Skocz do zawartości
Forum

Wypłata pieniędzy z ubezpieczenia


Gość Magdalena Magda

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Magdalena Magda

Czy macie może jakieś doświadczenie w kwestii wypłaty odszkodowania za wypadek poza szkołą i poza godzinami zajęć w szkole? Co roku opłacam mojemu dziecku ubezpieczenie. Szczerze powiem, nigdy się nie zastanawiałam, co dokładnie ono obejmuje i na jakie kwoty, bo zawsze procedura była następująca: "Drodzy rodzice, 50 zł od osoby na ubezpieczenie", więc się szło i płaciło. W ubiegłym roku matka rówieśnika mojego syna mówiła, że gdy ten złamał nogę na terenie szkoły, ale po lekcjach (po południu grał na boisku), to był problem z ubezpieczycielem. Na co zwrócić uwagę? Co powinno zawierać "standardowe" ubezpieczenie?

Odnośnik do komentarza

Magdalena Magda, nie mam żadnego doświadczenia w kwestii wypłaty odszkodowania za wypadek w szkole ani poza szkołą i poza godzinami zajęć w szkole, ale od rodziców, którzy korzystali, to wiem, że każdy z nich dostał odszkodowanie.
A standardowe ubezpieczenie dla każdej szkoły może być inne. Jak będzie zebranie w szkole i poruszana kwestia ubezpieczeń, to sprawdź zakres ubezpieczenia, czyli jakie są świadczenia podstawowe a jakie dodatkowe oraz jego kwotę. Masz do tego prawo jako rodzic. Sprawdź, czy suma ubezpieczenia obejmuje wszystkie świadczenia czy też są określone jakieś ograniczenia. Standardowe ubezpieczenie to tylko propozycja wybrana przez szkołę lub radę rodziców, więc jeśli uznasz, że nie jest wystarczająca, ubezpiecz dziecko sama poza szkołą.

Odnośnik do komentarza
Gość JoannaMajka