Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Jusss

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Warszawa/Białystok
  1. Bubs, masaż zaczyna się bodaj ok 32 tc. najlepiej robić z olejkiem (moze byc migdałowy) ok 3 razy w tygodniu po 10 min. Tylko delikatnie, bo jeśli podrażnimy za bardzo mięśnie i napuchną to może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Położne go bardzo polecają, bo dzięki temu można uniknąć nacięcia!! Kamila, ja cały czas jeżdżę po mieście bezproblemowo, ale ja w sumie mały brzuch mam póki co :) W trasy dłuższe to jednak już szofer się przydaje, bo męczę się niestety :(
  2. Ależ dawno mnie tu nie było! :) Ja sobie obiecałam, że z wyprawką rusze dopiero po nowym roku. Oczywiście nie całkiem mi sie to udało, bo kilka ciuszków już kupiłam ;) Staram się póki co takie praktyczne: pajacyki, bodziaki, ale Pan Tata oszalał na punkcie swojej księżniczki i kupuje jej sukienki Sporo rzeczy też dostaliśmy i dostaniemy więc raczej na spokojnie do tego podchodzę. Póki co rozglądam się za kołyską, komodą i wózkiem, bo to najtrudniejsze. Cała reszta wyprawkowa już na liście z detalami i linkami do produktów rozpisana ;) A na święta ciesze się ogromnie, bo absolutnie uwielbiam ten okres. Moi bracia się na szczęście specjalnie nie postarali i z dzieciaków mam do obdarowania 2 chłopaków (7 i 6 lat) i 2letnią dziewczynkę i w sumie już kupiłam praktycznie wszystko :) Została mi jeszcze połowa prezentu mężowi i 1 tacie.
  3. sznuruffka, bo dłużej to lepiej nie ;) tess z rozmiarami to jest tak: 55 cm (średnica) 150 - 165 cm (wzrost) 65 cm 165 - 175 cm 75 cm 175 - 185 cm 85 cm powyżej 185 cm
  4. sznuruffka, nawet samo siedzenie na piłce zmusza do pracy mięśnie brzucha i kręgosłupa. można też ćwiczyć miednicę i w sumie całe ciało. piłki są właśnie często w pilatesie używane.
  5. Jak brzuch robi się duży to podobno pasy ciążowe pomagają.
  6. A mnie "w krzyżu rypie" ;) niemal od początku. Najwidoczniej magica nie ucieka na pęcherz tylko na kręgosłup. Chyba się nawet przyzwyczaiłam juz do tego. Wiem jak siedzieć i leżeć żeby było lepiej. No niestety dłuższe chodzenie odpada. Za to piłka do ćwiczeń jest moją przyjaciółką ;)
  7. A u mnie zaskakująco regularne ruchy, o 9 Mała się budzi, w dzien po jakiejś słodkiej przekąsce daje znaki, no i wieczorem jak oglądamy film. W międzyczasie tez jej sie zdarza, już nawet jak chodzę :) Tatuś jak rano gada z córeczką też już wyczuwa :) Jednak podręczniki mówią, że w pierwszej ciazy czasem trzeba czekać nawet do 22 tc. wiec nie macie sie jeszcze co martwić, wiadomo, ze każda ciąża jest inna.
  8. Sylwia, święte słowa!! :) Ola, na zaparcia pomaga duuuużo wody, błonnik i owoce. Polecam owsiankę z suszonymi śliwkami :) Unikaj za to słodyczy i tłuszczów (szczególnie zwierzęcych).
  9. Wydaje mi się, że ten ból to żołądek. Wczoraj mąż mnie rozpieszczał i objadlam się za bardzo ;)
  10. Ja moją rybę czuję już codziennie. Pływanie i smyranie "ogonkiem". Chociaż ostatnio mam też co jakiś czas puknięcia. Kopaniem bym tego nie nazwała, ale tykanie od środka jest. Mnie dziś w nocy bolał brzuch, ale postanowiłam to przespać. Niestety obudziłam się i dalej boli :( To nie są wydaje mi się skurcze, ale nie potrafię zdefiniować tego bólu :(
  11. Ewulcia, najlepiej jeść 2h przed ćwiczeniami. No i jakieś lekkie rzeczy :) Blonde, a ja kozie mogę jeść w każdej postaci i ilości ;)
  12. Uliczka, patent z dodawaniem soku i owoców do jogurtu jest sper, polecam :) Wadera!
  13. Ja wcześniej sporadycznie coś czułam, ale dziś maleństwo szaleje i jest to bardzo bardzo dzwne uczucie ;) co do wagi to do tej pory chudłam, a jak jest teraz to okaże się jutro na wizycie.
  14. Blonde, my zdecydowaliśmy się na kołyskę na początek, ale gdzie bedziemy kupować to jeszcze nie wiem.
  15. Urlop macierzyński mozna zacząć 6 tygodni przed porodem, ale o ten czas skraca Ci się urlop po porodzie więc chyba warto przed wykorzystać L4 :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...