mambach

Kobieta, 29 lat, Małopolska

O SOBIE:

mama cudownej Wiktorii:)

Ostatnie posty użytkownika
mambach

Re: Konkurs "Bez kontroli"

Wg mnie oczywiście trzeba dzieci karać bo inaczej dziecko nie będzie znało umiaru w niczym, a kary jednak pozwolą na odkrywanie granic co wolno a czego nie. Mimo iż jestem za karaniem dzieci, nie znaczy to że również za ich biciem, zamykaniem gdzieś (np w łazience). Bo my jako rodzice również musimy znac pewne granice tych kar. Nie możemy dopuścić by nasze kary odbiły sie na psychice czy w późniejszym życiu naszego dziecka, które bedzie sie bało (np. ciemności, bo matka czy ojciec zamykali gdzieś i gasili światło) Ale kazdy ma swój sposób by uświadomić dziecku co jest dobre... Kiedy stosujemy kary musimy tez stosować nagrody... To że dziecko postoi sobie w kącie to nie wszystko za dobre zachowanie musimy je nagrodzic najlepiej czyms co sprawi mu przyjemność...

mambach

Re: Konkurs na Dzień Matki

W byciu mamą jak dla mnie jest najwspanialsze to że właśnie sie jest mamą... To że ja jako mama poczułam pierwsze ruchy, pierwsze kopnięcia a przede wszystkim usłyszałam bicie serca człowieka którego wcale nie widziałam i nie umiałam sobie wyobrazić jego buzi...
Dodam jeszcze że najwspanialszym jest okazywanie miłości (tak bardzo, bardzo) bezwarunkowej...

mambach

Re: Konkurs "Sen i karmienie dziecka"

Już po zabawie i miłych łaskotkach
także po turlaniu się w swych maskotkach.
Trzeba powoli się uspokoić
by na sny dobre siebie nastroić.
Jeszcze bajeczkę mama wymyśli,
o księżniczce która o spaniu myśli
tak więc się wtulam w ramiona mamy
bo w swych objęciach tak zasypiamy.

mambach

Re: Termin: Marzec 2013. Ktoś jeszcze?

witajcie Dziewczyny:)
U nas na roczek była kameralna impreza 10 osób wiec było to bardziej spotkanie przy torcie i kawie... mała była zachwycona prezentami...
Poza tym to u nas tez pojawie sie coraz wiecej słów, chodzi sama bez pomocy... Więc jest być z czego dumnym i to bardzo

mambach

Re: Nasze wypieki

Najważniejsza okazja to Roczek Wikusi podobnie jak wczesniej również wyszedł piekny i pyszny co najważniejsze:)

mambach

Re: Pogaduchy o wszystkim i o niczym

Witajcie kochane:) mało czasu mam ostatnio na pisanie z wami, ale staram sie czesto czytać o czym tu sobie piszecie:) Praca pochłania mnie troche a musze miec również duzo czasu dla małej... teraz jeszcze roczek na karku... biegam i szukam ubranka dla małej i siebie na tą okazję i jeszcze nie mampomysłu na torta

mambach

Re: Jaką masz atmosferę w pracy?

u mnie na razie jest fajnie osoby są miłe jedna do drugiej umiemy sie dogadać jednak nie pracuje długo wiec w moim przypdku wszystko sie okaże z czasem...
Co do atmosfery jest jedną z podstawowych plusów pracy... bo jak wiemy ze idziemy do pracy gdzie jest miło to az sie miło pracuje.
Ale jek to ulla napisała nie można mieć wszystkiego i to sie zgadza:)

mambach

Re: Pogaduchy o wszystkim i o niczym

NATKA08

witaj mambach odkąd zaczęłaś pracować rzeczywiście trochę brakuje ci czasu na pisanie na forum ale to zrozumiałe i tak fajnie ze w wolnej chwili ciągnie cie do nas to nie ukrywam miłe :) jak tam w pracy wszystko ok nadal jesteś zadowolona a jak Wiki przyzwyczaiła się już do twojej nieobecności?

tak tak natko wszystko wporządku nie mam na razie na co narzekać , jednak jak zostawiam małą na cały dzień to mi jej strasznie brakuje:) ale dobrze że mała sobie z tym radzi, moja mama twierdzi ze jak jest z nią to jest grzeczna jednak ja ja jestem to w tedy jakby diabeł w nią wstępował

mambach

Re: Pogaduchy o wszystkim i o niczym

Witajcie dziewczyny/kobietki, jak tam wolicie:) hehe w końcu znalazłam chwile czasu by zaglądnąć do was poczytać i pośmiać sie z tekstów waszych pociech, mam nadzieje ze w koncu uda sie co poniektórym z was ulepic bałwana tej zimy:) u nas ferie sie zaczeły od ponidziałku.... a ja jak nie w pracy to zajeta domem i małą... ale u nas ok:) pogoda sie poprawia w ciągu dnia nawet na plusie temp:)

mambach

Re: Konkurs: Użytkownik Roku 2013

gratuluję:) użytkownik godzien takiego wyróżnienia... Redakcja napisała wszystko wiec ja już sie powtarzac nie bede:) ale jednak bardzo gratuluję:) ciesze sie zrazem z Tobą Natko:)

mambach

Re: Konkurs: "Moje dziecko..."

