Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Kryska89

Użytkownik
  • Zawartość

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Zawartość dodana przez Kryska89

  1. Lulu może spróbuj jeszcze raz się zarejestrować, fajnie by było gdybys do nas dołaczyła:-) Oj tak, czas szybko leci i dzieci rosną:-) Natalka 4 marca skończyła 5 miesięcy.
  2. To ja też jestem za forum zamkniętym. Czarna. ana a jaką macie ortezę? Może tą co my, czyli tubinger? Trzymam kciuki żeby na tej wizycie już była poprawa. Natalka ogólnie dobrze znosi noszenie jej, na początku strasznie płakała ale szybko się przyzwyczaiła. Ja chrzciny planuję dopiero na początek lata, dlatego że mój syn ma w maju komunie i najpierw chciałabym mieć komunie z głowy a potem zabrać się za chrzciny.
  3. Dzięki dziewczyny, uspokoilyscie mnie troche z tą opryszczka:-) dzisiaj już mam tak wargę spuchnieta w tym miejscu jakbym sobie coś wstrzyknela.. masakra Paula, widać że brzuszek już trochę zaokraglony:-) U mnie 15 tydz a po południu brzuch jak w 7 miesiącu conajmniej:-)
  4. Paula opryszczke mam już kolejny raz, dzisiaj pytałam w aptece o jakas maść ale akurat nic nie mieli dla kobiet w ciazy
  5. Dziewczyny czy w ciąży przytrafiła wam się opryszczka wargowa? Jeśli tak to jakoś to leczylyscie?Chyba był niedawno u nas ten temat. Podobno jest groźna dla dziecka ale jeśli przechodzi się to pierwszy raz. Ja dzisiaj rano wstałam z tym paskudztwem:-(
  6. Cześć dziewczyny, gratuluję dobrych wieści i trzymam kciuki za kolejne. Widzę że my prawie wszystkie lubimy spać na brzuchu a teraz niestety nie można.. mnie często bolą biodra od leżenia na boku. Ten kompot ze śliwek to ja chyba też spróbuję bo też mam czasem w wypróżnieniem.. Co do sikania to ja też chodze bardzo często do toalety, w nocy jakieś dwa razy ale w dzień to co parę minut biegam:-)
  7. Ja miałam wczoraj prenatalne, ale byłam spokojna bo robiłam już to badanie tydzień temu i wszystko było ok, tylko mój lekarz jakiś nie w humorze był, jeszcze go takiego nie widziałam, marudzil bo nie mógł dziecka zmierzyć, mówił że jest bardzo pobudzony i że chyba ja musiałam się czymś zdenerwowac, wiadomo, każdy ma tam jakieś zmartwienia.. wkoncu jakoś zmierzył to co miał zmierzyć, ale płci nawet nie chciał sprawdzić, powiedział że to nie jest teraz najważniejsze.. trzecia ciąże już u niego prowadzę i do tej pory nie widziałam go w takim złym humorze, chyba przez tego wirusa wszyscy chodzą poddenerwowani
  8. Ja we wtorek mam drugi raz prenatalne jeśli lekarz nie odwoła znowu wizyty, wiem że już o tym pisałam ale ja ciągle myślę o tym czy to napewno nie szkodzi dziecku jeśli usg będę miala tak tydzień po tygodniu.. A wolałabym nie mówić swojemu lekarzowi że byłam już prywatnie u kogos innego..
  9. Jak byłam ostatnio na prenatalnych to lekarz próbował zobaczyć płeć ale dzidzia była tak ulożona że nie udało się podejrzec:-)
  10. Monia gratulacje:-) U mojego maleństwa było 175/min i lekarz mówił że tętno ok, myślę że nie masz się czym martwić. Mokka ja mam tak samo jak ty, wzdęcia i brzuch jak 7 miesiąc, masakra.. naszczescie mdłości trochę odpuściły, jeszcze są ale już nie takie jak wczesniej
  11. Ja nie dostałam filmiku, a szkoda.. nawet nie zapytałam a lekarz też nic nie mowil
  12. Ja miałam tylko dwa oświadczenia, kogo upowazniam po odbiór badan(ale to dlatego że pierwszy raz byłam u tego lekarza) a drugie to czy w ostatnim czasie przebywałam za granicą itp, zmierzyli temp, dezynfekcja rąk i tyle:-)
