W oczekiwaniu na bociana

Mamy Aniołków i nie tylko z nadzieją na szczęście - poczekalnia :)

Odpowiedzi znajdują się poniżej

moni27

moni27

Cześc dziewczynki....
Witam się i znikam... U mnie nie najlepiej, jakoś ostatnio kiepsko sie czuję psychicznie...

Buziam wszystkie

--

http://lagm.lilypie.com/MiF3p1.png http://www.zapytajpolozna.pl/components/com_widgets/view.php?sid=52006
(*)(*)(*) 25. 12.2008 40 tc

4237 moni27 Kobieta, 37 lat, Ostrów Wielkopolski
stysiapysia

stysiapysia

moni27
Cześc dziewczynki....
Witam się i znikam... U mnie nie najlepiej, jakoś ostatnio kiepsko sie czuję psychicznie...

Buziam wszystkie

Monis - witaj w klubie, ja ostatnio też !!!

Stres i nerwy wiecznie, w pracy stale za mało "robię" , stale niedobrze ,stale coś ... pogoda kiepska ...

Prawko jazdy stoi w miejscu, bo nie mam kiedy ..kuźwa !!!nie mam czasu dla siebie nawet...

kurka, chce już mieć serduszko pod swoim sercem...

zapisałam sięw przyszłym tygodniu na wizyę w końcu , i zaczynam staranka , bo nie wytrzymam tak mi brakuje dzieciątka...

wczoraj byłam na grobie u Gabrysi i się popłakałam ...nieciekawie ...doła stale mam ...

Kocham Was!!!!

3142 stysiapysia Kobieta, 37 lat, Gniezno
stokrotka_87

stokrotka_87

karolineczka84
:Podziw:Stocia i dobrze masz się na czym skupić :)))

Oleńka fajne to Benjamin Franklin powiedział..
Co słychać Więcej ??:D

a no mam mam...
i całe szczęście...
jest mi dużo lepiej... bo bynajmniej nie myślę o tym o czym nie powinnam :D

--

http://img207.imageshack.us/img207/4918/toooo.pnghttp://fabi.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://cypisek.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png http://s2.pierwszezabki.pl/034/034031960.png?7209http://www.suwaczki.com/tickers/y5iaegz2zfv5nm78.png

3632 stokrotka-87 Kobieta, 32 lata, Rumia/Gdynia
JG79

JG79

STYSIU!
Nie dołuj mi tu i nie płakaj...
Mi dziewczyny musimy trzymać się razem!

U mnie też nie ciekawie, przyszła wrednota @!
BU.....................

Marzenia prysły!!!!

Pozdrawiam Was wszystkie kobitki, razem i każdą z osobna!

--

5052 jg79 Kobieta, 0 lat
~panterka

~panterka

karolineczka84
Asiorek daj przepis na ptasie mleczko Kajuni .. mniam mniam ..smaka mi narobiłaś z rana ..:16_12_9:
Mówisz ze już możesz działać .. mi jeszcze z dzień takiej końcówki @ został .. wyliczyłam ze te ważne dni to tak od 30 czerwca do 5 lipca a ty jak sądzisz??

Panterka jak Ci idą jazdy ??
Kiedy egzamin ???
Ja 14 lipca praktyczny a zaczynam jazdy od 30 czerwca i to tak intensywnie .. testy ogarnęłam tydz. temu :))

A gdzie nasz Stocia ??

Pozdrawiam Oleńkę , Stysie , Moni , Amirian , JG Italy i całą resztą :Podziw:

Ja już w pracy .. dziś ciepło , parno ale tak burzowo ..
Nie chce mi się nic robić a już na pewno pracować ..
wczoraj bolał mnie ząb ale już przeszło .. ufffff

Karola jazdy mi idą świetnie Ja codziennie jeżdzę z mOim M. bo u nas jest ten pluś że można jeździc z kimś co ma 21 lat skończne i min. 3 lata prawo jazdy więc ja sobie jeżdżę z moim M. czasami ciężko było na początku ale teraz to juz pikuś gdziekolwiek jedziemy to ja jadę teraz ehehheh i codziennie opócz tego po 1 godzince sobie jeździmy A egzamin to planuje może siepriń jeszcze muszę zdac teorie ale cięźko z tym niechce mi sie norlmalnie uczyć eheheh ale musze się wziąść w garść wkonću i nauczyć się i zdać ale muślę ze teoria pod konieć lipca mam nadziję heheheh

~panterka

~panterka

tak wogóle to witam Kobitki :)))))

Stysiu Moniczko naprawdę wiem co czujecie okropne uczucie ale trzeba myśleć pozytywnie i iść do przodu i starać się Trzymam za was mocno kciuki i całym sercem wam tego życze oczywiście wszytkim innym też ale wam tak szczególenie ze względu na wasze przeżycia i wiem jak to przeżywacie bo sama tak mam i cięzko jest to przejsć i nigdy o tym nie zapomnimy norlmanie ciężko ale mysimy być dobrej nadzieji i się nie poddawać Ja sama nie wiem czemu we mnie tyle optymizmy ale się cieszę w sumie :) Trzymajcie się kochane Tulam was i całuję

~panterka

~panterka

JG79
STYSIU!
Nie dołuj mi tu i nie płakaj...
Mi dziewczyny musimy trzymać się razem!

U mnie też nie ciekawie, przyszła wrednota @!
BU.....................

Marzenia prysły!!!!

Pozdrawiam Was wszystkie kobitki, razem i każdą z osobna!

wsółczuję ale uda sie zobaczysz Trzymam kciuki za ciebie tulam

~panterka

~panterka

stokrotka_87
karolineczka84
:Podziw:Stocia i dobrze masz się na czym skupić :)))

Oleńka fajne to Benjamin Franklin powiedział..
Co słychać Więcej ??:D

a no mam mam...
i całe szczęście...
jest mi dużo lepiej... bo bynajmniej nie myślę o tym o czym nie powinnam :D

Stocia dobrze że masz zajęcie teraz Pozdrawiam
A jak tam synek zdrowy wszystko dobrze z nim Buziaki

JG79

JG79

Panterko!
Ty nasza kochana pocieszanko!
Dziękuję, za miłe słowa!

Wychodzę już z założenia, że co ma być to będzie!

--

5052 jg79 Kobieta, 0 lat