Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Zakażona

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    .
  1. Jejuuuu! Gratulacje! No i wyprxedzilas mnie! Ja dołączę do Fb ale jak będzie już tajna bo na razie nikt ze znajomych o ciąży nie wie :)
  2. O ja! Wisienka! Szybka akcja widzę gratuluję i Ninka to spora dziewczynka <3<br /> Ja nadal w ciaży, choć skurcze miewam od wczoraj nieregularne cały czas :) Ciekawe czy LIRYCZNA juz urodziła miała dzisiaj wydawać potomstwo na swiat!
  3. Liryczna! Mam nadzieje! Dzisiaj od 14:30 mam skurcze, nieregularne ale są ! może coś się ruszy... Bylismy w ZOO, corka zachwycona <3<br />
  4. Ja chętna jestem na poród od dłuższego czasu, jedna mój syn nie bardzo. Także czekam cierpliwie... w ogóle coś dzisiaj spokojny jest... bardzo mało się rusza.
  5. No i bez przesady bo 4 kilo to naprawdę nie tragedia. Zwłaszcza na drugi poród. Ja dokładnie lekarza wypytalam o wszystko i najważniejszy jest obwód główki i brzuszka - jeśli jest to max 37 cm można rodzić naturalnie, bez żadnej spiny. Jednak gdyby waga była wieksza- właśnie 4500 i wymiary nawet o 0.5 cm większe to już cc.
  6. Witam się i ja. Córka śpi smacznie, synuś leniwie czasem matkę kopie. Słonko naparza przez okna, wiec dzień rozpoczyna się super ! :) Ja czuję, że jednak urodze w terminie... albo kilka dni przed. Ma nadzieję, że nie po także trzymajcie kciuki i weźcie jakieś znachorskie groźby wyslijcie do lokatora w moim brzuchu Dziś na obiadek mięcho z grilla! A jutro zabieramy małą do Borysewa do Zoo :)
  7. No już nie przesadzajmy, że 4 kilo to taki mutant, 4 kilo to nie wskazanie do CC. W większości szpitali taką granicą jest 4.5 kilo. Kobiety rodzą naturalnie i większe dzieci, także spoko Moja frustracja sięga zenitu normalnie... ja chcę już urodzić bo mam serdecznie dosyć. Skurcze jakieś tam są ale kuźwa nie porodowe.. eh!
  8. Ja po wizycie... niestety nic absolutnie nic się nie zmieniło od ostatniego tygodnia. Wszystko bez zmian, młody 4020, wiec przytyl ok 100g. Nie wróży mi rychłego porodu, zbadał mocniej ale mówi, że muszę się uzbroić w cierpliwość i tyle. O esu. Jestem zła.
  9. Fb to fajna opcja :) zdążyliśmy trochę się już poznać :) ale nie wiadomo jak reszta dziewczyn się na to zapatruje. Na pewno raźniej nam będzie podczas pobudek na karmienie, przewijanie. Szybciej mija czas.. no i łatwiejszy kontakt :)
  10. To jest bardzo możliwe ze skurcze ulokowane są przy kregoslupie, nawet przepowiadajace. Właśnie one potem przeistaczaja się w skurcze porodowe :) ja juz myślałam że coś się dzieje bo od 8:50 miałam co 7 min skurcze ale o 10:50 ustały. Także czekam dalej, posprzątam dół domu bo juz syf taki ze szok :) To żółte właśnie to siara. Klei się czasem, masakra mi dzisiaj zaczęła lecieć ale bez ściskania sutkow i mam cały stanik uklejony. Wkładki włożyć musiałam :) Na pocieszenie zrobiłam sobie frytki
  11. Leci Wam siara? W ogóle myślałam, że u marcowek coś się poczyta a ich tam z dobry miesiąc nie ma... :o pewnie na fb się przeniosly...
  12. Liryczna! Nie dotrwam psychicznie! Polozna kazała mi się położyć i maltretowac brodawki i sutki... wcześniej to nic nie dawało - teraz jakieś tam skurcze się pojawiają po tym, wiec mam nadzieje, ze sie uda. Jeśli nie, to jutro z musze lekarza ze ma mnie tak zbadać żebym urodziła i koniec!
  13. O soku juz pisałam. .. ludzie złoci. Juz mi się mózg nawet wyłączył :v
  14. W ogóle dziwna jestem... cała noc nic, absolutnie nic się nie dzieje. Żadnego skurczu, bólu ani nic, a tyko otworze rano oczy to boli mnie jak na okres ale tak krzyżowo ( tylko to stały ból, wiec coś tam może się dzieje ale powoooliii ... -_- ) , brzuch jak kamień ale jedynym kompanem twardnienia jest ten lekki ból brzucha i krzyża. I dupa. Wczoraj rozwolnienie miałam. .. ale niestety przez sok z kapusty który ubóstwiam!
  15. Oj to się porobiło kochana... ale najważniejsze, że Olga cyca jak ta lala i ze już Tobie nic nie dolega. Ja chętna na SN! Ja! Oczywiście każdy mi wrózy sobotę... ja coś czuje, ze jeszcze pochodzę. Noc tak spokojna, że aż nie wierzę! Ani razu na siku nawet nie wstałam, spałam jak zabita cala noc :o wyspałam się dzisiaj porządnie :) nie powiem, że nie !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...