Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

K.a.s.i.a.

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    x
  1. Rewolucja jabłko ze skórką do piekarnika, około 25min. Zależy jakie jabłko, niektóre dłużej. Oweczka przy AZS zapisuj co jadła, jajko, moze seler...Po praniu ciuszków Przynajmniej jedno dodatkowe płukanie proszku. Ja zeby sie nie domyślać czy to proszek staram sie prac tylko w płatkach mydlanych. Jak pranie brudne to piorę z proszkiem, wybielaczem, a pózniej dodatkowe pranie w płatkach i dodatkowe płukanie. Wody to napewno nie oszczędzam ale wyjścia nie ma. Inne mamusie widzę ze około 6 miesiące nie tylko u mnie problemy z karmieniem. U nas przeszło po tygodniu. Jak dzidzia gryzie to przerywać i mowić "nie wolno". Na ilośc mleka u mnie pomogło picie większej ilości płynów. No i lepsze jedzenie, o którym czasem przy dwójce sie zapomina. Mi sie zupki z Hipp podobają bo są bio. A jak trzeba to wody dodaje.
  2. Rewolucja próbowałaś moze jabłko pieczone? Moja Nela nie lubiła owoców ale tylko 2 tygodnie, teraz sie trochę przekonała. Bass ja odstawiałam syna przez 2 miesiące, tak bardzo stopniowo. Najpierw rezygnowałem z dziennych karmien i to szło zupełnie bezproblemowo.
  3. Ewelajna u nas wczoraj to samo! Jedna drzemka mniej i panna nie do ogarnięcia! Wieczór i pol nocy marudzenia. Zawsze tak jest jak pominie drzemkę.
  4. Oweczka z łapaniem ucha jest teoria że to ząbkowanie. Mojej NELI idą właśnie jedynki górne i od paru dni łapie uszko. Oczywiście to tez moze być choroba, wiec obserwować dziecko trzeba.
  5. Kadaga Mój synek miał taki pomarańczowy nosek od marchwi, pediatra mówiła ze to nie dobrze, ograniczyłam marchew. To schodziło bardzo długo, ponad 2 miesiące. Teraz przy NELI uważam na to i mimo to tez pomarańczowy. Moze dlatego tak to widać ze moje dzieci maja b.jasne karnację. Słoiczki maja takie dziwne składy, nawet 40% marchew. Ja do domowej zupy nigdy tyle nie daje. Jak podaje słoiczek to dogotowuję np ziemniaka. U Neli od paru dni takie rumiane policzki, kurczę mam nadzieje ze to nie alergia. Czytałam ze to moze być na zęby lub suche powietrze w domu. Wiec od rana pranie robię. Ruda maruda lubię twoje teksty;) piersi to nie magazyn tylko produkcja. Proste a jakie prawdziwe;)
  6. Janinka super prezent z kuponami! Odgapie i zrobię kiedyś taki mężowi. Nela od dwóch dni je wieczorem kaszkę i dwie pobudki w nocy mniej, wogole od paru dni je bardziej chętnie.
  7. Dziewczyny co do diety bezmlecznej. W święta najadłam sie sernika, czekolad, różności. Neli wyszło bardzo uczulenie na nóżkach, suche plamy, strupki. Do dzis do końca nie ma tego zaleczonego, to sie u niej baaardzo długo leczy. Odstawiłam nabiał. Teraz zaczęłam jeść max 1 jogurt dziennie, masło do chleba jem i masło w ciastkach. Unikam mleka, śmietany. Żadnych nowych zmian nie ma, stare sie nie odnawiają.
  8. Ania125 dzięki, jakoś mi to umknęło i myślałam że Holle tylko z ryżem. mmadzia ty się nie przejmuj :) u nas kp i też różnie bywa. Wczoraj się cieszyłam, że zjadła 90 ml zupy i kawałek banana a dziś wszystko ble. Fakt, że banana nie rozgniotłam na całkowitą papkę a w zupce były grudki ziemniaka. Księżniczka grudek nie toleruje :)
  9. Dziewczyny a mozna kupić jakąś kaszkę jaglaną bez dodatku ryżu? Bo NELI cos ryż nie służy. Kiedy mozna dać normalną kasze jaglaną jakby ją dłużej gotować i zblendować?
