Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

karolineczka84

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Zawartość dodana przez karolineczka84

  1. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Cześć z rana . Jak zwykle rano ja hihi. Jestem na mieszkaniu , znów ma przyjść te "Nieszczęście" do pracy .. zobaczymy ile dziś zrobi .. wczoraj źle się czułam , za dużo wrażeń dr. jeżdżenie samochodem siedzenie tu i brzuch bolał wieczorem , kamieniem był .. wzięłam dziś fenoterol lek na skurcze i co ?? Mam delirkę , trzęsą mi się ręce .. szok że tak działa od razu i kołatania też .. myślałam że to po kilku tabsach może być a nie od razu ... Beti fajnie że w domku , że masz pomoc i że udało się kupić odżywkę ! Tylko domyślam się jak Ci ciężko bez męża , ale wiesz jesteś bardzo dzielna ! No i on na pewno jest strasznie dumny z Was dziewczyn Siostra Ci pomaga , jej wspominam jak ja pomagałam swojej :)) miałam 9 lat jak urodziła córkę , moje oczko w głowie do dziś Puszku gaduło , dziś też będziesz tak nawijać ? Jak się czujesz ? Jak z mężem ? Patreenka nie źle że mąż chciał dwie córki .. mój córka tak , ale i synka będzie chciał mieć .. stąd takie moje podejście do antykoncepcji lajtowe Choć ja chyba wolę różnicę wieku ze 2-3 lata .. nawet 4 a nie rok w rok jak moje teściowa kiedyś i jej córka niedawno .. widzę ile to trzeba mieć cierpliwości i że łatwo nie jest .. wolę najpier jedno dzidzi a za jakiś czas jak ogarnę nasz świat drugie
  2. karolineczka84

    Sierpień 2010

    HEHE ja się skusiłam ostatnio z tydz.temu na bara bara , ciężko było znaleźć wygodną pozycję , no ale dla chcącego nic trudnego .. ale marzy mi się już taki sportowy , bez obciążenia przytulaniec z mężem no to może chwilowa wysypka .. Puszku ładne zdjęcia , a te w kuchni z tortem super Wyglądałaś ! Byrzynio masz niżej czy mi na oczy siada ?? A jakie teraz masz cycochy No i właśnie nie masz teraz ich taz wycieniowanych tych włosów , ale następnym razem możesz tak poprosić i tak jest git. Matymko nie myślę o anty na razie hihi .. myślę że nie będę brać tabsów , znam swój organizm dość dobrze .. tylko jak wróci do ładu i składu
  3. karolineczka84

    Sierpień 2010

    a ja wróciłam do domu rodziców , przebieram się o co widzę ?? Uczulenie , wprawdzie widziałam je już w niedziele , ale było mało tego takie czerwone placki .. i dziś patrzę a tego sporo więcej i tylko duł pleców , uda od zew. strony .. czerwone to cholerstwo i nie swędzi , bo jakby swędziało to bym wcześniej zaobserwowała .. Spakowałam się w samochód i do dr. przepisała mi fenistil żel i nic nie powiedziała .. tylko że to może uczulenie .. wkurzyłam się .. byłam w pobliżu mieszkania i już jestem tu czekam na męża , maluje i o 20.00 spadamy do domku .. miałyście coś w podobnego ?? W necie nic ciekawego nie ma ech .....
  4. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Cześć Roksia Oj fajni Ci mężowie hehe A wiesz podziwiam spania na plecach , ja tylko prawy , lewy bok .. bo jak na plecy się położę to nie mam powietrza , nie mogę oddychać kurczę skończył na dziś , może wpadnie wieczorem ten dupek porobić coś .. a ja jadę do domku maminego .. bo już nie jestem tu dziś potrzebna , możliwe że będę JUTRO i znów Was pomęczę swą osobą BUZIAKI !!
  5. karolineczka84

    Sierpień 2010

    puszekidea31póki co spokój ze skurczami ....a miałam Wam napisać, że mój M to najpierw ze mnie się śmiał, że ja na forum się tutaj wywnętrzniam a teraz mój kochany M sam nasze forum podczytuje, nawet Was rozróżnia, a Puszek to a Karola tamto hehehehe, siedzi z tym gejfonem ( iphonem) na klopie i czyta. A potem wychodzi i komentuje hehehehe :) Pewnie mnie zabije, że go podkablowałam:P o matko, że puszek to i karola tamto to mamy przewalone nooooooo
  6. karolineczka84

    Sierpień 2010

    hehe IDEA proponuję Twojemu mężowi aby do nas dołączył , świeży powiew energii się przyda POZDRAWIAMY !!
  7. karolineczka84

