Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Juskaa

Użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czołem ! Zgłaszam się jako kolejna Grudnióweczka, choć szczerze mówiąc mam nadzieję, że jeszcze się to zmieni :D
  2. Hej dziewczyny :) Jestem sierpniówką 2014, robię wiosenne porządki i mam bardzo dużo ubranek w różnych rozmiarach po córce oraz troche rzeczy unisex :) Jeśli któraś z Was Mamuśki byłaby chętna, proszę o wiadomość prywatną. Wszystkim życzę szybkich i jak najmniej bolesnych porodów ! :*
  3. Juskaa

    Majóweczki 2015

    Hej dziewczyny ! Jestem sierpnioweczką 2014, ale miło mi tu was podczytać, jeszcze sama niedawno rozmawiałam na takie tematy z forumowymi dziewczynami a tu zaraz 8 miesięcy nam stuknie ! (rozpakowałam się w lipcu ;) ) Ale nie o tym chciałam! Przychodzę do Was z zapytaniem - jako że szafa moja się nie rozciąga a rzeczy przybywa czas usunąć co za małe, czy byłaby któraś z Was chętna na dziewczęce ubranka? Mam też dużo białych/beżowych - typowe unisexy. Proszę o info w prywatnej wiadomości. Powodzenia dziewczyny i szczęśliwych, szybkich porodów !
  4. Na nawal jak najbardziej, jednak trzeba panietac zeby odciągnąć tylko troszkę do uczucia ulgi - podobny efekt uzyskujemy poprzez ciepłe okłady wtedy z piersi "samo sie spuszcza" jednak jeśli bardzo chcemy karmić piersia, na pobudzenie laktacji najlepsze jest dziecko... Przystawiac sie co chwile , nawet przez kilka dni nie wychodzić z łóżka, ale przystawiac :)
  5. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    Hej dziewczyny ! Ale dawno mnie tu nie było ! Mój Czupurek ma juz miesiąc .., ale ten czas niesamowiie szybko zleciał ! Nie dam rady tutaj wszystkiego niestety nadrobić ponieważ macierzyństwo pochłania mnie bez reszty a moja córka ostatnio stała sie bardzo wymagająca ... Ogólnie i bez ogródek padam na cycki :) my karmimy sie mieszanie i pierś i mm chociaż cały czas silnie wierze ze w koncu bedzie to sam cycus ! Julka bardzo mało śpi w nocy i nie możemy sie zgrać z wprowadzaniem rutynki :( Książka o ktorej wspomniała zielona_trawa jest u nas w użyciu i rownież ja polecam chociażby w pomocy przy rozróżnienie rodzajów płaczu . Polecam tez poczytać o spowijaniu :) Buziaki mamusie, mam nadzieje ze bede w stanie zaglądać do was częściej !
  6. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    Hej laski ! Ale pedzicie z tymi wpisami nie daje rady tego wszystkiego nadrobić !!! U nas wszystko dobrze mała jest mega wielkim ssakiem ale jest cudowna, zdrowa i śliczna nie moge od niej oczu odkleić ;) Buziaki dla wszystkich wspaniałych Brzuchatek i Mamusiek !!!
  7. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    U nas tatuś był przy porodzie i był oazą spokoju... mimo moich wrzasków cały czas cicho i spokojnie mówił, że mam oddychać nosem i wypuszczać powietrze buzią, że mocno mnie kocha, że wie, że dam radę... ja oczywiście wołałam, że nie dam rady, że nie wiem jak się oddycha i inne podobne bzdury ^^ najśmieszniejsza sytuacja - Mój M. akurat widział to co się dzieje "między nogami" i z przerażeniem zawołał "MATKO A CO TO SIĘ RODZI?!" położna mówi, główka Pana córeczki - później mi mówił że włosy małej w tym śluzie wyglądały baaaardzo dziwnie :P Pępowina przecięta, tatuś w córce zakochany :) MACIE, dwie litanie ode mnie :) na pare dni starczy hahahaha
  8. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    NOMIKA GRATULUJĘ <3 <br /> Hej Sierpnióweczki ! Jak było tu cichutko tak teraz tyle naskrobałyście, że nie dałam rady wszystkiego nadrobić !!! My jesteśmy już w domku, ale nie odzywałam się, bo ciągle było coś innego do zrobienia :( Zaczynając od początku to mój poród był preindukowany cewnikiem-balonikiem wywołującym rozwarcie i indukowany oksytocyną. Dzięki balonikowi zrobiło mi się rozwarcie na 3 palce i skurcze jakie towarzyszyły mi cały dzień i noc mogę opisać jako hmmm... znośne następnego dnia rano zeszłam na porodówkę, podano mi oksytocynę i wszystko było okej, skurcze regularne co około 2 minuty były dla mnie na prawde lajtowe, oddychałam jak ta lala i nawet pisałam sobie na fb robiąc przerwy na oddechy :) "Jazda bez trzymanki" zaczęła się po przebiciu pęcherza płodowego... matko kochana... skurcze stały się nie do zniesienia, dostałam zzo, które działało na wszystko - zdrętwiały mi ręce, nogi, SKRONIE, nie widziałam wyraźnie... tylko nie na siłę skurczy byłam już wypompowana i przysypiałam między skurczami. Jak się później okazało dawkę oksytocyny przewidzianą na 10 godzin dostałam w połowę tego czasu. Dziewczynie która chce dostać oksytocynę - odradzam... ona potęguje ból :) Rozwarcie zatrzymało mi się na 5 cm i wcale nie chciało ruszyć... wrzeszczałam jak nie wiem ^^ Później dostałam jeszcze dolargan i "odjechałam", położna przyszła mnie zbadać [badała mnie niedługo wcześniej, ale dosyć często sprawdzała, czy coś się rusza...], mówię jej, żeby przestała, bo mnie ciśnie a ona, że mamy dyszkę i że to moja córcia się ciśnie <3. 