  13. Ja już po usg prenatalnym, z dzidzią wszystko dobrze, mamy 12tyg6 dni i 6,5 cm:-) Z usg termin na 6 pazdziernik
  14. Sylwia witamy, widzę że jesteś z rocznika mojej starszej siostry ale nie uważam żeby była starsza pania:-) Ja u swojego place 170 za wizyte i usg, a 3 usg mam u niego na nfz
  15. Widzę że nie tylko ja mam problem co do odwołanych wizyt, to jest straszne co się teraz dzieje. Czarna zrób tak jak mówisz, zapisz się na wizytę prywatna. Mi się udało zapisać prywatnie na usg choć nie za bardzo chcieli ale jak powiedziałam jaka jest sytuacja to zapisali mnie na poniedziałek, strasznie drogo maja bo usg genetyczne 260 zł, ale trudno już wolę zapłacić bo kolejna wizytę może też odwolaja a ja to badanie muszę zrobić do 14 tyg. Ja podejrzewam że też będę musiała teraz robić krzywa cukrowa, jak w ostatniej ciąży robiłam to badanie to dali mi swoją glukoze do wypicia ale chyba to zależy od przychodni,lepiej mieć ze sobą na wszelki wypadek
  16. Mama1 ja nie miałam takiego pulsowania,ciezko powiedzieć co to może byc.. Dziewczyny zastanawiam się nad jedną rzeczą, zapisałam się na poniedziałek na usg do innego lekarza , tak na wszelki wypadek bo 9 kwietnia też nie wiadomo czy przypadkiem nie odwolaja mi wizyty, ale gdyby jednak nie odwołali to czy takie częste usg nie szkodzi dziecku?
  17. Zalamalam się, odwołali mi dzisiejszą wizyte, a ja odliczalam dni i godziny do tej wizyty.. aż mi się płakać chce bo martwię się czy z dzieckiem wszystko dobrze:-( następna mam 9 kwietnia
  18. W poprzedniej ciąży miałam 84,kurcze mam nadzieję że nie będę miała cukrzycy ciążowej...
  19. Dziewczyny jaki mialyscie wynik glukozy? Ja mam 104 a podobno w ciąży max jest do 90,to jest moja trzecia ciąża a pierwszy raz mam taki wynik, ciekawe co lekarz dzisiaj powie, ale prawdopodobnie wyśle mnie na badanie krzywej cukrowej, jak pomyśle że bede musiała wypić ta glukoze to mnie na wymioty bierze, fuj..
  20. Może ja źle napisałam, nie prenatalne tylko genetyczne usg mam 9 kwietnia, które jest obowiązkowe miedzy11-14tyg,takie usg należy się za darmo 3 razy w ciągu całej ciąży, ostatnio jak powiedziałam koleżance że mam usg prenatalne to poprawiła mnie ze to nie nazywa się prenatalne, bo ona ostatnio wlasnie ze względu na wiek(ma 36lat),musiała robić usg prenatalne, i nie mogła tego zrobić u swojego lekarza bo nie miał odpowiedniego sprzętu, tylko musiała jechac do szpitala żeby zrobić to badanie
  21. Cześć dziewczyny, ja też mam wizytę w ten wtorek a potem 9 kwietnia prenatalne, u mnie jutro zacznie się 12 tydz i właśnie martwię się czy te prenatalne nie będę miała za późno, tak mi położna wyliczyla bo ona zapisuje na wizyty do lekarza, ale jak będę we wtorek na wizycie to zapytam się mojego gina czy to nie za pozno
  22. Ja nie mam żadnych przeczuc co do płci ale zauważyłam że w tej ciąży mam większe problemy z cera, jak byłam w ciąży z chłopcami to cera mi się poprawiła więc może tym razem będzie dziewczynka.. 🙂mam dwoch chłopców i chciałabym tym razem dziewczynke, ale co będzie to bedzie:-)
  23. Cześć dziewczyny. U mnie mdłości trochę słabsze niż wcześniej. Ja tez strasznie boję się tego wirusa, ale nie boję się tak bardzo o siebie, meza czy dzieci, najbardziej boję się o moją mamę, babcie.. dla starszych ludzi ten wirus jest bardzo bardzo grozny:-(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...