    Sierpień 2010

    No Patreena coś czuję że ty zaraz polecisz na porodówkę w sumie Wam zazdroszczę terninu na początek sierpnia , bo upały was miną (o ile sierpień je przyniesie ) no i już wasze małe będą mieć 3 tyg. jak ja przeć będę
  8. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Paprak świetne określenie Idea Przylazł , przyciera . No i oby dziś skończył .. Mnie też mała boli i jeszcze kość ogonowa czasem .. No a siku to i tak wiedzę że moje 2 -3 to nie tak dużo
  9. karolineczka84

    Sierpień 2010

    to w takim razie brak obiadu słaba kara ..
  10. karolineczka84

    Sierpień 2010

    lepiej Puszko że wczoraj lepiej , a dziś to może jakieś nieporozumienie a nie złośliwość że Cię nie wziął .. jaką bluzkę ?
  11. karolineczka84

    Sierpień 2010

    no wiem , ale przypomnę mężowi , bo to juz jego działka . Ja malowałam ściany 4 lata temu , lubię to .. używałam unigruntu wtedy
  12. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Patreena to ty dopiero się chwalisz , ja Cię biorę hehe do tej roboty , 100 % lepiej to zrobisz i szybciej niż ten kolo No to wiesz ze jak on tego nie skończy to nie mogę malować reszty bo przycieranie kurzy .. choć ponoć ma maszynę co nie kurzy ..ale nie znam się
  13. karolineczka84

    Sierpień 2010

    tak on nam te co dobudowaliśmy ściany nam gładź kładzie i potem jak wysycha to się przyciera i dopiero można malować .. żeby równo było .. bo myśmy stare ściany rozwalili , zmniejszyli o połowę łazienkę i przedpokój o połowę i mamy dzięki temu aneks kuchenny w pokoju. Wkleję wkrótce zdjęcia przed i po , będzie widać o co chodzi .. ciężko to wytłumaczyć
  14. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Patreenka ja też przekręcanie się w nocy ciążka sprawa .. aż boli ..a jeszcze jak wstaję rano to taka kaczka ze mnie bo bolą mnie jakby pięty aż rozchodzę ..przyszedł porobił cos .. i już pojechał po maszynę do przycierania , oby dziś skończył ..
  15. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Puszku sorry ale rozbawiły mnie te stringi , choć tobie pewnie nie do śmiechu .. kurcze ale zaczęłaś środę .Ja nie noszę teraz stringów jakoś wolę kryte majty Dobrze że z mężem lepiej , a zdjęcie fryza ?? Matymka miła koleżanka nie powiem .. na pewno wyglądasz jak Angelina nie słuchaj innych ] A a czyli wiesz jak to z majstrami jest znów się robi parówka na dworze szlag by to trafił .. żeby nie to byśmy się lepiej czuły dziewczyny ... głodna jestem chyba wprawdzie nie zrobię sobie naleśnika , ale mam gotowe kanapki .. ostatnio tak mi bleeeeeee często .. nie chce waga wzrastać , oby mała rosła , martwię się
  16. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Hey Slim to ja chyba za dwa tyg. zacznę pić te herbatkę , a to ma być jakiejś szczególnej firmy ?? No to wiesz jak to się czeka na coś .. ja nie wiem ale zauważyłam tendencje do tego że właśnie ludzie co robią różne roboty wykończeniowe , dowożą jakieś meble są strasznie nie słowni .. trzeba dzwonić po 10 razy i wciąż coś .. My narożnik zamówiliśmy i już chcieli przywieźć wczoraj a że nie dokończył ten facet roboty to musieliśmy poprosić o przywiezienie w czwartek , dobrze że nie przeszkadzało to facetowi , bo nie chcemy robić kłopotu .. A tak w ogóle to moja mała tydz. temu zmieniła pozycję , lezała po lewej a teraz po prawej stronie i tak śmiesznie widać jak wypycha jedną stronę
