Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

lidka

Użytkownik
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Reputacja

0 Neutralna

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Poznań
  1. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    A ja probowalam zrobic podejscie do nocnika ale nic z tego Mati poki co totalnie nie kuma co ma tam zrobic najlepsze jest to, ze byl przekonany ze to nowy samochodzik i na siłe probował nim jezdzic ostatnio wogole jak chce mu zmienic pieluszke to jest masakra...fika, krzyczy, kopie, płacze a z kupą spryciara moze chodzic i z godzine i wogole mu nie przeszkadza dzisiaj chyba po raz pierwszy poczułam lato... gorącooo sie u nas zrobiło
  2. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Witaj adumelka A ja myślałam, ze tylko mój maluch nie robi jeszcze na nocnik, wiec mnie troche pocieszyłyście hehe Tez we wakacje planuje pierwsze podejscie. Chociaz nawet nie wiem jak zacząc mu to tłumaczyc, bo kupa w pieluszce mu nietety nigdy nie przeszkadza i nie mam pojecia kiedy robi siusiu ...oj cięzkie zadanie to chyba bedzie kycia zazdroszcze ze twoja milenka taka już zorientowana w sprawach fizjologicznych, mój maluch jeszcze niekumaty totalnie hehe Ale sie dzis naśmiałam z małego jak bylismy na dworze. Bawił sie normalnie z dziećmi w piaskownicy, ale jak tylko przyszły starsze dzieci (jakies 7-12 lat) to koniec.. zwiał z piaskownicy i wszedzie latał za tymi starszymi... zabawnie to wyglądało
  3. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Ps. Widze, ze Gabrysia nadal rozciągnięta Moze śmiało w przyszłości gimnastykę trenować
  4. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Hej dziewczyny :) widze, za mały spostój na forum Jak Wasze pociechy ??? Ja mam wlasnie sesje Nareszcie cieplutko na dworze A wlasnie, bym zapomniala spytac, siusiają juz Wasze maluszki do nocnika ??
  5. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Dzisiaj sie zaopatrze w te szelki, bo nie jestem w wstanie upilnowac małego i jeszcze z wózkiem go gonic hehe Własnie zaraz wychodzimy na spacerek, pogoda suuper
  6. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Hejka ! O widze, za mam duze zaległosci i nie w tematach jestem Mati był juz 2 razy u fryzjera , ale juz sie szykuje kolejna wizyta bo szybko te włoski maluszkom rosną B. chciał ostatnio zeby małego wziasc golarką obciąc, ale czuje ze to by sie źle skonczyło Regina śliczny twoj Michałek jest widze, ze tez ma szelki, to od wozka czy do chodzenia? Ja planuje wlasnie jutro kupic matiemu bo niestety jak tylko go wypuszcze z wozka to ucieka ile sił w nogach... zreszta zawsze ma ochote isc w innym kierunku niż ja tylko sie tak zastanawiam czy te szelki cokolwiek pomoga czy tylko sie bedzie mały denerwował Tez na weekend majowy zmieniamy troszke klimat, ale wybieramy sie na samo południe, troche w gory mozna powiedziec, do rodzinki jedziemy jestem ciekawa jak Matiemu sie spodoba zmiana otoczenia Na szczescie kupilismy nowy "terenowy" wozek X-landera... długo myslalm bo strasznie drogi był, ale nie żałuje bo jest suuuuper Prowadzi sie jak po masełku B. sie śmiał ze tak przezywam kupno wózka jak on samochodu hehe A tak poza tym to u Nas po staremu, powoli do przodu jak to sie mówi Byłam pare dni temu z małym u logopedy i niestety nie wypadła zbyt dobrze ta wizyta tzn mati ma spore opóznienia Pani pokazywała mu rozne obrazki i kazała wskazac np kotka czy tam pieska, a mati nic... a jak juz cos pokazał to źle pomimo ze w domu go uczymy, ale to jak grochem o sciane A przede mna kolejne egzaminy do pozaliczania.. i nie wiem, ale stwierdzam, ze im starsza jestem tym nauka mi słabiej wchodzi... oj niedobrze niedobrze