Gratuluje zwycięzcom:)
jak i również Redakcji, w takim razie ciąża usprawiedliwia i gratuluję Droga Redakcjo:)

mambach

Re: Mama wraca do pracy

tak wolne tylko 2 dni w tyg., wiec bede dalej szukac czegoś puki jeszcze ten miesiąc czy 2 mec bede chodzic co drugi dzień... tak praca jest spoko dla osób które nie mają rodziny- zw łaszcza dziecka

mambach

Re: Zdjęcia bąbelków

moja córcia jak skończy rok to wtedy wywołam pozostałość zdjęc tak to juz 2 razy wywoływałam... brakuje do albumu tylko 30 a chce by miała cały pierwszy rok w 1 albumie a jest kilka miesiecy wiec na pewno bede mieć problem z wybieraniem ich. bo 30 zdj to nie wiele z 4 miesiecy... ale staram sie mniej wiecej systematycznie segregowac:)

mambach

Re: Mama wraca do pracy

tak ciesze sie ze w końcu znalazłam i nie jest najgorsza... teraz mi tylko żal zostawiac małej na cały dzień bo na razie pracuje co drugi dzień po 11godzin do 21, a potem codziennie bede w pracy i nie bede miała zbyt czasu dla dziecka :/ bo ciągle mnie nie bedze:/ i to własnie mi sie nie podoba najbardziej

mambach

Re: Dla młodych mam, które szybko musiały dorosnąć :)

Juskaa na pewno dasz rade... jestem tego pewna, skoro juz mówisz ze pokochałaś malenstwo od 1szego uderzenia... miałam podobnie i sama wszystko robiłam przy małej i teraz przyznam ze to nic trudnego:) poznasz maleństwo powoli i bedziesz wiedziec wszystko... ja tak miałam...
Wiec trzymam za ciebie kciuki

mambach

Re: Nocnikowanie niemowlaków

My również nocnikujemy... nie zawsze ale jak już usiądzie mała na nocniczek to siku musi zrobić bo inaczej zejść nie chce... z kupą bywa rożnie zdarza sie ze za późno dobiegniemy do nocniczka...
Przyznam ze czasem mała woła "ba" o kupę chodzi, w tedy szybko z nią biegnę a okazuje sie ze nie chce sie jej nic... ale jest tak ze czasem woła i naprawdę chce kupę robić i zdążymy

mambach

Re: Pogaduchy o wszystkim i o niczym

ja w kościele również wymarzłam mimo ze mamy ok -10 stopnia...
osobiscie tez nie lubie... wczoraj jeszcze dróg nam w ogóle nie odśnieżali i była masakra auta tak pomału jeździły.. tak trzeba uważać

mambach

Re: Pogaduchy o wszystkim i o niczym

wczoraj było nie wiele napewno mniej niż -10... dziś niestety mnie w domu nie było wiec małą siedziała z babcią w domu a było -12 do -13... zauważyłam ze nie przeszkadza jej... a co do zdjec to staram sie cykać jak naj wiecej 2 razy na polku była a juz ma chyna z 20 zdjec:)

mambach

Re: 10 wyrazów

KONKURENCYJNY
1 kury
2 cynk
3 noc
4 koc
5 one
6 rok
7 ceny
8 jon
9 kuk
10 rok
SPRECYZOWANY

mambach

Re: Pogaduchy o wszystkim i o niczym

domi również sie ciesze ze juz lepiej...
u nas w końcu śnieg od kilku dni zawitał a mała jak słyszy idziemy na sanki to jakby mogła to ubranie by sobie przyniosła...a z podwórka by pewnie nawet nie schodziła hehe bardzo sie jej podoba:)

mambach

Re: Mama wraca do pracy

witajcie dziewczyny:)
Natko tak ciężko mi jest ją zostawiać jednak nie mam wyjścia, a mała nie robi sobie na razie nic z tego ze mnie nie ma...
Praca powiem tak... nie podoba mi sie to co robię... bo pracowałam raz w Kebabie i nie za bardzo mi sie podobało i zawsze mówiłam ze nigdy więcej... teraz tez to co wykonuje mi sie nie podoba bo wolałabym prace na produkcji niż w takiej gastronomii... jednak motywacji dodaje mi fakt że muszę pracować dla Wiki by niczego jej nie brakło a do tego ludzie tam sa wporzadku, bo można pogadać, pośmiać sie i jesteśmy w jednym wieku... do tego nie chce już siedzieć w domu :)

mambach

Re: Mama wraca do pracy

Witajcie
nie zapomniałam o was...
tak na razie mam iść na kilka dni po kilka godzin ok 4-5 do pracy jednak czy na pewno mnie przyjmą bedzie nie wiem kiedy wiadomo...

mambach

Re: Dla młodych mam, które szybko musiały dorosnąć :)

ja miałam 22 lata, także nie byłam zbyt młoda, lecz bardzo młodo sie czułam hehe a córcia była nie planowana... a po tym jak sie dowiedziałam o ciąży same problemy powstawały... jeden z nich to ojciec Wiktorii i jest do dziś:/