  17. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Idea obyś usłyszała takie wieści , domyślam się jak już chcesz urodzić , bo ja już zaczynam chcieć No daliśmy tydz. bo jednak wpadł dwa razy po 2 godz. i zaczął coś tam i teraz nie wiadomo jak się z nim rozliczyć i w ogóle .. poza tym to sąsiad wiesz jak to jest potem schizy .. ale i tak go myszy zjedzą
  18. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Siema sierpnióweczki . Jestem w mieszkaniu do 14.00 .. mam znów pilnować jakiegoś " fraglesa " bo mąż w pracy .. a jakoś oczy mi się kleją .. nie mam gdzie tu leżakować .. Jestem już ciut zmęczona tym że to wolno idzie , chcę do domku .. wszystko ustawić , poprać ( firanki , ubrania - bo pokurzone wsio ) i odpocząć .. a tak zaciskam nogi żeby nie urodzić , bo torba nie spakowana .. chyba moja cierpliwość się skończyła . Wszystko przez jednego robotnika ( tego co ma dziś przyjść ) oszykuje już któryś raz że będzie a nie przychodzi a przez niego nie można reszty robić i straciliśmy w sumie z tydz. Telefonu nie odbiera , a jak odbiera to że będzie na 100 % i nie przychodzi Dla mnie to jest tak nieodpowiedzialne zachowanie że aż nie mam słów .. Dziś ostatni raz na niego czekamy , jak nie dotrze , to bierzemy kogoś innego , bo ile można czekać Się wyżaliłam .. no ale chociaż was nadrobiłam i zajrzałam od razu do Was Widzę że już się pomału cos zacznie dziać u nas .. że już blisko kolejnego Maleństwa.. Beti Majeczka cudna , aż łezka się kręci .. Piękna mała fajnie że wyszłyście do domku !! A a a ta dr. nie jest Polką , to Ci może podpowie i jest ponoć w szpitalu tak albo ordynatorką , albo zastępcą .. A ja rodzę na Inflanckiej , ostatnie dni przyniosły dodatkowo dobre wieści iż otworzyli odremontowany blok i ponoć jest bardzo nowoczesny , no i nie pobierają za nic opłat !!! W TV głośno od dwóch dni ..Oby tak było jak chwalą , bo to różnie . Amisiu pierz i pakuj w kartony , nie ma już na co czekać .. nawet " bezdomna " ja mam komodę u rodziców już ustawioną tylko do przewiezienia i wsio poprane i poukładane Myszko jak ślicznie wyglądasz .. fajny brzuszek i jak urósł Cynka pewnie rodzi , albo już urodziła .. myślę o tym .. Puszku jak po fryzjerze , zadowolona .. Wrzuć foto ! A ja mam taką wagę jak ty hihi tylko zaczęłam z 56 . Jak się czujesz , masz siarę już ??? W pierwszej ciąży miałaś szybko , bo ja nie mam .. może z raz coś na siłę wycisnęłam , ale martwi mnie to .. Brzuchatki jak się dziś w ogóle czujecie , jak brzuszki twarde ??? Często w nocy biegacie do WC ?? Ja ze 2-3 razy .. ale np. miewam jakieś takie bule jakby okolicy krzyżowej , dość mocne , ale nie skurcze chyba , albo nie umiem odróżnić .. wczoraj mnie trzymał taki ból z 10 min. aż miałam wziąć proszek , ale odpuściłam i przeszło .. W ogóle mała mnie tak nasuwa w różnych partiach brzucha że podskakuję czasem , a ponoć już powinna być bardziej bierna .. jak jest u Was ??? Patreena super z tą glikozą że nie jest wysoka !! Amisiu też się boję dzisiejszego upału a tak fajnie było kilka dni .. Idea mnie ostatnio często mdli może to znak ?? Myszko jak ząb ?? Slim fajnie że dostałaś L4 na 20 dni , mój dr. da mi tylko to przewidywanego terminu , czyli 29 sierpień .. Na razie tyle poczekam aż powstajecie i coś popiszemy
  19. karolineczka84

