Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

katarzyna1988

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Śląsk
  1. Hej. Mój rudasek ma już 8 ma. Wszystko ok. U mnie był poród w 41 tyg przez cc z powodu wagi synka. Ciąża bez komplikacji
  2. Rodzilam 2 razy sn i teraz ta cc nigdy bym nie zamienila porodu sn na cc. Nie wiem jak można płacić za cc na życzenie. Sama cesarka ok bo znieczulenie ale po...mialam bole krzyza jak przy porodzie bo sie macica szybciej kurczy, plakalam z bólu wstawanie okropne, moj narzeczony szedl mnie myc bo nie bylam w stanie sie rozebrać. Nigdy więcej zamykam warsztat i chce zapomniec o tym cc. Najgorsze co mnie spotkało w życiu jeżeli chodzi o fizyczne aspekty
  3. No co Ty :) mogłam byc aktywna, uprawialam seks, żadnych dolegliwości ze strony szyjki. Nic :) ciaza książkowa, duże dziecko i przenoszona na dodatek
  4. cześć dziewczyny. Wczoraj urodziłam syna Antoni z waga 4270 i 59 cm przyszedł na świat przez cesarskie cięcie- ustalenia mojego lekarza i ordynatora po przyjeciu na oddział 5 dni po terminie. Szyjka nie chciała się otwierac poza tym przy cukrzycy ciazowej to 4200 jest juz duzo. Cesarka szybka ale juz bym nie chciała 2 raz najgorsza historia w moim życiu . co do szyjki bylysmy dwie po terminie obie po skracanii szyjki i zadnej z nas nie chciala się rozwierac. Także konizacja nie oznacza nie donoszenia ciazy wręcz przeciwnie jak widac. Poprzednie moje ciążę zakonczyly sie w 38 i 36 tyg
  5. Kochana pewnie go nie masz :) cytologie wychodza ok? Nasz organizm sam zwalcza wirusa u mnie sie pojawil kilka razy i teraz cisza. Hpv w infekcje przetrwala baaardzo rzadko przechodzi. Najczęściej narobi szkód i znika. Zalezy to od naszej odpornosci. U mnie pojawiał się najczęściej w okresie jesiennym kiedy odporność spada teraz w ciąży cytologia ok więc nastawiam sie że go nie ma. Moja córka ma 9 lat i na jej szczepienie też się nie zdecyduje.
  6. Nie jestes w stanie ustalic czy w czasie porodu będziesz miala wirusa dlatego nie jest to wskazanie do cc a cc to jednak operacja. 80% ludzi ma hpv więc duże prawdopodobientwo ze i kiedyś Twoja córka będzie go miala. Ja rodzilam dwoje dzieci sn i 3 tez bede rodzila sn
  7. Ewcia moj syn starszy urodzony w Wielki Piatek, wielkanocne dzieci :) Ulisek hpv nie wystepuje tylko w szyjce ale i w odbycie i jamie ustnej gdzie może wywolac raka jezyka np. Dlatego napisałam że bytuje w naszym organizmie nie tylko w szyjce :)
  8. Cholercia wiesz że mam ten sam problem? 39 tydzien a szyjka zamknięta na amen, nawet drgnie. Następną wizyte mam juz w dniu terminu. Możliwe że to ta operacja tak na nia zadzialala. Ciekawe jak sie u mnie skończy
  9. Ewcia a czy miałas jakies problemy z szyjka przy porodzie? U mnie zbliża sie termin a szyjka trzyma niesamowicie
  10. Jak najbardziej można rodzic sn majac wykrytego wirusa hpv a to z racji tego ze nasz organizm sam zwalcza wirusa i przy porodzie może go nie byc. Hpv nie jest tylko na szyjce to wirus krazacy po organizmie :) nie jest wskazaniem do cc . u mnie czasem sie hpv pokazuje będę rodzila naturalnie
  11. Cześć dziewczyny ja zaczęłam dzisiaj 38 tydzień alw maly ani nie planuje wyjść. Szyjka zamknieta na 4 spusty. Także nie zawsze konizacja powoduje komplikacji ciazowe jak widać u mnie trzyma szalenie. Chcialabym już urodzić. Bo bobas duzy juz 3800 wazy. Są tutaj dziewczyny które rodziły naturalnie po konizacji?
  12. Asiunieczka trzymam kciuki chociaz lekarze zalecaja odczekac minimum 3 ms do zajscia q ciążę. A dużo tej szyjki Ci wycieli? Bo mi praktycznie cała ale 5 lat temu
  13. Jagusia ja jestem kolejnym przykladem że sie da po konizacji. Mialam amputacje szyjki metoda sturmdorfa 5 lat temu. W lipcu zaszlam w ciążę jestem w 35 tyg i wszystko ok. Reszta szyjki ładnie sie naciagnela i trzyma. To moja 3 ciaza ale 1 po konizacji planuje rodzic naturalnie. Ciąża nie jest uznana za zagrozona ani obciążona ryzykiem szybszego porodu. Takze trzymam do terminu
  14. Mi na razie lekarz nie mówi o porodzie więc nastawian sie na naturalny. Ale nie wiem jak bedzie z ta szyjka. Czy jest jakas mama po porodzie po wcześniejszej konizacji metoda sturmdorfa? Tp trochę inny rodzaj konizacji. Boje sie ze szyjka nie będzie się rozwierala i będę sie męczyła. Ale cc jeszcze bardziej sie boję
  15. cześć dziewczyny. u mnie zaczął się 28 tydzień, szyjka zamknięta twarda i w ogóle jak mój gin mówi super. Będzie syn Antoni :) poród nastawiam się na sn i nie ma przeciwskazań i dobrze jakoś boję się cc. Niestety przekroczyłam nieznacznie krzywą cukrową i dietka od 3 tygodni plus mierzeniu cukru. Moja 3 ciąża ale najgorzej ją przechodzę z wszystkimi dolegliwościami. Myślę, że jeszcze jakies 10 tygodni i będzie po wszystkim. Pozdrawiam was gorąco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...