Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

martab0

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    nibylandia
  1. ludzie jaki raban! przeciez jak beda wyniki to beda! najwiecej do powiedzenia maja ci co zagladaja tu tylko dla konkursow! phiii
  2. ale fajne szkraby!! ja bym niw wybrala
  3. well red szlajesz disco! ja wracam do zywych po grypie zoladakowej....
  4. OlinkaJ a tylko tak sprostuję dziewczyny - pisze się MAGNES - MAGNEZ to pierwiastek:) zeczywiscie!!! hahah wiesz ze chyba mnie przycmilo! dzieki!
  5. mili17199nie bedzie mnie z wami przez kilka dni bo dzisiaj o 17 w wieku 87lat zmarl moj dziadek. przykro mi. . . trzymaj sie
  6. tinka_20martab0MAGNEZOpis cena ok 15zl jak moge cos podopiwedziec, to fajne by bylo zeby przy mgnezei można bylo kredę położyć, bo znając mnie szybko sie zapodzieje:)fajny pomysl! powodzenia Tezo tym myślałam, ale dzieki Tobie bardziej sie na tym skupiłam.... i dzis znalazłam cos takiego....PASUJE mnie osobiście rozbrajają spinacze są przyklejone na magnez do lodowki i moge miec rozne zastosowanie (np przytrzymanie karteczki itp) Dziekuje za wszystkie pomysly i sugestiem czym wiecej tym lepiej bedzie dopracowana oferta. wow Tina bomba!!! daj linka gdzie mozna kupic twoje magnesiki!!!! mysle ze mozesz spokojnie 25-30 zl za mniejsza ! rewelacja na prezent!
  7. hej redziol bledziol! milli nie wiem czy sa jakies wymogi... nie mieszkam w polsce, ale widze ze red tez zdziwiona. jak mija wam dzien? u mnie byla pelni ai nie moglam zasnac do 4 nad ranem a dzis do pracy na 9.....
  8. hmmm milli moze przedszkole by mu wlasnie pomoglo z mowa, ja pamietam jak moja kolezank awyslal dziecko ktore mialo 3 latka do przedszkola wlasnei za namowa logopedy i maly szybko zaczal mowic. moj nei ma problemow, musi dobrze w dwoch jezykach. No i w przedszkolu jest jedn apani na 5 dieci wiec to tez pewnie roznica znaczna. a od 4 lat do zerowki...
  9. roritaJak dla mnie to 15zl za niska cena ,przecież zwykły magnez 12zl kosztuję ... w sumie to moze i racja skoro zwykly magnez 12 zl to cenna powinna byc ok 20 zl.
  10. mili17199witam ja tez jestem marcowka ale nie rwe sie do poslania dziecka do przedszkola. Chyba, ze skonczy 5 lat, bo nie zamierzam skracac mu dziecinstwa. witam moj syn poszel wlasnie do przedszkola i uwielbia! wcale nie uwazam ze to skracanie dziecinstwa! dzieci spedzaja czas na wspolnych zabawach! takze kompletnie nie rozumiem tego co napisalas. przedszkole jest rewelacja jak dla nas!
  11. hej karin:) co uwas baby? ja chora i zdycham
  12. MAGNEZOpis cena ok 15zl jak moge cos podopiwedziec, to fajne by bylo zeby przy mgnezei mozna bylo krede polozyc, bo znajac mnie szybko sie zapodzieje:) fajny pomysl! powodzenia
  13. Chcilabym zeby moj syn szanowal drugiego czlowiek bez wzgledu na religie, kolor skory, wiek czy stan zdrowia. Staram sie przekazac mu wrazliwosc na cierpienie innych.... Milosc i jeszcze raz milosc do wszystkiego co nas otacza! Tolerancja....jest rowniez bardzo wazna w naszym domu... Odwaga do podarzaniem za marzeniami, do osiagania wlasnych celow, wytrwalosc w dorzeniu do nich...marzy mi sie przekazac dziecku wewnetrzy spokoj i szczescie. Zeby umial je odnalesc w sobie ,w malutkich rzeczach ,w drobnostkach....
  14. RedberryKinqamartab0widze Nele i Zaczarowany olowek!! no i moja mordka te jest:)też widziałam słodką czekoladkę agent z niego niezły nom! biegal i straszyl Capo! lol
×
×
  • Dodaj nową pozycję...