Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

moniska

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Zawartość dodana przez moniska

  1. moniska

    Prosimy o głosik :)

    ppp http://www.familie.pl/gallery/ola18JPG,imagecomments-15770.htmlhttp://
  2. moniska

    Prosimy o głosik :)

    ola18.JPG - Zdjęcie Prosimy o głosik
  3. moniska

    Prosimy o głosik :)

    Iwa23 zagłosowane
  4. moniska

    Prosimy o głosik :)

    kwiatuszek9876Zagłosuj na moje zdjęcie zagłosowane
  5. moniska

    Prosimy o głosik :)

    emaranMoniska-glosik poszedl. Na nas też głosujesz, prawda? Jasne,zagłosowane:-)Dzięki!
  6. moniska

    Prosimy o głosik :)

    ola18.JPG - Zdjęcie prosimy o głosik
  7. moniska

    Prosimy o głosik :)

    Prosimy o głosik ola18.JPG - Zdjęcie
  8. moniska

    Prosimy o głosik :)

    Prosimy o głosik ola18.JPG - Zdjęcie
  9. moniska

    Darmowe próbki

    Ja dostałam wczoraj przesyłkę z Johnson-mleczko,płyn i krem.Myślałam ze już nie wyślą...
  10. moniska

    Darmowe próbki

    krolowa_angielskaDziewczyny a ja z Johnsona też wypełniłam i nic nie przysłali na razie:( Ja też wypełniałam,i nie dostałam żadnego maila ani przesyłki od nich.
  11. moniska

    Darmowe próbki

    Wczoraj udało mi się wygrać Lenora,teraz czekam kiedy przyjdzie:-)
  12. moniska

    Darmowe próbki

    A u mnie cisza,nic się nie dzieje,już dawno nie miałam zadnych ankiet na streetcomie.
  13. Kolejna Monika wita wszystkich!
  14. Hej, Mam pytanie -jak pielęgnować pierwsze ząbki maluszka?Są jakieś specjalne pasty?Moja córcia ma jeden ząbek,drugi kilka dni temu się pojawił.
  15. Ja najczęściej mówię do swojej córeczki Niunia,Niusia,Niulka
  16. moniska

    Darmowe próbki

    Ja ankietę o portalach wypełniałam już chyba ze 2 razy i dziś też miałam ankietę o fidbek ,też drugi raz.
  17. moniska

    Pieluchy

    Ja używałam pampersów,ale ze względu na cenę zaczęłam próbować tańszych,z huggies nie byłam zbytnio zadowolona,są zbyt papierowe,ale przypadły mi do gustu biedronkowe dada.Dużo osób poleca pieluchy z rossmana babydream więc chyba też je wypróbuję.
  18. moniska

    Darmowe próbki

    sylwia79Arisaaldonka23tez wczoraj dstałam a juz dawno zamawiałam Ja dziś dostałam multi tabs. I jeszcze skarpetki z Gerber. a jak sie zalapalas na skarpetki? ja też dostałam skarpetki i próbkę mleczka gerber razem w kopercie ale nawet nie wiem skąd to jest.
  19. moniska

    Darmowe próbki

    lilithbbJa wolę Dada. Ja też polecam dada
  20. moniska

    Darmowe próbki

    bogdanka2moniskabogdanka2Obecnie kilka z nas testuje Pampers Sleep&Play;) Ja testuję mleko Gerber 2.Pozdraiwam To jeszcze trwa ta kampania?? Kampania juz skończona,ale mleczko jeszcze testuję:-)
  21. moniska

    Darmowe próbki

    paczangaz ta primą coś mi nie wchodzi ciągle pisze żęby sie później zarejestrować. macie też tak? Ja się zarejestrowałam bez problemów
  22. Gratuluję wszystkim wygranym!
  23. ninnareMy probujemy, probujemy.. ale efekt jest marny..... jestem samouczkiem, wiec moze dlatego...? jak coreczka byla mniejsza to po kapieli interesowalo ja tylko mleczko, teraz z kolei jest tak ruchliwa ze nie ma mowy o zadnym masowaniu.. Staram sie jednak wykorzystac chwile kiedy jest spokojniejsza i probowac probowac... Takich chwil jednak jest niewiele.. Wiec moze nie probowac...? Moze jakies porady od bardziej doswiadczonych mam..? Z moją jest to samo,tak się kręci, że się nie da jej wymasować.Ale bede próbować.
  24. Ja czyszczę wodą w czasie kąpieli,potem wystarczy dobrze osuszyć uszka.
  25. moniska

    Darmowe próbki

    bogdanka2moniskaJa zarejestrowałam sie na streetcom.pl,są ankiety do wypełnienia i jak masz szczęście to wysyłają Ci coś do testowania.Obecnie kilka z nas testuje Pampers Sleep&Play;) Ja testuję mleko Gerber 2.Pozdraiwam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...