    Sierpień 2010

    CZEŚĆ CIĘŻARÓWKI , MAMUŚKI ! Nadrobiłam z 7 stron.. ufff BETI JESZCZE RAZ CI SERDECZNIE GRATULUJĘ I OBY MAŁA PRZYBRAŁA ŁADNIE NA WADZE.. a wiesz że prowadziła mnie dr. na początku cieży ze Starynkiwewicza .. Zieniewicz.. fajna i miałam tam rodzić , ale w koncu sie rozmyśliłam .. szkoda że słabo dbają o Majeczkę Puszku a ty leń ?? Nie no nie zgadzam się , pracusia z ciebie i mąż powinien to doceniać ! Foch byłby u u mnie za takie słówka .. Dzięki za sms ki ! Kurka malutka widzę już taka fajna wagowo, będzie i tak drobna , ale przynajmniej ze 3 kg. No i masz już rodzić .. wow szok , ale zleciało .. Nie chcę przegapić następnego porodu ... Amisiu mało Cię jak się czujesz?? Patreena te cukry , szkoda że na koncówce musisz się denewować .. ale pisałam Ci że wpływu nie masz.. teraz dietka i musi być ok. Pozdrawiam Cię !! No i też Dzięki za sms ki. Muyszko a ty widzę masz skurczybyki już i to takie spore Przepraszam, ale nie nadrobię do każdej po słówku, bo nie mam warunków .. nie jestem jeszcze w domku .. wracam najprawdopodobnie ok. czwartku.. ale to nie oznacza końca mówię Wam przeróbka mieszkania gorsza niż postawić mały domek Będę więc liczę już pod koniec tyg. bardziej na bierząco z Wami A co u Mnie ?? Upały na poczatku nie robiły na mnie wrażenia ale od kilku dni przeklinam je , noce są cieżkie , wentylator to mój przyjaciel nr 1 Nie wiem dlaczego nam się na ciąże trafiła zima stulecia , lato tropikalne i jeszcze powodzie po drodze Teraz przeszła lekka burza , oby powietrze sie zmieniło Wczoraj poraz 1 spuchły mi NOGI ! Ale dziwne uczucie , tak palce pardziej niż kostki no i czuję sie lekko ociężała. Miałam nie dawno wizytę , ale bez usg , na nie wybieram się ok. 1 sierpnia - Ostatnie. Na wizycie bez rewelacji, dr. mówi że się nic nie kroi jeszcze , mała ma sie ok. ,ale nawala mnie , wierci sie , obraca z boku na bok- Myśle że jej gorąco.. Co do imienia nadal dylemat Lilkowo - Matyldziowy Poza tym apetytu nie mam przez tę pogodę , jakoś mam niestrawności , muszę jeść małe porcje , wody dużo i uważać żeby nie mdliło.. często miewam biegunki Ogólnie jest ok. nie narzekam , dzielę się tylko odczuciami .. Macica sie spina częściej , chodzenie to już cieżko ciut ..ale daję radę . Torbę jeszcze nie spakowałam , dopiero w domku to zorbię. Co jeszcze miałam Wam napisać ? a a a ŻE bardzo już chcę urodzić , chcę małą w mieszkanku , chcę się nią opiekować i spacerować i już się doczekać nie mogę . Mam fotki , wkleję jak wrócę z urlopu od rodziców .. z każdego tyg. po kilka . Mąż mój już po mału wykończony remontem .. dużo tak robi, codziennie jeździ , wraca późno, mało mi go ..ale on to dla nas i doceniam .. Mamy już skończoną łazieneczkę mikro , jeszcze pozawieszać jakieś mydelniczki , wieszaki , takie dodatki .. było z przygodami w trakcie, ale pominę Aneks nie dokończony , facet się nie śpieszy ,aby położyć te gładzie i przez niego mamy ciut opóźnienia Teraz malowanie się zaczyna .. trochę tego jest hehe całe miszkanie .. Podłogi leżą już , są ładne wg nas , najbardziej nam sie widzą Na końcu dopiero pokoik małej , szkoda że taka kolejność ale cóz .. Także bliżej końca niż dalej Ścisakm Was mocno , czekam na sms ki jakby się coś znów działo , trzymajcie się ciepło , oby nie za ciepło Buziaki i dużo sił Wam życzę na końcowce .. Rozpisalam się , ale to i tak tylko wyrwane z kontekstu myśli Tęsknię za Wami , dlatego cieszy mnie powrót do pisania z wami . pa
  20. karolineczka84

    Sierpień 2010

    jednak zostaję do 20.00 mąż wrócił i mu potowarzyszę dziś na gruzowisku naszym . Zdążyłam doczytać .. tylko gdzie mam taki sklep ?
  21. karolineczka84

    Sierpień 2010

    a a i mi piersi nie rosną znów i nie mam takich bolących .. nawet siary niet
  22. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Patrennka wkleiłabym ale mam na tel. a kabel u rodziców .. także innym razem .. jej zaraz mnie zabierze mąż i już znów WAS NIE POCZYTAM a a Myszko gdzie ta promo ??? Zdążę przeczytać ??? Patrenna mi trochę z nocy palce puchną , ale ogólnie nie puchnę aż dziwne , obrączkę jeszcze noszę , choć sprawdzam codziennie , czy oby już nie czas zdjąć
  23. karolineczka84

    Sierpień 2010

    Matymko tobie też NAJLEPSZE SPÓŹNIONE ŻYCZENIA , SZYBKIEGO PLUM . MYSZKO WITAJ !! A A AMISIU POZDRAWIAM , JA TAK NA SZYBKO ŻEBY NIE ZAPOMNIEĆ ,.. Matymko ładny wielki brzuch , sesja miód malina . A i Puszek jak ładnie , poprawiłaś się na buźce też widzę ..ale ja też hehehe zaraz coś wam wkleję , bo już maż po mnie jedzie i zmiana warty . zdjęcia słabej jakości z kamarki w laptopie .. z przed tyg. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  24. karolineczka84

    Sierpień 2010

    NO DOSTAŁAM FOTKĘ TAKĄ ŁADNĄ !!! a a ja siedzę noga na nodze hehehe , chyba jeszcze się szybko nie rozpakuję . Roksiu lodyyyyy to i ja lubię , ale nektarynki , brzoskwinie górą !! a teraz jeszcze malinki będą
  25. karolineczka84

    Sierpień 2010

    no właśnie tamtum rosa mam kupić , bo nie mam a ponoć dobry i Olinaum czy jakoś oliwkę do kąpieli taką co ponoć super nawilża a resztę kosmetyków chyba Hipp , albo Nivea , co polecacie mamuśki ????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...