  7. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    a wlasnie, bo zapomniałam zapytac czy Wasze maluszki chodzą juz na wyprostowanych nóżkach ? Bo moj maluszek ma jeszcze w kolanach troche zgięte i jak chodzi to kołysze sie na boki
  8. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Hej Kycia U Nas nastała prawdziwa wiosna od wczoraj- super pogoda, wreszcie mozna na dłuższe spacery wychodzic NIe wiem tylko czy dzis sie wybierzemy bo mały miał wczoraj szczepienie i ma 38 goraczki A mnie sie ostatnio nic nie chce.. ahh uczyc nie, sprzatac nie, obiady nie... tylko na spacerki bym chodziła
  9. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Gratulacje Regina!!!!! :36_2_46: Na pewno sporo nerwów Ciebie to kosztowało więc teraz wypoczywaj ile tylko możesz U mnie ma byc jutro 8 stopni.. super!! Ps. Mateo w sobote zrzucił telewizor i poszedł kineskop ..dobrze, ze małemu nic sie nie stało ..mały rozrabiaka
  10. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Hej wdziewczyny !! Sorka, ze tak dłogo mnie nie było Witaj Nicoll, widze, że nasze chłopaczki mają tak samo na imie Z tego co przeczytałam, to wszystkie maluszki juz chodzą, Mati też, a nawet biega Do tego niezły rojber sie zrobił z niego A tak poza tym u Nas wszystko dobrze, pogoda do d... ale na szczescie zadna choroba nas nie dopadła Ach z jakim utesknieniem wypatruje wiosny Sesja też juz za mną, na szczescie bez zadnych problemow sie obyło, ten semestr bedzie niestety cięższy, mam juz wybranego promotora i zaczna mi sie seminaria
  11. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Hej dziewczyny :) Jak tam w Nowym Roku. Mnie chwycił leń hehe i nie chce mi sie uczyc Jak Wasze maluszki, mój mateo chodzi już ladnie po całym mieszkanku i przecudnie to wygląda :) Ma 4 ząbki i 5 wychodzi.. choc to i tak w porownaniu z Michałkiem, ale on ma juz duzoo ząbkow, cała buzka pelna Mateo miał ostatnio gorączke, ale zadnych innych objawow nie miał i po paru dniach mu przeszło, choc nadal ma czasami podwyższoną temparature. Tak własciwie ile powinna wynosic prawidłowa temperatura w mierzona w pupie ?? Mati ma tak do 37,7...to chyba troszke za duzo co ?
  12. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Rowniez zycze duzo szczescia i przede wszystkim zdrówka w Nowym Roku
  13. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    No to prawdziwe świateczne zakupy były widze Ja tez wlasnie musze kupic kombinezon dla mateo, ma coprawda ale powoli robi sie mały a ponadto nie ma wolnych stupek ..i sie wlasnie boje ze nigdzie juz nie dostane
  14. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Ps. Sadzacie już maluszki na nocniku ?? Ja raz małego posadziłam, ale po 5s przestało mu sie podobac
  15. lidka

    Mamusie z Listopada 2007

    Hej dziewczyny !! Widze ze Wasze maluszki choruja mateo (odpukac) zdrowy, choc M był przez pare dni troche chory, a ja przeziebiona. Ogolnie u Nas w porzadku. Mały robi juz pierwsze samodzielne kroczki , jak to słodko wyglada- patrzymy na małego i cieszymy sie z M jak dzieci hehe potrafi już przejsc np od fotela do grzejnika, ale to musi miec dobrą chwile, a tak to zasuwa na czworaczkach ze aż sie dymi hehe nie daje juz mi czasami chwili wytchnienia . idą mu gorne jedynki i jest straaaaasznie marudny.. a ostatnie noce to masakra ale widze u niego tez postepy- umie juz robic papa, pokazuje zegar, lampe.. ciesze sie wiec bardzo bo bałam sie troszke tych opoznien i oczywiscie najbardziej lubi garnki .... odkurzacz i pilot
×
×
  • Dodaj nową pozycję...