Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

magdus8

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  1. Ulubiona postać mojego synka: Królik z Kubusia Puchatka, w towarzystwie Tygrysków. A czemu ich tak dużo i takie dziwne - to już tyko mój synek wie:)
  2. Gratulacje !! Mnie się nie udało:(
  3. mój synek mierzył 54 cm a ważył 3070
  4. magdus8

    Pomyłka na usg

    ja już w 15 tygodniu wiedziałam, że bedzie chłopak, bo tak się mój skarb rozłożył i wszystko pokazał ucieszonemu tatusiowi:)
  5. magdus8

    Pomyłka na usg

    podobno z dziewczynki może być chłopak bo siusiaczek może się schować, ale z chłopaka to już dziewczynki nie będzie
  6. magdus8najlepiej do iść do lekarza żeby przepisał furaginum, dwie dawki i ból mija, a z doświadczenia wiem, że urosept nie pomaga. a i furaginum jest 3 razy tańsze :)
  7. najlepiej do iść do lekarza żeby przepisał furaginum, dwie dawki i ból mija, a z doświadczenia wiem, że urosept nie pomaga.
  8. o 19 kolacja, potem mycie, czytanie bajeczek na dobranoc i jak był grzeczny to jakaś bajeczka na dvd. Synek usypia koło 21 a śpi do 8 :)
  9. nawet jak L4 wystawia zwykły internista to masz płacone 100%, a i nie musisz mieć wpisane że musisz leżeć
  10. lwiczka123witam jestem mama 2,5 letniej coreczki mieszkam z tesciowa o 4 lat choc mieszkamy z nia to moja laleczka niechce z nie przebywac. matkuje jej.i jest wobec niej surowa nie bylo byto nic dziwnego gdyby byla dla swoich wszystki wnuczek ale niestety dla tamtych jest dobra babcia .zastanawiam sie czy moze ona jej nie akceptuje ze zwzgledu na to ze znow ma wnuczke pamietam jak dzis wrocilam do domku po porodzie z moim aniolkiem a ona na pepkowym znosila toast za wnuka .doradzcie mi cos bo sama niewiem jaka ja mam byc ?zreszta dla mnie ona tez nie jest za dobra ale czemu mam na tym na tym ma ucierpiec dziecko dziecko słuchajcie czy ktos moze gdzies nie slyszal o wynajeciu domku czy mieszkania w kujawsko pomorskim powiat bydgoski miasto czy wies bez roznic byle bardzo tanio z gory dziekuje Serdecznie współczuję :(
  11. mój synek też jest strasznym łobuzem i tez nic na niego nie działa, oprócz karnego krzesełka (musi siedzieć 4 minuty)
  12. Mnie dla dziewczynki bardzo podoba się Emilia
  13. magdus8

    Przewlekly katar i kaszel

    paczangaMarysiaMoja corka od urodzenia boryka sie z katarem oczywiscie codziennie oczyszczam jej nosek solą fizjologiczna i smaruje mascia majerankowa malo tego dostaje witamine C i tran postepy są ale chwilowe , mąż ma alergie dlatego pomyslalam ze moze odziedziczyla to po tacie ! Od strony męza pół rodziny ma alergie wiec jest prawdopodobienstwo ze Hania ma alergie . wg mojej alergolog małe dzieci (niemowlęta) nie mają alergi obiawiającej się katarem. nie wystepuje też u nich alergia na pyłki to zaczyna się o wiele później czyli jak moja ma skazę białkową jak była mała obiawiało się to inaczej teraz te obiawy ewulowały nie wydaje mi się skaza białkowa swoją drogą a alergia na inne czynniki może objawiać się katarem.
  14. magdus8Mój synek ważył 4750 jak miał 6 tygodni a jak się urodził mierzył 3070 i mierzył 54 cm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...