :)
  9. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    rosołek, palki z kurczaka, marchew z groszkiem i ziemniaczki
  10. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    kotlety rybne, ziemniaczki, ii...cos wymysle
  11. Mummy

    Nasze gotowanie

    mosia "lubię to " heh :)
  12. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    wczorajszy krem z cukinii, i ratatuj
  13. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    joannab gratulejszyn A my dzis kupoujemy rower miejski for me:)) juz nie mogę sie doczekac...jak dziecko hehe
  14. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    U mnie miły dzien, na dzialce u rodzicow smiesznie, prezenty, zyczenia...w domku pizzunia z naszej pizzerii, piwko...baardzo sympatycznie...i kolejny rok na koncie..
  15. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    a ja pospałaaaaam!!!!!! mała została na noc u rodziców, mąz pojechał rano na rybki, a ja sama, w spokoju, ciszy...nawet wstawiłąm ciasto do piekarnika heheh to nic ,ze z proszku, wazne ,ze bedzie ciasto :))
  16. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    Więc tak.. wyjazd w Bieszczady udany, było miło, rodzinnie...mąz cudnie się małą zajmował, spacery, kolejka bieszczadzka, lesne mini zoo, spacery srodkiem potoku... Ale dzis powrót do rzezcywistosci, obiadki, sprzątanie,pranie... 17 wrzesnia jedziemy na wesele, wiec jakas rozrywka sie szykuje. W przyszłym tyg zakup roweru dla mnie :))))))))) juz nie mogę sie doczekac, az zabiorę Antosię na przejazdzkę :), bo krzeselko do jazdy jest tez w planach
  17. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    wrocilismy:)) ale mam taki tu rozgardiasz ,ze nap[isze pozniej co i jak :))
  18. Mummy

    Darmowe próbki

    Majteczki z dry night's i ja otrzymałam
  19. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    Spakowana,gotowa do drogi:)) Trzymajcie kciuki za dobrą pogodę :))) Pozdrawiamy!!!
  20. Mummy

    2009 l i p i e c :]]]]]]

    Zanna mi tez sie zdarza podniesc głos na Toskę...niestety.. nie zawsze opanowanie i powtarzanie "zostaw", "nie ruszaj", "chodz"!! działa.
  21. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    wczorajszy sos, i zupka pomidorowa ze swiezych pomidorkow
  22. Mummy

    Co dziś robicie na obiad?

    sos z zołądków kurzych, kasza gryczana i sałatka z pomidorków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...