Zdrowie i pielęgnacja oraz dobra forma

Ćwiczymy z Ewą Chodakowską

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Szani84

~Szani84

witam
wróciłam własnie z pracy i robie kolacje :)

ana27

Szani kochana jak się czujesz??? jak ręka???

hej czuje się ok...choc ciężko było pomyć w pracy...bo wiadomo ciepła woda a to jednak parzy..... teraz tez parzy i cała ręka czerwona ale daje rade :) drażnią mnie troche swetry i bluzki.... no i o rękawiczce na ręce niema mowy......

a ręka wygląda tak :

happymum

happymum

magda_79
andzia
Jesssu, a mnie dzisiaj tak wszystko bili, że nawet wygodnego miejsca do siedzenia nie mogę sobie znaleźc:Padnięty:

A powiedzcie mi, bo czytam teraz jeszcze troche o tych ćwiczeniach, czy jecie zaraz po treningu?
Bo czytam, że powinno sie uzupełniac węglowodany i bialko, żeby coś tam, a ja jem ok. 15.30 obiad, ćwiczę ok. 17-tej i kolację jem dopiero ok. 19-tej? Powinnam coś po tym treningu przekąsić?

Ja po turbo to przez 4 dni łydek nie moglam dotknac. nawet na plecach nie moglam lezec :hahaha:

Nie podpowiem co do jedzenia. mowia, zeby jesc bialko jesli buduje sie mase miesniowa, a my tego nie robimy, wiec moze cos lekkiego.
pzoa tym jesli ktos cwiczy rano to tez sa rozne teorie: jedni zalecaja cwiczenie na czczo, a inni po lekkim posilku.
Ja cwicze dopiero ok. 21, wiec potem zazwyczaj nic nie jem. No, przyznam sie, wczoraj o 22 zjadlam hotdoga :hahaha:
Nie wiem po co ja cwicze.

gdzieś wyczytałam że na czczo spala się mieśnie- a tego nikt nie chce, po jedzonku lekkim spoala się tkankę tłuszczową dlatego Ewka naciska żeby nie ćiwczyć na czczo...spadam na skalpel odezwę się po:36_2_25::36_1_1:

--

Nasz ALBUMIK :]]
http://parenting.pl/album.php?u=1847

http://patrycja-.aguagu.pl/suwaczek/suwak2/a.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w4sqdqk3hg3a5g3l.png

1847 happymum Kobieta, 35 lat, Świdnik
andzia

andzia

Hej,
ja też wczoraj zrobiłam skalpelik:)
Ale po turbo byłam tak obolala, że te ostatnie ćwiczenia na mięśnie brzucha sprawiły mi spora trudność. I po treningu zrobilam sobie koktail z jogurtu naturalnego i kiwi::):
A przed snem pykłam jeszcze 150 żabko-brzuchów.
I dzisiaj znowu umieram:Padnięty:

526 andzia Kobieta, 14 lat, k
happymum

happymum

Witajcie dziewczyny!!!
ja wczoraj zaszalałam zrobiłam skalpel rano wieczorem tiff chyba z 3,5 cwiczeń po 10 minut hihi :)) a dziś rano próbowałam robić skalpel próbowałam bo udało się tylko pół...jutro @ więc nie mam wyrzutów sumienia ..gorszy dzień zwyczajnie:o_no::o_no:
trudno...
dziewczyny mogłybyście się pochwalić swoimi przed i po..hm ???

Szani84
- współczuję...pewnie doskwiera ból hmm ??

miłego dnia:36_1_1::36_1_1:lecę do pracy :bye:

--

Nasz ALBUMIK :]]
http://parenting.pl/album.php?u=1847

http://patrycja-.aguagu.pl/suwaczek/suwak2/a.png
http://www.suwaczki.com/tickers/w4sqdqk3hg3a5g3l.png

1847 happymum Kobieta, 35 lat, Świdnik
Żana

Żana

Szani ojej... oby szybko się zagoiło..
Andzia te żabko brzuchy Ewy?
Happymum każda z nas ma niekiedy zły dzień także zero wyrzutów :)

Rori gdzie Cię wcięło?

Ja nie mam zdjęć specjalnie robionych z przed ...

U mnie też niedługo @. Mam problem bo nie moge robić nic oprócz skalpela bo mnie strasznie cyce bolą... nie mogę podskoczyć...

Także do @ tylko skalpel

--

http://www.suwaczek.pl/cache/d6f3579dec.png http://s2.pierwszezabki.pl/023/023253980.png?8442
http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=5155514d62e137f5a.png

7882 zana Kobieta, 33 lata, lubelskie
andzia

andzia

Happymum nie robiłam sobie zdjęć, a nawet jakbym zrobiła to raczej nie nadawałyby się do publikacji:Oczko:
Ale w wymiarach szału ni ma, po 2 tygodniach mam 1 cm mniej w udzie, a w pasie 2 cm więcej???

Ana tak, te żabkobrzuchy Ewy::):

526 andzia Kobieta, 14 lat, k
~Szani84

~Szani84

happymum
Witajcie dziewczyny!!!

dziewczyny mogłybyście się pochwalić swoimi przed i po..hm ???
:

ja ostatnio mierzyłam się 22 stycznia i dzisiaj wymiary są takie:
uda - -1 cm
pas- - 2cm
biora - -1 cm
waga- -4,400 mniej
także jestem zadowolona :) i na pewno dalej będę ciągła to :)
i to jest mniej więcej miesiąc ćwiczeń i diety bo niepamiętam czy 14 zaczęłam czy 20 ....

mosia

mosia

witajcie
ja wczoraj machnęłam skalpelka i mimo, że to dopiero drugi to jakoś tak szybciej mi zleciał

z oddechami już lepiej
z napinaniem brzucha też

a co do przed i po, to ja wkleję za jakiś miesiąc :wink:

--

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

5692 mosia Kobieta, 35 lat, góry świętokrzyskie
andzia

andzia

Szani wow!!! Super efekty!!!
A jaką robisz diete?
Ja dietuje i ćwicze, a efekty bardzo marne. Lae ja odkąd pamiętam to wciąz jakieś diety cudowałam, póxniej znowu tyłam itp i mój organizm się chyba przyzwyczail i wolniej reaguje na tego typu szoki::(:

Mosia a będzie coraz lepiej. Ja pierwsze kilka razy trzęsłam się przy niektórych ćwiczeniach jak galareta, a teraz już luzik::):

526 andzia Kobieta, 14 lat, k