Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

wrobelek

Użytkownik
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ubranka na chrzest białe albo kremowe, wybierz zeby byly wygode to nie bedzie CI tyle płakało dziecko w kosciele
  2. śpiochy niemowlęce sa chyba najwygodniejsze i to chyba podstawowe ciuszki jakie musisz miec
  3. fazymazy maja bardzo ladne ubranka dzieciece nic nie ma chinskiego wszystko polska produkcja z bawelny organicznej
  4. ubranka dla dzieci kupuje tylko przez internet bo nie mam nerwow chodzic po sklepach i przymierzac wszystkiego
  5. a dlugo sie juz staracie?
  6. lepiej sobie najpierw zapewnic jakies warunki, to jest znany problem jak dzieci mają dzieci i pozniej nie dają rady
  7. poczekaj jeszcze troche to bedziesz miala pewnosc
  8. mozna poczytac BLOG DZIECKA bardzo fajnie pisane artykuly i duzo zdjec ubranek zabawek co mozna kupic
  9. wszystkie ubranka dziecięce kupuje w fazymazy przez internet, najlepiej pasuje ta rozmiarowka. chinskie ubranka niestety czesto sa za male
  10. duze kola musza byc przede wszystkim zeby byl stabilny w parku i na nierownosciach, duzo wygodniej sie jezdzi
  11. dla mnie to bez roznicy kazdy byl dobry niewiele sie roznią od siebie
  12. dzieci i tak tego nie łapały nie wiedząc czemu ale moglby do domu przyniesc niesiwadomie
  13. u niektorych w tym wieku juz widac pewne predyspozycje ale czesto to sa tez zwykle mazgaje
  14. niekoeniecznie. moze po prstu sie odzwyczaiły, tak samo sie dzieci zachowują w pierwsze dni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...