Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

cohenna

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  1. Witajcie. Dawno mnie nie było ale ogólnie wymiękam :( Mój młody nie chce dalej spać po nocach i w dzień też :( Już ze 3 noce było ok bo było 3 pobudki między 21 a 5-6 rano a dziś znów 7 czy 8 i tak jest cały czas. Jak on uśnie to młoda się przebudzi :( A teraz jeszcze tak podaoda dobijająca ;(
  2. Hej :) Ja ostatnio jakaś padła jestem :( i czasu na kompa nie mam, siedzę na nimpo 30 minut dziennie albo i nie...... Młoda ma anginę i dodatkowo dokucza po nocy, i tylko patrzeć jak i młody złapie bo przecież ona jak chora to wtedy najwięcej by go przytulała i zawsze on musi od niej załapać........ Mam do was ogromną prośbę Zagłosujcie na nasza kanapeczkę Wielkanocne śniadanie Można oddawać jeden głos dziennie do 19-04 20 osób z największa liczbą głosów przechodzi dalej, a z nich organizator wybiera zwycięzców Z góry dziękujemy :)
  3. Zmykam do tej mojej syreny bo już mu się znudziło bawienie w łóżeczku.......
  4. Wiecie u nas przez noc napadało z 15 cm sniegu
  5. Hej :) Pamiętacie mnie jeszcze? Zaniedbuję was ostatnio ale padam na pyszczek i to dosłownie Młody źle sypiał jak nowrordek albo i gorzej a ostatnio z tydzień to już masakra Co 20-30 minut jest wycie i tak z pół godziny i tak po całych nocach Chodzę jak jakiś neptyk.... Nie wiem o co biega i co mu dolgea :( Aje jestem już wykończone :(
  6. kwiaciarkacohennahej :) ja praktycznie na kompie nie siedze tak z doskoku jak usłysze gg czy skaypa to odpisuję szyję w każdej wolnej chwili obrazek na konkurs bo mąż mi dałm linka a tak poza tym to jestem bardzo zmęczona mały nie chce spać ni w dzień ni w nocy :( wyje w nocy co 1.5 godziny najczęciej czasem co godzinę wyjątkowo co 2, ale za to córa robi mi pobudki... już nie wiem co mu jest czy zęby mu jeszcze ida czy o co chodzi ale tak juz od miesiąca jest a ja ledwie łażę :( pogoda pasudna szaro buro ponuro troche deszczu i kupę błota...male dzieci tak maja , ale jak to powiedziala nasza forumowiczka - na szczescie z tego wyrastaja wiec cierpliwosci i sily, przyjdzie czas, ze jeszcze sie wyspisz Wczoraj mały poszedł spać przed 9 wstał po 10 i do 11.30 wył wkońcu przy cycu dał się ululać. Za to wstała córka i do 1 nie dała spać bo ją gardło boli...migdały jej wywaliło i czerwone....a jak prosić załóż ciapy czy nie rozgolaszaj się to ona nie...to wyszło takie chodzenie...Ona jeszcze nie usnęła obudził się mały ale w miare szybko usnął. potem po 3 znów wstał a 5.30 córka....ale ona zachwilę usnęła i maly też jeszcze spał to do 6 mogłam się jeszcze drzemnąć... Normalnie oczy mi się zamykają... więc mowie tylko dziendobry i ide cos robic moze sie obudze?
  7. hej :) ja praktycznie na kompie nie siedze tak z doskoku jak usłysze gg czy skaypa to odpisuję szyję w każdej wolnej chwili obrazek na konkurs bo mąż mi dałm linka a tak poza tym to jestem bardzo zmęczona mały nie chce spać ni w dzień ni w nocy :( wyje w nocy co 1.5 godziny najczęciej czasem co godzinę wyjątkowo co 2, ale za to córa robi mi pobudki... już nie wiem co mu jest czy zęby mu jeszcze ida czy o co chodzi ale tak juz od miesiąca jest a ja ledwie łażę :( pogoda pasudna szaro buro ponuro troche deszczu i kupę błota...
  8. Witam poweekendowo :) U nas dziś niesmiało pokazuje się słonko :) Ciekawe czy w końcu się pokaże na dobre ?
  9. A mój dzień zaczął się dziś przed 4 Mały wstał zjadł i już nie chciał pójść spać tylko zabawa... Teraz córa je śniadanie i zaraz do przedszkola ją szykuję dalej...
  10. RenataOsloCzesc, wrocilismy fajnie bylo, ale krotko niestety, poczytalam wszystko tylko sil nie mam popisac, cisnienie lotnicze i bol glowy trzyma mnie od 16.00, mimo tabletki, ide sie juz polozyc, dobrej nocy. Do jutra Przeszła głowa? Jak tam wizyta w PL?
  11. isa32Dziubala myślałam o czymś takim do salonu, ale one mają chyba za krótki przewód, z kolei są bardzo duże 70cm średnicy. Mam mieć dwie od samego sufitu. Podobnie jak na tym zdjęciu. A do mnie to nie przemawia....jakoś nie widzę czegoś takiego u siebie w domu...
  12. Lema najlepsze życzenie imieninowe! Zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń!
  13. Witam czwartkowo u nas tak jak u was szaro buro i ponuro....słonka brak, deszczyk mrzy.....
  14. DziubalaMaciuś wczoraj wziął do przedszkola kota Gustawa a dziś resorówkę, dobrze że na razie panie nic nie mówią, że dzień zabawek jest tylko w piątek :) U nas sasiad wodzi swoje zabawki....przedwczoraj wył cala droge z przedszkola bo zgubił betoniarke.....
  15. kwiaciarkaczesc u nas dzis cieplo i dla mnie jakos przyjemnie, mimo, ze pochmurno bardzo i wilgotno, ale jakos te +5 mnie przyprawilo o dobry humor , bo czuje wiosne od tego :) Też bym chciała wiosnę poczuć ale zero słonka pochmurno i tak brrr :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...