Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Cyranka1985

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Zawartość dodana przez Cyranka1985

  1. Jestem za. Witaj Dziubala i witajcie mamy z Czerwcatek 2014
  2. Dziubala super Kochana ze sie odezwałaś. U nas waga 13.5 i wzrost85. Domi tez powtarza pojedyncze słowa każdego dnia stara się uczyć nowego. Niestety nie oduczylosmy się nocnego jedzenia i nie wiem czy kiedyś sie oduczymy juz nie mam nadzieji. Poza tym był orzeziebiony ale domowe sposoby syrop z sosny smalec z borsuka pomogły na szczescie. Za każdym razem jak jestcoa nie tak rękami i nogami bronie się od lekarzy ale nie ryzykując przy tym oczywiście zdrowiem Małego. Też już czekam tylko do wiosmy. Buziaki dla Was i Waszych pociech. Reaktywujmy prosze masz watek.
  3. Witajcie niedzielnie. No to dobrze ze tak radzicie z tym nocnikiem myślałam że tylko Domiś jest do tyłu. Co do jedzenia nocnego. Ciepłe picie nie pomaga. np. zje koło 21 i ok 1 lub 2 w nocy budzi się na jedzenie tylko butla go uspokaja. Sama nie wiem jak go tego oduczyć. po tym jedzeniu śpi do ok 7. i nieważne czy na kolacje ma mleczko lub kaszkę zawsze ta sama pora, Ręce opadają . nie wiem co to za moda jedzenie w nocy. uffff. Co do mieszkania z teściami. Mąż tylko pracuje oczywiście najniższa krajowa i nie ma szans na jakikolwiek kredyt a co się z tym wiąże na budowę. Jesteśmy więc skazani na mieszkanie z nimi. Mąż ma w tym tyg usg nerek i echo serca. lekarze nie wiedzą czy ciśnienie jest z powodu słabo funkcjonujących nerek czy odwrotnie. Czekamy więc. Przyzwyczaił się też Dominik do spania z nami i budzi się często w nocy jak go biorę do siebie zasypia. nie wiem czy to też nie wina poduszki czy ma za wysoko czy za nisko. Pozdrawiam Was i sle buziaki:*
  4. Witajcie Kochane. Auto nie kupione nie wiel czy w najblizszej przyszlosci to wypali. Okazalo sie ze Maz ma powazne problemy z nerkami i groza mu dializy. Ma zrobic serie badan i usg wiec zobaczymy co z tymi berkami sie dzieje. Mial kreatynine 2 a norma 1.3. Musialam do Was napisac i na chwile przestać myslec. Tak bardzo zazdroszcze Wam wlasnych mieszkan. My z tesciami tylko kazdy ma swoja kuchnie. My ma gorze. Niby maja w przyszlosci zapisac dom na meza ale jak to bedzie? Poki co juz piaty rok sie ty dusze. Bez szans na kupno wlasnego mieszkania tym bardziej Wam Zazdroszcze. Wychodzimy z Bablem codziennie na dwor czu to mroz czy nie przeciez nie bede go w domu ciagle trzymała i zawsze tekst tesciowej jak wychodzimy ze napewno zmarznie. Ehhhh czasami rece opadają.Daje Domciowi na kolacje kaszke pozniej picie jest no i kolo 4 mleko. Nie wiem czemu on jeszcze jeść chce. Badz madry pisz wiersze. Odkad sie urodził nie przespal ani jednej nocy. Znajoma ktora ma coreczke w wieku naszych Babli ma termin na maj i spodziewa sow chlopca. Podziwiam ja. Mi chyba brakuje wypania. Trzymajcie sie milego weekendu.
