W oczekiwaniu na bociana

Zespół policystycznych jajników - zajście w ciążę

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~renkloda

~renkloda

a nie myślisz, że to właśnie ta przysadka i podwzgórze odegrały kluczową rolę? czyli współistnienie drugiej choroby...?na pcos raczej nie powinny takie suplementy zaszkodzić

dag86

dag86

Kochana, w tym układzie nie ja jestem od myślenia, tylko lekarz :). Ufam mu, bo to podstawa i nie zastanawiam się, bo nie mam wykształcenia medycznego z endokrynologii :). Taka strategia bardzo pomaga, bo każdy robi swoje i nikt nikomu nie wchodzi w kompetencje. Polecam :).

--

http://fajnamama.pl/suwaczki/8v7wfad.png

http://fajnamama.pl/suwaczki/jmfe3fj.png

42783 dag86 Kobieta, 33 lata, podkarpackie
~MamaJulczens

~MamaJulczens

Witam,