Skocz do zawartości
Forum

Ekspert.Nestlé

Użytkownik
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Warszawa

Osiągnięcia Ekspert.Nestlé

0

Reputacja

  1. Arishka, wyobrażamy sobie, że jest to dla Ciebie trudna sytuacja, dlatego zależy nam, aby Ci pomóc. Jeśli to możliwe na jakiś czas, tak zorganizuj karmienia, aby robił to ktoś inny, nie Ty. Maluszek niezbyt chętnie zjadał jak piszesz „na siłę” podawane łyżeczką dania, potem nawet źle zaczął reagować, kiedy podawałaś butelkę. Z pewnością chcesz dla swojego Maluszka jak najlepiej, jednak warto trochę odpuścić i nie zmuszać na siłę. Dziecko je, kiedy jest głodne, a karmienie „na siłę” zazwyczaj kończy się niechęcią do jedzenia w ogóle. Najnowsze wytyczne schematu żywienia dzieci i niemowląt mówią, że to rodzic decyduje „co”, a dziecko decyduje „ile” zje, zatem być może ilość karmień, porcji była zbyt duża. Dobrze sprawdza się łączenie obiadku/kaszki z tym, co nasze Maleństwo zaakceptowało i lubi. Do posiłku możesz dodać niewielką ilość mleka tak, aby smak i konsystencja potrawy wydawał się Maluszkowi bardziej znany. A może Twój Maluszek jest w trakcie ząbkowania? Jeśli masz wątpliwości, koniecznie skonsultuj ten temat z pediatrą. Ekspert.Nestlé --- Ekspert.Nestlé, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLE, a także kwestiami dotyczącymi żywienia dzieci. Zachęcamy do kontaktu z Centrum Informacji dla Rodziców. Adres e-mail oraz numer kontaktowy dostępne są naszych oficjalnych stronach.
  2. Zgodnie z naszymi uprzednimi deklaracjami, informujemy, że Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kaliszu swoim protokołem z dnia 25/01/2013 potwierdził, że w warunkach stosowania zabezpieczeń oraz realizowanego reżimu technologicznego przez Zakład Produkcyjny Nestlé w Kaliszu wykluczona jest możliwość zanieczyszczenia produktu ciałami obcymi oraz powstanie zlepu w opakowaniu jednostkowym w procesie produkcji. Jednocześnie ustalono, że obiekt zgłoszony w ww. produkcie jest najprawdopodobniej grudką kaszki, która mogła powstać w wyniku kontaktu z wodą podczas przygotowywania wcześniejszych porcji z tego opakowania. Zgodnie z posiadaną przez nas informacją, przed dokonaniem odkrycia przygotowane zostały wcześniej 3 lub 4 porcje kaszki (opakowanie zawiera 5 porcji). Informacja o rzekomym ciele obcym została upubliczniona w internecie pochopnie; władze sanitarne potwierdziły, iż informacja ta nie jest zgodna z prawdą. Nie mniej jednak wzbudziła ona nieuzasadnione obawy co do jakości i bezpieczeństwa naszych produktów, wartości, które są kluczowe dla Nestlé Polska. Bezpośredni kontakt konsumentki z firmą lub odpowiednimi władzami sanitarnymi, uchroniłby innych konsumentów i zainteresowanych rodziców przed niepotrzebnym stresem. Bezpieczeństwo i jakość naszych produktów są dla nas sprawą najwyższej wagi. Dlatego też firma Nestlé Polska zastrzega sobie prawo do obrony swojej reputacji. W pełni rozumiemy zaniepokojenie wszystkich rodziców dotyczące bezpieczeństwa produktów, które skierowane są do naszych najmłodszych konsumentów i dlatego chętnie odpowiadamy na wszelkie Państwa pytania za pośrednictwem Centrum Informacji dla Rodziców, tel. 801 333 000. Ekspert.Nestlé --- Ekspert.Nestlé, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLÉ, a także kwestiami dotyczącymi żywienia. Zapraszam do dyskusji.