  5. Witajcie. NindziowaMama nie pomoge bo Dominiś do tej pory pije mleko w nocy. wiec tez probuje z piciem. zobaczymy. Z zasypianem jest lepiej chociaz nie zawsze trwa to krócej. mianowicie czytamy Małemu do snu czy to w południe czy wieczorem ksiązeczki i jest zaciekawiony i co najważniejsze nie skacze po całym łożku. Domiś nie uznawał smoka wcale więc nie mielismy problemu z tym. w ciagu dnia tez juz nie pije z butelki tylko ze szklanek ew przez słomkę. wy jestescie w trakcie zakupu domków a my auta ale tez z tym jest zamieszania co nie miara. ale może w końcu się uda:) Chciałabym go juz nauczyc na nocnik. sadzam go rano po spaniu i jak widzę ze chce qpe ale chciałabym zeby sam wołal. wiem ze potrzeba na to czasu a na głowie dom sprzatanie gotowanie i tak schodzi i sie przedłuża. Dziubala Twój Jasio to już naprawdę super chłopczyk jak w żłobku tak sobie radzi. Pozdrawiam Was i całuje Wasze Maluszki
  6. Hejka. Ja ubranka uporządkowalam wczoraj. Dziwne bo Domik nosi juz ubrania na 80 86 a niektore na 92 zalezy od firmy. U nas weekend dosc leniwy. Dominkowi ida dolne 3 wiec stad byly te biegunki na szczescie juz lepiej i apetyt powrócił. Milego weekendu buzka
  7. Kurcze dostalam dzisiaj trzydniowy antybiotyk bo jestem chora mam nandz ze malego niee zaraze chociaz zaczyna kaslac dam mu profilaktycznie przez kilka dni smalczyku z borsuka i bedzie ok. Dla mnie kazda sesja Malucha to super pomysł. Jak maly sie urodził to do chyba ukonczenia przez biego pol roku codziennie mu fotki robilam zeby kiedyś byla pamiątka. Pozdrawiam pobiedzialkowo Was Dziubala odezwij sie
  8. Hej Kochane. Witajcie w nowym roku. Truskawa ha kupilabym cos do domu tak zwana durnostojke jakis ladny flakon lub np naczynie zaroodporne komplet szklanek lub kubkow. Mozesz kupić pizze i upiec albo frytki mrozone tez upiec. Co jeszcze jakas sałatkę np brokul feta warstwowa. I przkaski typu chipsy paluszki. U nas biegunki sie uspokajaja na szczescie bo juz zaczynalam sie martwic. Poza tym maly po tych ptzebojach zaczyna miec lepszy apetyt co mnie cieszy bardzo. Piszcie co u Was. Buzka
  9. Hejka. My tez w domu siedzimy ma przyjsc zaprzyjaznione małżeństwo. Biegunki chodz rzadziej sa jeszcze. Stosuje smecte dicoflor i zobaczymy. Tez mu ida zebiska i pewnie stad te kupki. Jak nie przejda w pon zglosze sie do lekarza. Szczęśliwego Nowego roku dla Was Kochane
  10. Witajcie Kochane. Truskawa tez nie znosze tego ataku na mojego Domisia przez kuzunow i tez figuruje u mnie sztuczny uśmiech. My od 25od 4 rano walczymy z biegunka wczoraj to bylo z 10 razy przedwczoraj z 8 a dzisiaj 3 boe wiem czy to na zeby czy cos zjadl noe mam pojęcia. Mam nadzieje ze wyjdziemy z tego. Maly ma dietke i duzo pije. Ja to siw ciesze ze juz po świętach. Noe lubię spendow. A jak u Was? Buziaki
  11. Witajcie. U nas ciezki poranek. Maly od wpol do 4 nie spal bo kupe zrobil i taka biegunkowa wiec caly przebierany i sie rozespal i nie moggl zasnac. Pojechalam do kosciola wracam maz mowi ze zasnal sam o wpol do 9 jest 11 45 i spi nadal i to bedzie jego jedyne spanie mam nadz ze do wieczora dociagnie. My małemu tez kupilismy klocki buciki sniegowce. Dostal juz sanki ferbi i mase ubrań i książeczek ktore uwielbia. Buziaki Dla Was Swietujcie
