Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Agga a

Użytkownik
  • Zawartość

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Agga a w dniu 17 Październik

Użytkownicy przyznają Agga a punkty reputacji!

Reputacja

19 Dobra

Ostatnie wizyty

111 wyświetleń profilu
  1. Ok. Dobry pomysł. Juz pisze 😁
  2. A czemu zwiększyła? Cos się dzieje? Czy tylko tak?
  3. Spokojnie ja tez tak mam. To w naszym stanie naturalne 💗
  4. Póki nic nie boli nie ma krwawien to jest ok. Moj pies tez zapomni ze jest 35kg klockiem i "położy" mi się na brzuchu, a później myślę... i na dodatek moj synek co noc do nas przychodzi i tez delikatny to on nie jest. I koniecznie domaga się przytulania, a wiadomo ze 5latek spokojnych nog nie ma 😂🙈
  5. No jak wszystkie się wypowiedza i może wtedy, chyba za czekamy aż może ktoś jeszcze się do nas dołączy? Ale wątpię by ktoś przybył...🤷‍♀️
  6. Tylko założyć to musi ktora co umie bo ja to jestem kompletnie zielona 😂 jedyne to insta ogarniam. Fb mam bo grupa przedszkola jest i musiałam miec kontakt 🤷‍♀️🙈
  7. Świetne wiadomości! Cieszę się bardzo! O to uparciuszek Ci rośnie! Wstydliwy/a ,może kobietka🤔🥰
  8. Trzymam mocno kciuki 🤞❤
  9. Hej! Dzis w nocy nie mogłam spać i wiecie z nudów odkopałam forum na którym bylam. Kurcze jak fajnie się czyta co się pisało ponad 6 lat temu... przypomniało się wszystko jakby to wczoraj było. Przypomniało mi się jak wyobrażałam sobie jak dziewczyny wyglądają itp🙈🙈🙈 I tak swoją drogą zastanowiłam się co u dziewczyn z poczatkow naszego wątku? Co z założycielka? 🤔 Maria monika dzis badanie?? 😉🤞🤞❤
  10. Świetne wiadomości 🥰 gratuluję córki! A imię juz masz?😉
  11. Może kiedyś jak wybierzesz się nad morze, spotkamy się na kawie 😉
  12. Co wpadasz na kawę??😂😉 zapraszam 😂
  13. Witaj. Napewno niedługo poczujesz je 🥰 znasz juz płeć? Jak samopoczucie?
  14. Zachodniopomorskie ,male miasteczko niedaleko morza dalej mam do Szczecina niż nad morze😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...