  10. ania125 nie wiedziałam co to bodystocking, musiałam wygooglować :) mój mąż też byłby zadowolony :) Niestety ja choć po 2 ciążach szczuplejsza o 10 kg to nie czuję się nic a nic atrakcyjna. Co do karmienia nocnego. U nas głaskanie, smoczki, nic nie działa. Wczoraj jak wzięłam na ręce zamiast do karmienia to był płacz ale dokładnie po 9 minutach się uspokoiła i zasnęła, spała jeszcze 3 h, czyli w sumie 5h. Jestem pewna że nie musi jeść w nocy tak często jak je teraz, ale najpierw chcę jej dać porządną kolację a niestety nasze rozszerzanie diety idzie powoli. ewulka też dawałam tą zupke wiosenna z koperkiem z gerbera po 6 mc ale w końcu sama ją jadłam :) Nela nie chciała, grudki przeszkadzały. Tam indyk czy kurczak (nie pamiętam) jest taki twardawy. krzywiła się że hoho! ewelajna_102 moja Nelcia też tak szczypie, zwłaszcza jak zmęczona jest, łapie rączkami moją twarz, przyciąga i jeszcze otwiera buzię jakby chciała mnie zjeść :) Torty super! Jeszcze co do jedzenia, to owoce nie wchodziły Neli zupełnie a dziś spory kawałek rozgniecionego banana zjadła:) Mam wrażenie, że ją za dużo rozprasza przy jedzeniu... łapie się za nóżki, rozgląda. Zupki zjadła dziś najwięcej odkąd rozszerzamy dietę czyli 90 ml.
  11. Pampuszka a jakie ma objawy? U nas ostatnio o niebo lepiej, suche łuszczące plamy tylko na nóżkach, tez juz podleczone. W czym pierzesz ubranka? Co do jedzenia to u mnie podejrzane są pomidory, kakao i rożne przetworzone typu sklepowe ciasta, cola.
  12. Dwuskladnikowe miało być ;)
  13. Lusia moja córka nie chciała samej marchwi. Jako drugie dałam dynie z ziemniakiem, pózniej szpinak z ziemniakiem. Dwudaniowe zupki juz jej smakowały.
  14. Magda g ja tak spałam z pierwszym synem i z mężem. Jak , miał ok.6 miesięcy zaczęłam go brać do łóżka i tak zostało. Nie umiałam go odzwyczaić, spał z nami aż do 2 lat, jak zrobiliśmy mu osobny pokój. Jak za dotknięciem różdżki zaczął spać całą noc sam. Trwało to..... 2 miesiące. Bo jak miał 2 lata i 2 miesiące to urodziła mu się siostra, zaczął budzić się z krzykiem i mąż chodzi do niego spać. To spanie z dzieckiem ma plusy, ciepło, bliskość itp. Ale wcale się lepiej nie wysypiałam, jak był większy rozpychał się, nie mogłam do męża się przytulić, światła zaświecić i poczytać w łóżku. Teraz nie wspominam tego źle ale wtedy non stop narzekałam. Moja siostra nauczona moim przykładem nie wzięła NIGDY córki do swojego łóżka, wiec chyba bardzo jej narzekałam.
  15. Inez jakbym czytała o mojej Neli. W dzień pogodna, do rany przyłóż, w nocy średnia pobudek:5. I tak od kiedy pamiętam. To nie może być ciągle brzuszek, zęby, pełnia czy nie wiem jeszcze co. W nocy budzi się lekkim marudzeniem, przechodzącym w płacz, przy piersi spokój w sekundę. Moja teoria taka, że dziecko samo nie może usnąć w nocy, wie że pierś najlepsza na sen i czeka aż dostanie co chce. Dodam, że córka wieczorami sama pięknie potrafi usnąć. Koleżanki nauczyły dzieci spania całą noc. Nie braniem na ręce. Głaskanie, mówienie itp, ale nie branie na ręce. Nawet jak płacze. Wiadomo dziecko musi być najedzone, nieząbkujące, przewinięte itp. Efekt murowany po max 3 nocach. Ja nie jestem na to gotowa, mam za miękkie serce chyba, czym robię sobie i Neli krzywdę bo obie gorzej śpimy. Pytanie z innej beczki. Jaki proszek spierze plamy po kupkach. Tyle rzeczy mam już pofarbowanych jak się wyleje z pieluchy. Szok jak taka kupka może farbować!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...