  12. Hej Dziubala Domi wstaje po 7 kolo 8 pozniej kolo 1 idzie spac i spinod 1.5 do 3 h. Wieczorem kolo 21 i budzi sie w nocy na jedzenie. Nie mam pomyslow bo codziennie dramat ze spaniem. No świetnie to wyglada jak maluchy sie bawia i kloca. Domelek z siostry cora młodsza o 4.5 miesiaca w jednej chwili musza siw bawić ta sama zabawka i zawsze jest wojna. Truskawka moj Maly srednio za kanapkami woec ciagle problem. Wiecie co zastanawiam sie czy to zw malo sbiadania zjada nie wiaze sie z tym ze je w nocy. Moze nie ma rano tak apetytu. Wesolych Swiat dla was i waszych najblizysz i odzywajcie sie przy czasie
  13. Sprobuje tosty a omleta nie robiłam tez sprobuje.dziekuje za rady
  14. Jaka cena enfamilu? Bebilon 3 1000 g kosztuje 56 zl. A pomysly na snidanie? Kaszki nie olatki nie parowka nie kanapka nie jedynie jajecznica na parze przejdzie
  15. Uff obcielo moj post. Wrrrrr. Pomozcie odnosnie usypiania malego w dzien i wieczorem trwa to od 15 do 1.5 h i jest meczace. Klade sie kolo niego i cisiam spiewam a on skacze dookola. Jest tez dosc wybredny w jedzeniu. A wirusowka to wymioty i biegunka byla ale przeslo u juz dostal ostatnia dawke szczepionki. Tyle tam mialam napisane teraz pustka... Piszcie opowiadajcie. Buzi
  16. Dziubala Kochana jak milo Cie czytac
  17. Czyli Twoj Maluch przesypia noc. Widzisz moj nie przespal ani jednej. Walczymy teraz z wirusowka i ciągnie siw juz ponad tydz. Chcialabym mu podac orasalit to elektrolity ale nie chce pic chyba mu to doslodze bo musi to pic. Noe wiem czemi to sie tak dlugo ciągnie. Ja małemu robie tez budyn domowy kisiel. Mam nadzieje ze uporamy sie z choroba i apetyt tez wróci. Pozdrawiam
  18. U nas Dominis zaczął dosc pozno chodzic bo byl to 14 miesiąc. Zebow ma 12. Wazy cos kolo 12 kg i tez 83 cm. Piesia przestalam go karmic jak skonczyl 10 miesięcy teraz pije bebilon 3. Nie wiem do kiedy bedzie go pil i do kiedy powinien ale pije. I słuchajcie tu moje dziecko od urodzenia nie przespalo ani jednej nocy. Budzi sie na butle kolo 2,3 a pozniej spi roznie do 6,7 czasami kolo 8. Nie wiem czemu jeszcze sie budzi bo juz dawno powinien przesypaic cale noce. Dosc niespokojnie tez spi albo ja mam taki slaby sen. Spi z nami jeszcze w pokoju. Ja poszukuje pracy wiec jestem ciagle z malym w domu. Jak wyglada Kochane dieta waszych dzieciaczkow co jedza. Domis pije mleko 2 razy po 240 czasamiu mniej. Zauwazylam ze kaszki mu coraz slabiej wchodza ale platkow tez nie lubi. Jejecznice na parze ok smazrona boe. Parowki różnie. Lubi zupy gotuje jedna na 2 dni taka dla nas. I czasami robie mu z 2 dan czasmu z jednego. Owoce lubi. Z warzyw póki co tylko pomodora surowego jadl. Nie wiem co moge mu jeszczw dawac aaa oliwek niee lubi. Wczesniej kanapki z wedlinkaz zajadal teraz z tym gorzej. We wrzesniu bylosmy w szpitalu i po tym pobyciw jakis obrażony na jedzenie dosyc. Kaszki na sniadanie mu robie czasami jajecznice a ze platek hie lubi mam dylemat co na sniadanie. Rozmiar jego ubranek to 86 czasami w zaleznosci od marki 80. Nie wiem co wam jeszcze napisac tyle nie bylo mnie czasu. Mam nadzieje ze reaktywujemy grupe i bedziemy sie wspólnie wspierac i sobie doradzac w wychowywaniu Naszych szczęść. Buziaki Dla Was
  19. U nas Dominis zaczął dosc pozno chodzic bo byl to 14 miesiąc. Zebow ma 12. Wazy cos kolo 12 kg i tez 83 cm. Piesia przestalam go karmic jak skonczyl 10 miesięcy teraz pije bebilon 3. Nie wiem do kiedy bedzie go pil i do kiedy powinien ale pije. I słuchajcie tu moje dziecko od urodzenia nie przespalo ani jednej nocy. Budzi sie na butle kolo 2,3 a pozniej spi roznie do 6,7 czasami kolo 8. Nie wiem czemu jeszcze sie budzi bo juz dawno powinien przesypaic cale noce. Dosc niespokojnie tez spi albo ja mam taki slaby sen. Spi z nami jeszcze w pokoju. Ja poszukuje pracy wiec