Skocz do zawartości
Forum

mona1985

Użytkownik
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Personal Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Miasto
    Wadowice

Osiągnięcia mona1985

0

Reputacja

  1. mona1985

    Lipcowe 2015! :)

    Hej dziewczyny 19 lipca przyszedl na swiat moj cudowny synek k 55cm 3900 koncowka 39go tugodnia jestem przeszczesliwa i wszystkim zycze tego samego ;)
  2. mona1985

    Lipcowe 2015! :)

    Hej dziewczyny ja tak z innej beczki macie ochote na sex w koncowce ciazy??? bo ja bardzo i zastanawiam sie czy wszystko ze mna oki jestem w polowie 37tc
  3. mona1985

    Lipcowe 2015! :)

    Jestem po wizycie u lekarza rowne 33 tc za mna juz ostatnia prosta synek juz ma 2600 rosnie jak na drozdzach ,) juz sie nie moge doczekac rozwiazania Pierwszy synek urodzil sie na poczatku 38 tc przec cc teraz tez czeka mnie cc wiec wiec wiem co mnie czeka i jestem spokojna :)
  4. mona1985

    Lipcowe 2015! :)

    No i dziś kolejna wizyta za mną mój synek waży już 1550 g i pozatym jest wszystko oki chyba bedzie piłkarzem daje czadu czasem;) dziś zaczynamy 30 tc jak to leci już z gorki Pozdrawiam z Wadowic ;)
  5. mona1985

    Lipcowe 2015! :)

    Witajcie dziewczyny Jak ten czas leci wczoraj miałam 30-stke i mój cudowny synek niedługo 7 lat zrobił mi śniadanko do łóżka z mała pomocą innych ale jednak aż mi łezka w oku się zakręciła a drugi synek dawał czadu w brzuszku już 29 tc jak to leci! cudownie jest mieć dzieci dają tyle radości ;)
  6. mona1985

    Lipcowe 2015! :)

    Hej dziewczyny co sądzicie o tym by być chrzestną w ciąży?? zgodzilybyście sie? Bo właśnie zostałam proszona na chrzestną
  7. mona1985

    Lipcowe 2015! :)

    Wiadomo co bedzie to bedzie wazne zeby zdrowe i jestem heppy ale z drugim dzieckiem zawsze ma sie mniejsze lub wieksze pragnienia co do płci i mysle ze wiekszosc tak ma
  8. mona1985

    Lipcowe 2015! :)