Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

MatkaPatka

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Zabrze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. MatkaPatka

    Hej

    Cześć, Hej;)
  2. Ja w ciazy odpuszczam . Nawet zwierząt jak są w ciazy nie szczepią;) nie mam zaufania do czegoś co nie jest nawet przetestowane dobrze . W trakcie karmienia też bym nie chciała się zaszczepić. Jeśli nie będę mogła wyjechać na wakacje wtedy się zastanowię ale na chwilę obecną nie planuje wakacji za granica 😉 mi jeszcze lekarka nic nie mówiła na ten temat . Ale lekarze nie mogą powiedzieć nic złego o tym bo jak ?
  3. Haha ja już wozek sobie upatrzyłam i już babcia powiedziała że dzidzia ma w prezencie jak coś;) my również kupujemy auto , mimo że będziemy 5 osobowa ale kombi musi być by wszystko się zmieściło;) jak się czujesz? Kiedy badania wizyta , prenatalne już zaklepane ?
  4. Cześć. Trzymam kciuki , niedlugo nam się tu pozapelnia 😉
  5. Szybka jestem bo my się rok staraliśmy o dzidzie w styczniu sie udało i niestety ale zabieg musiałam mieć bo puste jajo płodowe teraz też się szybko dowiedziałam i potwierdziłam u lekarza . Mówiłam sobie ze poczekam żeby iść do lekarza ale nie dało się jakby możnabylo to ja bym co tydzień chodziła;) w takim razie trzymam kciuki za lekarza w czerwcu;)
  6. Dasz rade napewno bo jak nie kto jak Matka. Ja wedlug OM 06.01 ale terminu jeszcze z lekarzem nie ustalalismy. Juz jestem zapisana na 25 czerwca na prenatalne test kz krwi i test pappa . 16 czerwca mam kolejna wizyte. I dwa razy dziennie biore luteine ale nie dlatego ze cos jest nie tak tylko przez to ze mialam w lutym ten zabieg . . trzymam kciuki.
  7. Juz jestem na urlopie od czerwca l4 . tak w ciezkiej i fuzycznej takze nie wskazane . bylam u lekarza wczoraj dzidzia tak ladneie rosnie . bije serduszko . jestem taka szczesliwa . wczoraj przekazalismy informacje dalej . juz wiem ze bedzie wszystko dobrze . a Wam zycze powodzenia w dalszych staraniach . 😉
  8. Tak to prawda . jutro mam znowu wizyte i tez mam nadzieje ze bedzie dobrze . postanowilam wziac 3 dni urlopu i 2 dni opieki na dziecko zeby do konca maja zostac w domu a od czerwca na l4 isc . trzymaj kciuki by jutro bylo dobrze . ale na chwile obecna doskwieraja mi nudnosci czasami wymioty zle samopoczucie sennosc
  9. Bylam u lekarza , slyszalam serduszko ! Tak sie ciesze ze nawet nie wiecie jak ! Krew tsh wszystko jest wporzadku po badaniach ❤ grupe krwi znam , nie mam minusowej ! Jestem mega zachwycona ! Zaraz bedziemy mowic powoli wszystkim najpierw zaczniemy od rodzinki ;*
  10. Ja jutro ide do lekarza lecz nie swojego , ktory prowadzi ale chce sprawdzic czh wszystko dobrze . Witam nowe mamuski ;) wszystko potwierdzone juz ? Trzymam kciuki !
  11. Nie martw sie . Porod to fajna sprawa ! Serio tylko trzeba sie nastawic pozytywnie ! . Serduszko juz bije ? Na kiedy termin ?
  12. Bardzo mi przykro , trzymam kciuki za kolejna probe . Ja mam wizyte 2 czwartek u jednego lekarza , cytologie plus pobranie krwi . Mam nadzieje ze bedzie wszystko dobrze tym razem ! Boje sie bardzo !!
  13. Beta w poniedzialek 7402 Dzisiaj 14655 Pecherzyk ciazowy jest , zarodka jeszcze nie ma ale to wczesna ciaza . 26 mam usg ciazy , wizyte . Wczesniej juz mam zrobic badania z krwi itp . Tym razem jestem dobrej mysli . Dzisiaj zle sie czulam caly dzien . Rano niedobrze , w pracy kregoslup ale to z wysilku . Watpie zebym dala rade jednak przepracowac caly miesiac
  14. Wyszla dobrze na 6 tydzien . Jutro zobaczymy czy prawidlowo przyrasta . Bo minie 48h 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...