jestem ciagle z malym w domu. Jak wyglada Kochane dieta waszych dzieciaczkow co jedza. Domis pije mleko 2 razy po 240 czasamiu mniej. Zauwazylam ze kaszki mu coraz slabiej wchodza ale platkow tez nie lubi. Jejecznice na parze ok smazrona boe. Parowki różnie. Lubi zupy gotuje jedna na 2 dni taka dla nas. I czasami robie mu z 2 dan czasmu z jednego. Owoce lubi. Z warzyw póki co tylko pomodora surowego jadl. Nie wiem co moge mu jeszczw dawac aaa oliwek niee lubi. Wczesniej kanapki z wedlinkaz zajadal teraz z tym gorzej. We wrzesniu bylosmy w szpitalu i po tym pobyciw jakis obrażony na jedzenie dosyc. Kaszki na sniadanie mu robie czasami jajecznice a ze platek hie lubi mam dylemat co na sniadanie. Rozmiar jego ubranek to 86 czasami w zaleznosci od marki 80. Nie wiem co wam jeszcze napisac tyle nie bylo mnie czasu. Mam nadzieje ze reaktywujemy grupe i bedziemy sie wspólnie wspierac i sobie doradzac w wychowywaniu Naszych szczęść. Buziaki Dla Was
  20. Witajcie Kochane. Nie bylo mnie chyba odkad Naly skonczyl miesiąc. Moze czas reaktywowac nasza grupe?pozdrawiam Was u Waszw Maluchy serdecznie
  21. pipi dzieki za mile slowa blania no dzisiejszy dzien daje nadzieje ze bedzie lepiej. No waga przy wztoscie 171 takze nie narzekam . Karmie dzisiaj co 2-3 h. Ulewanie znikome meeega nadzieja. A w nocy od 9do 2.30 spal. Ogladam na tvn style program noworodki- walka o zycie i plakac sie chce. Tule Domisia i ciesze sie ze jest zdrowy. patii mam nadzieje ze nic powaznego napidz prosze co i jak gdy znajdzirsz chwile. Jestem z Wami,
  22. monika no ze smoczkiem to u malego roznie. Dzisiaj z nim walcze stram.sie miedzu karmieniem odbijac wscieka sie ja stres ale poki co jest ok.ulal raz odrovibke miedzy karmiebiem jak wzielam na odbicie.a ruchliwy jest bardzo (po matce), wiec to rowniez moze miec zwiazek. Zobaczeymy.szczerze tez sceptyczbie dosyc podchodze do butelki bo jak go w upaly woda przepajalam to poniej przy ssaniu piersi marudzil. Zobaczymy bede probowala. Mozliwe ze taka jego uroda alr bede sie starala jak najwiecej zeby zmnirjszyc ulewanie. Udanych zakupow Dziewczyny Z uporem maniaka ucze mojego synka spac w dzien w lozeczku do tejpory albo na podusi albo ma lozku. Moze sie uda. Moja waga obecna 57 przed ciaza 59, zostal mi woreczek tj skora i mam nadzieje ze i to zniknie. Pogoda fajna na spacer ale poczekam na P. I pojdziemy razem. Buziaki dla Was i Maluszkow. Ps. Dobrze wiedziec ze nie tylka ja mam problemy z tesciowa a myslalam ze ja taka zla narzekam.
  23. beacia Iska cudna. Modeleczka Mala:*
  24. Hej. Dzieki za wszystkie cenne rady. Troche sie uspokoilam bo w ubiegla srode maly wazyl 5165. A dzisiaj 5450 takze napewno sie najada i przybiera. Zostaje problem ulewania. Postaram sie odbikac go w trakcie, sciagac troche pokarmu zeby z takim cinieniem nie lecialo i musi byc dobrze:)inga wcale sir nie dziwie waszego przewrazliwienia co miejsc publicznych, ja doctej pory bardzo rzadko z malym viegam po sklepach.co do zakupow tezna szybko te odziezowe i spozywcze. Polecsm bujaczek 3w1 fisher price z funkcja wibracji.Maly wzywa do uslyszenia.
  25. Witam.odnosnie wysokosci lozeczka materac mam podniesiony. W nocy to juz podczas karmienia mi ulal:/ teraz po niecalych 2h dalej karmienie zaczely sie nerwy oderwalam odbil a ulal odrobinke i nie wiem czy glodny dalej chwile sie domagal dalam mu na 2min possal iwyjelam nie ulal poki co. Zasypia na rekach tak nauczony:/szkoda ze moj kregoslup malo wyrozumialy:/ do uslyszenia w dzien
×
×
  • Dodaj nową pozycję...