W oczekiwaniu na bociana

Starania po poronieniach - co zrobić by donosić kolejną ciążę?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

xIzax

xIzax

Maluuuuuszek słodki :D jeszcze raz gratuluję ślicznej i zdrowej dziewuszki :) Fajnie, że w końcu Zuzia chciała się pojawić na świecie. Oby teraz zdrowo i silnie rosła ;)

Karola i jak tam wizyta? Dawaj znać co Ci lekarze tam powiedzieli.

Silver a Tobie życzę spokojnej i całej przespanej nocy ;)

Koniec montowania okien! W końcu! Niby dwa dni a roboty i sprzątania co niemiara... Biało, wszędzie jest biało... :( jutro znowu kończenie gładzi w remontowanym pokoju...

--

http://www.suwaczki.com/tickers/3jvzhdgeazlcj0sw.png

41434 xizax Kobieta, 35 lat, Xxx
karola88

karola88

Iza moj dzien to istny piatek 13stego, w ktorym czarne koty na przemian z zakonnicami przebiegaja droge :/
Od poczatku. Musialam powtarzac glukoze i co? I mam za wysokie wartosci na czczo i po 2h czyli tzn cukrzyca ciazowa. U kardiologa prawie 3h poslizg. Mialam na 11.20 a z gabinetu wyszlam 14.10. W zwiazku z tym nie zdazylam na wizyte do chirurga.
wisienka na torcie byla stluczka.
Jakis gnojek nie wyhamowal wjechal we mnie (ja w faceta przede mna a tamten jeszcze w auto do przodu) a sprawca uciekl!!! Na szczescie policja go znalazla a nam poza mnostwem strachu i stresu nic sie nie stalo.
Aa i w zwiazku z przeplywami musze wrocic do zastrzykow zamiast acardu :((

--

http://www.suwaczki.com/tickers/relg9vvjqldrmcme.png
Aniołek 30.05.2014
Raduś Aniołek 08.07.2016

39647 karola88 Kobieta, 31 lat, Kraków
Natusi

Natusi

No ja dziewczyny juz nie myślę o tym będzie co będzie. Mój mąż idzie teraz na dnich do lekarza.
Jakoś oboje ,i już to.

DZIDZIA ŚLICZNA. ... CAŁUJE

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w57vugpjtnh3nblw.png

38719 natusi Kobieta, 30 lat, Piekary Śląskie
silver

silver

Sznuroffka,jak patrze na Twoja Zuzie to juz nie moge sie doczekac mojej Oli:-)
Karola rzeczywiscie dzien pelen roznych wrazen:-/ a ile Twoja malutka wazy? Moja 2kg,nadal sie nie odwrocila i lekarz zasugerowal zeby nastawiac sie powoli na ciecie bo juz szanse na odwrocenie sa nikle. Generalnie mala zdrowa i wszystko z nia ok:-)

37460 silver Kobieta, 34 lata, warszawa
karola88

karola88

Silver, nasza Mala 1880g i tez jeszcze nie obrocona. Do niedzieli byla ulozona posladkowo (wyraznie czulam jak wbijala mi glowe do zoladka) a od niedzielnego popoludnia miednicowo. I tez lekarz mowil ze to wskazanie do cc jak sie nie obroci. Ale poki co nic nie mowil o niklych szansach na obrot.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/relg9vvjqldrmcme.png
Aniołek 30.05.2014
Raduś Aniołek 08.07.2016

39647 karola88 Kobieta, 31 lat, Kraków
xIzax

xIzax

O kurczę Karola!! No to miałaś dzień!
Dobrze, że nic Ci się nie stało podczas tej stłuczki... ale nerwy niepotrzebne miałaś na pewno. I to przez jakiegoś ćwoka. Dobrze, że go znaleźli...
Cukrzyca ciążowa? Oj... przykro mi :( ale mam nadzieję, że bardzo źle nie będzie.
I współczuję tych zastrzyków.
Biedna Ty... ciągle coś... oby los się odwrócił! Trzymam kciuki!