3 skurcze parte i mój skarb był ze mną!!! powiedzieli że to najszybszy poród [część parta] od dłuższego czasu, i że wzorowa ze mnie rodząca :P [to nic, że chwilę wcześniej błagałam o cc, mówiłam, że już nie mogę, że nie dam rady i darłam się jakby ze skóry mnie obdzierali... później było mi mega wstyd za te moje wrzaski :(] aha, młoda była podwójnie owinięta pępowiną, więc cudownie, że udało mi się ją wypchnąć tak szybko. <br /> Nie nacinali mnie, na zewnątrz też nie popękałam, jedynie cośtam w środku i założyli mi kilka szwów "dla estetyki" połóg u mnie przebiega łagodnie czego życzę każdej z Was :) Następnego dnia po wyjściu ze szpitala dostałam nawału mlecznego i zrobiło mi się zapalenie :( Temperatura 38,4 na szczęście chłodne okłady, apap i kapusta sprawiły że dzisiaj już jest prawie dobrze :) piersi obrzęknięte, ale temperatury brak no i leje się z nich jak z małych kraników :) pozdrawiam wszystkie kobitki <3
  9. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    Cora u nas historia podobna bo różnica była 3 tygodni i kilku dni. Chcieli nas juz rozwiązywać przez cc ale 3 lekarzy zrobiło mi usg i uśrednili wynik co wydaje sie śmieszne i nieprofesjonalne ale pozwolili donosić ciąże i mam teraz w pełni zdrowe dziecko :) Zobacz ze u nas kruszynka 2985 :) dziewczyna która rodziła ze mną - tyle ze skończyła cc 2600 i tez zdrowy dzidzius :) teraz po prostu jest wiecej dzieci dużych i na te mniejsze patrzy sie "podejrzliwym wzrokiem " A tak jeszcze zapytam, ty z mężem/partnerem byliście pulpecikami w dniu narodzin ?
  10. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    Kurcze wstawiłam fotkę ale cos nie poszło :( wrzuce jutro jeszcze raz :*
  11. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    Hej kochane !!! Dziękuje za kciukasy! Wczoraj przywitałam na swiecie mój największy skarb ;) Miała miec 2700 hipotrofie asymetryczna i w ogóle kiepskie warunki do startu w życie dlatego poród był wywoływany... Urodziłam sn, maleńka 2985 g, 52 cm długości urodzona o 15:35 w pełni zdrowa i z 10 punktami w skali apgar ! Jutro wyjdziemy do domku to opowiem Wam wiecej bo kiepsko mi pisac z telefonu. Maleńka jest cudowna !!! Widziałam ze któraś mama przejmuje sie waga swojego maleństwa - don't worry !!! Nie wszystkie dzieci musza miec 3,5 kg ;) a zobacz jaki u nas był duży błąd pomiaru (usg robione 2 dni przed porodem) Buziaki !
  12. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    Magda, jeśli to herbatka granulowana to sprawdź skład ... Ogólnie na laktacje najlepsze (z tego co czytałam i inne mamy pisały na rożnych grupach ) to mieszanka kopru włoskiego i anyżu dobry tez jest słód jęczmienny . Jest tez preparat prenatal femaltiker położne go polecają. Do tego bardzo duzo wody I SPOKÓJ !!! Jak będziesz sie stresowac to nic z tego nie bedzie :) wyluzuj, wszystko powolutku przyjdzie z czasem . Buziaczki , duzo wiary i siły dla was !
  13. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    M4gd4 gratulacje ! Na pewno ciezko Ci patrzeć na Synka w inkubatorze ale jest silnym dużym chłopcem i na pewno wszystko bedzie dobrze ! Dawaj znać jak sie czujecie :) Wszystkiego najlepszego dla Was, duzo duzo zdrowka i siły na najbliższy czas ;* No dziewczynki teraz juz tak bedzie ;) powoli będziemy sie rozpakowywać !
  14. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    W ogóle dziewczynki zostało mi dokładnie 14 dni do terminu z OM ... Zaczynam sie bardzo stresowac :)
  15. Juskaa

    Sierpnióweczki 2014

    Wiecie co, jak byłam w szpitalu to położna mi mówiła ze na KTG zapisują sie jedynie skurcze macicy a te z brzucha i krzyżowe nie :) Podczas porodu KTG jest głownie po to aby kontrolować czy tętno dzidziusia jest Ok ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...