  3. Z zadowoleniem przyjęliśmy informację z Sanepidu, iż nie znaleziono w badanej kaszce żadnego ciała pochodzenia zwierzęcego. W pełni rozumiemy zaniepokojenie rodziców dotyczące bezpieczeństwa produktu, który skierowany jest do naszych najmłodszych konsumentów. Bardzo żałujemy, że zaniepokojona mama nie zdecydowała się na bezpośredni kontakt z naszą firmą w celu wyjaśnienia sprawy. Pozwoliłoby to nam szybciej rozwiać wszelkie obiekcje nie narażając jej i innych rodziców na stres. Sposób w jaki mama podzieliła się zastrzeżeniami co do produktu bez uprzedniego upewnienia się co do zasadności oskarżeń, budzi wątpliwości szerokiej społeczności. Zapewniamy, że wszelkie zgłaszane sygnały dotyczące produktów Nestlé traktujemy z wyjątkową powagą i troską. Ich bezpieczeństwo i jakość są dla nas bowiem sprawą najwyższej wagi. Nadal w pełni współpracujemy z władzami sanitarnymi w celu jednoznacznego ustalenia czy obiekt jest ciałem obcym, czy jest to zbrylony produkt. Będziemy na bieżąco informować o postępie w wyjaśnianiu sprawy. Zapewniamy, że w procesie produkcji wszystkich naszych wyrobów stosujemy rygorystyczne normy w zakresie prawa żywnościowego – zarówno krajowe, jak i określane przez prawodawstwo Unii Europejskiej – opracowane z myślą o niemowlętach i małych dzieciach. Chętnie odpowiemy także na wszelkie Państwa dodatkowe pytania za pośrednictwem Centrum Informacji dla Rodziców, tel. 801 333 000. Zachęcamy również, by po aktualne informacje dotyczące oferowanych przez nas wyrobów i ich bezpieczeństwa sięgać na nasze oficjalne strony internetowe. Ekspert.Nestlé --- Ekspert.Nestlé, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLÉ, a także kwestiami dotyczącymi żywienia. Zapraszam do dyskusji.
  4. W dniu wczorajszym zostaliśmy poinformowani o opublikowaniu zdjęć z naszym produktem. Udało się nam nawiązać kontakt z Konsumentką, chociaż nie otrzymaliśmy od niej oficjalnego zgłoszenia o reklamacji produktu. Staraliśmy się pilnie wyjaśnić tę sprawę. W tym celu poinformowaliśmy rano również odpowiednie władze sanitarne, z którymi jesteśmy w stałym kontakcie. Konsumentka zdecydowała się dziś po południu dostarczyć produkt do władz sanitarnych. Po wstępnych oględzinach produktu Sanepid potwierdza, że obiekt znaleziony w kaszce nie jest pochodzenia zwierzęcego. W celu ustalenia czy obiekt jest ciałem obcym, czy stanowi zbrylony produkt, Sanepid będzie prowadził dalsze badania. Zaufanie konsumentów oraz najwyższa jakość i bezpieczeństwo naszych produktów jest dla nas najważniejsze. Będziemy na bieżąco informować o postępie w wyjaśnianiu sprawy. Ekspert.Nestlé --- Ekspert.Nestlé, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLÉ, a także kwestiami dotyczącymi żywienia. Zapraszam do dyskusji.
  5. Youliaawidziałyście na fb te zdjęcia szczura, który był w kaszce nestle? jakaś masakra !!!!! W dniu wczorajszym zostaliśmy poinformowani o opublikowaniu zdjęć z naszym produktem. Udało się nam nawiązać kontakt z Konsumentką, chociaż nie otrzymaliśmy od niej oficjalnego zgłoszenia o reklamacji produktu. Staramy się pilnie wyjaśnić tę sprawę. Niestety do tej pory Konsumentka nie przekazała tego produktu ani nam, ani jak wiemy władzom sanitarnym. Dokładamy wszelkich starań by jednoznacznie wyjaśnić zaistniałą sytuację. W tym celu poinformowaliśmy również odpowiednie władze sanitarne, z którymi jesteśmy w stałym kontakcie. Jak dotąd nie ma żadnych przesłanek, że ten incydent w jakikolwiek sposób może być powiązany z procesem produkcyjnym. Ekspert.Nestlé --- Ekspert.Nestlé, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLÉ, a także kwestiami dotyczącymi żywienia. Zapraszam do dyskusji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...