--

http://www.suwaczki.com/tickers/3jvzhdgeazlcj0sw.png

41434 xizax Kobieta, 35 lat, Xxx
Zetakasia

Zetakasia

Witam sie i ja dziewczyny..ale macie fajnie juz pid k0biwc jestescie :)...ja robie grzecznie zastrzyki wszystko narazie ok :) 1 kwietnia dzidzia miala 6 5cm nastepne usg 18go wiec za tydzien.pozd4awuam was

Sznurufka gratuluje Zuzia cudna...ja tez chcialab6m dac ZUZIA ALBO DOMINIK:)

36718 zetakasia Kobieta, 36 lat, Limerick.ireland
karola88

karola88

Iza, żebyś wiedziała, ciągle coś. Ale mam nadzieję, że już wyczerpałam limit na wszelkie "cosie' ;)
Jak tam postępy w remoncie? Gładź skończona?
Silver Wy jeszcze u teściowej czy już w domku?
Zetakasia super, że Maleństwo rośnie! Który to już tydzień? Jak samopoczucie?

uczyniłam krok milowy Dziewuszki ;)
wstawiłam już 3 pranie dzieciowe, rozpoczęłam prasowanie (matko ile tego jest!!!!) i zamówiłam łóżeczko.
a ja zagadałam do kuzynki męża (mamy jednej z jego chrzestnic) bo mają urodziny 22 kwietnia i chciałam dopytać co by chcieli dla dziewczynek (bliźniaczki)- a w ciemno nie chce kupować, żeby nie zdublować prezentu albo żeby potem nie stało na strychu i zbierało kurz- a oni długo się starali o dziecko (7lat) więc dziewczynki są rozpieszczane na pewno i wszystkiego mają pod dostatkiem.
I się okazało, że ROCZEK robią w lokalu z obiadem i w ogóle (chrzciny robili na prawie 50osób ;) ) Najgorsze jest to, że impreza będzie 26 kwietnia a akurat wtedy też są urodziny mojego chrześniaka i cały dzień będę siedzieć przy stole....

--

http://www.suwaczki.com/tickers/relg9vvjqldrmcme.png
Aniołek 30.05.2014
Raduś Aniołek 08.07.2016

39647 karola88 Kobieta, 31 lat, Kraków
xIzax

xIzax

Karola fajnie, że już zaczęłaś to wszystko prać dla dziecia itd. Też już chcę... :( ale się nie da. Remont trwa nadal, teraz obróbki gładzią itd. przy tych nowych oknach. Mam dość tego syfu, kurzu, pyłu itd. Mam dość ;(

Fajna taka impreza dzieciowa, tzn. roczek :) cały dzień przy stole spędzisz? To źle? Posiedzisz, odpoczniesz, pojesz dobrych rzeczy :P

--

http://www.suwaczki.com/tickers/3jvzhdgeazlcj0sw.png

41434 xizax Kobieta, 35 lat, Xxx
karola88

karola88

Iza gdyby nie brzuch to mogłabym siedzieć, ale teraz mam straszne bóle kręgosłupa i jak mam siedzieć dwie godziny na krześle to potem wstaje jak z krzyża zdjęta. No i będę już po wizycie u diabetologa i pewnie jakąś dietę mi każe stosować a ciężko się oprzeć jak same pyszności Ci będę podawać pod nos ;)

Jeszcze chwilka i Ty też zaczniesz działać z przygotowaniami, ale powiem Ci, że jak prasowałam to po samych pieluchach tetrowych miałam już dość (a mam ich może z 15), a jeszcze miałam rożki (4) flanelki (6), ręczniki (3) kocyki (2), i dwie suszarki ubranek (ale to już zostawiłam na jutro)

--

http://www.suwaczki.com/tickers/relg9vvjqldrmcme.png
Aniołek 30.05.2014
Raduś Aniołek 08.07.2016

39647 karola88 Kobieta, 31 lat, Kraków