Skocz do zawartości
Forum

Badanie do pracy magisterskiej - zapraszam!!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Państwa!

Jestem studentką V roku psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. W bieżącym roku akademickim będę pisać pracę magisterską z psychologii prokreacji i aktualnie jestem w trakcie prowadzenia badań. W tym celu poszukuję par małżeńskich/partnerskich, które zechcą wziąć udział w moim badaniu.

Zdaję sobie sprawę, że jesteście Państwo od czasu do czasu „atakowani" podobnymi prośbami o pomoc w pracach magisterskich/badawczych. Jednak prosiłabym o przemyślenie mojej.

Moim celem badawczym jest zbadanie więzi małżeńskiej przed porodem oraz to, jak wygląda ona od czasu narodzin dziecka. Badam również więź ojca z dzieckiem. Myślę, że jest to bardzo ciekawy temat, który może zainteresować nie tylko mnie.

Stąd moja gorąca prośba: szukam par, które spodziewają się pierwszego dziecka, kobieta jest w III trymestrze ciąży. Para (niekoniecznie małżeńska) powinna mieszkać razem co najmniej od roku, ale nie dłużej niż pięć lat.

Udział w badaniu polega na dwukrotnym wypełnieniu kilku kwestionariuszy przez kobietę i mężczyznę. Pierwsze badanie zostanie przeprowadzone teraz w III trymestrze ciąży, następne kilka tygodni po narodzinach dziecka.

Samo badanie nie trwa długo, jest anonimowe, a wyniki rozpatrywane będą grupowo. Kwestionariusze prześlę drogą mailową - mój adres: mhorecka@gazeta.pl lub mhorecka@op.pl - odpowiem na wszystkie pytania, wątpliwości. Jeśli spełniacie Państwo powyższe kryteria, macie chęci i troszkę czasu serdecznie zapraszam.
W mailu zgłaszającym chęć wzięcia udziału w badaniu proszę o podanie
informacji z jakiego jesteście Państwo forum.
Będę wdzięczna za każdą pomoc.

Pozdrawiam
Magdalena Horecka-Kuszmar

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto