Wakacje

Wakacje nad polskim morzem

Odpowiedzi znajdują się poniżej

basica31

basica31

jak najbardziej rodzinnych!!! interesuje mnie czysta plaza i ladna okolica a ze sloncem jakos pogadam zeby przyswiecilo dzieki za namiary wieczorkiem sprawdez sobie te miejscowosci

--

http://www.suwaczek.pl/cache/af907efe10.png
http://www.suwaczek.pl/cache/7b8af1e9dc.png

642 basica31 Kobieta, 11 lat, O
basica31

basica31

Małgosia
Basica polecam Ci wątek który już istnieje

http://parenting.pl/o-wszystkim/1478-wakacje-nad-polskim-morzem.html

połącze go z Twoim
dobrych wyborów zyczę :Śmiech:

ja polecam jeszcze Karwię! typowo rodzinna miejscowość

bardzo Co dziekuje i sorki ze nie sprawdzilam czy juz taki istnieje:Nieśmiały:

--

http://www.suwaczek.pl/cache/af907efe10.png
http://www.suwaczek.pl/cache/7b8af1e9dc.png

642 basica31 Kobieta, 11 lat, O
gabalas

gabalas

Farma Jantar - Ośrodek wczasowy
W zeszłym roku juz sie tam nie załapalismy, moze sie w tym uda (za pozno sie zdecydowalismy na wyjazd)
Bylismy za to w centrum Władysławowa i też bylo świetnie:Uśmiech:

--

http://www.suwaczek.pl/cache/41ec268854.pnghttp://parenting.pl/galeria/data/500/thumbs/201106123809.jpg
http://www.suwaczek.pl/cache/4a7b5ffe5d.png
www.sunriseband.pl

100 gabalas Kobieta, 45 lat, Kraków
monikouette

monikouette

a czy ktos wie moze cos na temat czegos w tych miejscowosciach:
Miedzywodzie, Rewal, Trzesacz, Ustronie Morskie??? na lipiec
szukam domku do wynajecia dla dwoch malzenstw, kazde z dwojka dzieci!!

--

http://www.szipszop.pl/tickers/20667.gif
http://www.szipszop.pl/tickers/13408.gif

moj BLOG

83 monikouette Kobieta, 44 lata, Tours- Francja
Anulka

Anulka

monikouette
a czy ktos wie moze cos na temat czegos w tych miejscowosciach:
Miedzywodzie, Rewal, Trzesacz, Ustronie Morskie??? na lipiec
szukam domku do wynajecia dla dwoch malzenstw, kazde z dwojka dzieci!!

czyżby wakacje w Polsce Monia planujesz?

359 anulka Kobieta, 43 lata, Warszawa
monika23

monika23

Hej my za miesiac jedziemy nad morze do JAROSŁAWCA bylam tam 3 lata temu i bylo super typowa miejscowosc dla rodzin z dziecmi

--

1044 monika23 Kobieta, 0 lat