Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

kasia1603

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Wrocław
  1. Witam, mam pytanie. Od 3 lat biorę tabletki Vibin mini. Zawsze regularnie, nigdy nie zapomniałam o tabletce. Krwawienia zawsze były w ciągu 7dniowej przerwy.I tutaj sedno sprawy od tygodnia jestem na diecie do tego codzienne ćwiczenia, również stres w pracy. Jestem teraz na 13 aktywnej tabletce i dostałam krwawienia. Wszystkie przyjmowałam zgodnie z ulotką. Czy jest to wynik tego, że organizm doznał pewnego rodzaju szoku? Czy brać pod uwagę ciążę? Zaznaczę, że do tej pory jadłam niezdrowo, nie miałam żadnej aktywności fizycznej teraz zmieniłam to o 180 stopni. I startuje też z dość wysokiej wagi bo 95 kg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...