Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

glammour

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Śląsk
  1. Cześć dziewczyny. U mnie po badaniach połówkowych. Lalunia ładnie rośnie - na juz 518g. Z usg ciagle wychodzi termin 26.02. Czyli CC w dalszym ciagu tak jsk planowalam na 14.02. Oby tylko dotrwać jak mówi mój gin. Wszystko jest ok. Usg bardzo dokładne. Wizyta równo 40min. Poleciały mi trochę wyniki krwi. Tardyferon mam brać teraz rano i popijać wodą z cytyną dla lepszego przyswajania. Zobaczymy jaki będzie efekt.
  2. Cześć dziewczyny. U mnie jednak polówkowe u mojego gina jutro. Zmienili mi termin.
  3. Pinka88 nawilzanie powietrza w miejscu gdzie spisz fakrycznie powinno przyniesc ulgę. Polecam też siemię lniane do picia.
  4. Cześć dziewczyny :) Dawno tu nie pisałam ze wzgledu na dużą ilość tematów które mnie dopadły udzielałam sie tylko na FB. Teraz juz wszystko powoli wraca do normy :) Witam nowe mamusie :) U mnie dziś połowkowe u mojego gina. Jakos tsk na oststni moment sie załapałam. Wczesniej miałam w klinice sprawdzane głównie serduszko malutkiej, na tym mi zależało. Dziś juz takie pełne badanie :)
  5. Cześć dziewczyny. Po wczorajszej wizycie, szyjka ok.z usg 18t6d. Waga laluni 270gram :) na boleriozę podobno te antybiotyki wystarczyły i jest ok. Niestety juz dopadła mnie anemia i mam brać żelazo. Luteina i duphaston jeszcze przez 30dni potem przez 7 zmniejszona dawka i odstawiamy. To bedzie juz 6 miesiac wiec podobno bedzie ok :)
  6. Dzień dobry dziewczyny :) Ja dzisiaj na 18 wizyta. Martwię się co mi powie na te wyniki boleriozy i najwazniejsze co dalej. Cieszę się, ze juz dziś zobaczę moje maleństwo na USG :)
  7. Cześć dziewczyny. Juz jutro wizyta... nie mogę się doczekać zeby zobaczyć moja lalunię :)
  8. U mnie potwierdzona OWU w 10dc przy cyklach 25 dniowych. Pamiętaj, że plemniki nie giną od razu, a ich żywotność wynosi nawet do 72h od stosunku, także wszystko jest możliwe :)
  9. Dzień dobry dziewczyny. U mnie wczoraj sajgon... sprzątanie. Córa bardzo absorbujaca. Syn bolesne dojrzewanie... Pinka88 gratuluję synka :) z tym rozczarowaniem to tak juz jest. Nie masz na to wpływu. U mnie to trochę inaczej, bo.msm syna i córkę, dlatego było mi obojętne, ale mimo wszystko od samego testu byłam na 100% pewna ze bedzie dziewczynka i chyba też bylabym rozczarowana gdyny lekarz powiedził ze chlopak bo tak jakoś już się nastawiłam. To chyba tylko u mnie przeczucia się sprawdziły. Lekarz się smiał, że to nie przeczucia tylko genetyka. Jeżeli mężczyzna jrst po 40 podobno są bardzo duże szanse na dziewczynkę. No u nas 2 razy się sprawdziło.
  10. Cześć. Ja juz po badaniach krwi. Wieczorem wynik. :) Mała dzisiaj bardzo kiepsko spała w nocy. Kręciła się, wierciła, chyba idą nam kolejne zębiska. Na stanie mamy 12 i teraz przyszła pora na trójki. Biedactwo. Teraz odsypia noc i pobudkę o 6. Mam już umowione badanie połówkowe w skonczonym 21 tygodniu tj. 15.10. Udało mi się dosta do tego lekarza do którego chciałam. Niestety jest tylko 2 razy w miesiacu w klinice i stąd tak późny termin.
  11. Dzień dobry dziewczyny. 16 miesieczne dziecko nie jest jednak idealnym pacjentem u kardiologa. Mała tak płakała, że szok. Biedactwo. Potem dostała kinderka i juz była szczęśliwa. Szmery potwierdzone. Kontrola za rok jak bedzie się dało zrobić lepiej badanie. Na razie nie widzi nic wiecej niepokojącego. Ufff... Byłam.wczoraj tak wykończona, ze padłam po 21:/ Udało mi się pozamawiać wczoraj część prezentów na swieta dla dzieciaków. Zamawiałam na Aliexpress przynajmniej znowu coś z głowy.
  12. Dzień dobry dziewczyny. Ja mam dzisiaj z młoda kardiologa na 17. Lekarka wysluchała jakieś szmery i mamy to sprawdzić. Trzymajcie kciuki. Wizyta u gina za 7 dni. Juz nie moge sie doczekać :) dzisiaj ostatni - 15 dzień antybiotyków na boleriozę. W końcu. Oby wszystko było już dobrze.
  13. Niespodziewanaciaza takie z duzymi kolami super sprawdzaja się w terenie. Ten bebetto ktory mam po mlodej ma duze pompowane koła i jeździł super.
  14. Dzień dobry dziewczyny. I stała się jesień. U mnie 8 stopni. Wczoraj cały dzień spędziliśmy na inprezierodzinnej. Wrocilismy przed 19 i padłam. Zatoki juz odpusciły. Uffff... dzisiaj czuję się wyjatkowo dobrze. :) jutro mam dzwonić zeby ustalić termin połówkowych. Matko aż mi sie wierzyć nie chce że to juz lada moment. U mnie wózek to niestety wiekszy wydatek. Te wozki rok po roku najtaniej na olx znalazłam za 1800 i to w tragicznym stanie. Także muszę liczyć sie z wydatkiem ponad 2000. cebulka27 trzymam kciuki za nifty.
  15. Dziękuję Ci bardzo za slowa otuchy :*
×
×
  • Dodaj nową pozycję...