Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

marci26

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Katowice
  1. Witam ponownie, Właśnie dziś zamówiłam SAB SIMPLEX tylko chciałabym się dowiedzieć czy ten ze słonikiem na opakowaniu jest tak samo dobry jak oryginalny?? Mała zaczęła fajnie leżeć i spać po południami na brzuszku i bączki odchodzą jak ta lala:))0 Ale z kupką niestety gorzej:(( Kiedy leży normalnie ma akcje płaczu co pół godzinki a dzisiejsza noc była masakrą.. Pozdrawiam
  2. Trzymam kciuki za malutką:))Oby wredna kolka szybciutko już minęła:)) Całujemy
  3. Anetkoto teraz wiesz co czujemy my kazdego wieczoru i poranka:((Ja tez slyszalam o Sab Simplexie...ile kosztuje i jak szybko mozna go otrzymac? ja stosowalam ten proszek troisty ale sie nie sprawdzil bo mala miala rozwolnienie ale chyba jej troche ulge przynosil. Podobno kazde dziecko inne i nie wiadomo co mu pomoze...ja probuje tylko zeby jej ulzyc jakos bo biedna dziecina sypia mi w dzien tylko po godzine:((( Pozdrawiamy i zyczymy powodzenia
  4. Witamy:) U nas jazda na całego...dziś byłyśmy drugi dzień na spacerku i krzyku nie było jak ręką odjął ale po wyspaniu czyli od 13 do teraz sen przerywany no i płacz z powodu bólu brzuszka:(Jutro mała kończy miesiąc a w sobotę na USG bioderek może przy okazji brzuszek zbadamy. Mam nadzieję że będzie dobrze. Pozdrawiam wszystkie mamulce
  5. Cześć Inka:))Pewnie że cię pamiętam:)) Witamy z powrotem, ja też nie mam czasu na pisanie a mam tylko jedną gwiazdę:)) Ale daje nieźle w kość:( Anetko dzięki za pocieszenie. W sobotę idziemy na USG bioderek trzymajcie kciuki żeby było oki:) Pozdrawiam
  6. Witam:)) No miska widzę że u ciebie też wesoło...U nas tak na okrągło ale za to w nocy co 1,5 godziny...też już wysiadam. ale byle do 3 miesięcy:))U nas OK. Tylko nadal te kopanie nóżkami i potworny wrzask szczególnie nocą. W dzień całkiem normalnie. Aha no i jeszcze jakieś krosty na twarzy wyszły:((Pewnie potówki bo tylko na twarzy ale po 5 marca idziemy na USG bioderek to przy okazji spojrzą na te krostki. Mała teraz śpi tak fajnie głęboko, jak to w dzień a na samą myśl o nocy robi mi się gorąco:))) Pozdrawiam wszystkie mamuśki.
  7. Moja na szczescie zasnela i spi gozinke uffff. Ale noga juz od bujania w foteliku odpada
  8. Ale od kiedy podawac debridat? Moja ma dopiero 3 tygodnie:((Nie wiem czy mozna...tak wczesnie, zazwyczaj jakiekolwiek leki podaje sie od 1 miesiaca...Słyszalam tez o proszku troistym podobno rewelacja??
  9. kasioleqqserdeczne dzieki tez czytalam o tym leku. Chyba na recepte? Spróbujemy wszystkiego co by pomoglo.
  10. Co do szwow tez mam jeszcze kilka a kilka juz wypadlo podczas prysznicowania:)) Moj gin powiedzial ze moze to trwac do 3 tygdni zalezy jaka flora bakteryjna. Jesli chodzi o sex po porodzie to tez sie boje jak nie wiem co:))Ale wizyta u gina po 6 tygodniach wszystko pokaze...tez mam ochote...i to jaka:))Najlepiej to juz bym....eh...
  11. A ile kosztuje ten proszek i ile razy mozna go uzywac? Na recepte? Zapytam poloznej jak sie zjawi:)) Dziekuje serdecznie::36_2_46::36_2_46: Mam nadzieje ze by pomogl...Na razie kupilam Plantex herbatke ale po niej jeszcze gorzej, a nie wyglada mi to na kolki bo na poczatku wcale nie plakala...
  12. probowalam ja klasc na brzuszku ale ona nie lubi tego strasznie place woli napleckach niestety:((Klepie ja po pupci po pleckach, odbija za kazdym jedzeniem:((Chyba zrobimy po prostu USG brzuszka??...
  13. Wlasnie jesli chodzi o Plantex to mala tez sie chyba raczej gorzej po nim czuje niz lepiej:((Coz moze pediatra cos porazdi, chyba najlepiej bedzie zrobic USG jamy brzusznej. Mala tak jakby chciala puscic baka sie prezy ale nic jej to nie daje:((
  14. No to wspolczuje Anetko a myslalam ze tylko ja mam takiego pecha:)) Mała wciaz plcze a ja nie wiem jak jej pomoc:((Chyba to jest najgorsze...
  15. Urodziłam 5.02.2009:))Miałam termin na 31 styczeń. Dziękuję Anetko za życzenia zdrówka ale małej najważniejsze. U mnie wszystko się spoko goi:))Gorzej z jej brzuszkiem bo nie wiem czy to kolka czy bóle brzucha spowodowane braniem przez nią antybiotyku. No ale za niedługo wizyta u pediatry więc się okaże;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...